دسته‌ها
ارایشی

خرید صابون زردچوبه مکس لیدی عمده

خرید صابون زردچوبه مکس لیدی عمده

خرید صابون زردچوبه مکس لیدی عمده اصل بهترین قیمت بازار

ارسال سفارش به کل کشور در 24 سع از طریق باربری

سفید کننده و پاک کننده پوست
صافی پوست و کاهش چروک
شادابی و درخشندگی پوست
حاوی روغن نارگیل و زردچوبه
کاهش چربی پوست و رفع جوش

09397497165

قیمت هر عدد عمده برای 1 جین: 14000 تومان

قیمت هر عدد عمده برای 2 جین : 13500 تومان

قیمت برای +3 جین: 13000 تومان

تکی نیز ارسال می شود

مشخصات محصول

این صابون تمام خواص مهم زردچوبه که در درمان اختلالات پوستی بسیار موثر است، و گلیسرین را به پوست منتقل کرده و پوست را درمان میکند.
زردچوبه یک ماده ضد عفونی کننده طبیعی است که میتوان روی زخم ها بکار برد. این خواص ضدعفونی کننده و پاک کنندگی زردچوبه می تواند از پوست شما حفاظت کامل به عمل آورد.
صابون زردچوبه مکس لیدی یک سفید کننده قوی، ضد چروک و متعادل کننده چربی پوست است که خواص روشن كنندگی فوق العاده، ضد چروك و ضد قارچی دارد.

  1. صابون تریاک 21250
  2. پماد خشخاش 15000
  3. صابون صندل 14000
  4. صابون مکس لیدی 13500
  5. کرم گلدن کویین 75000
  6. شیاف ماریانا 15000 تومان
  7. شامپو سبغ 15000 تومان
  8. پودر جلبک بلوبری 10000 تومان
  9. شامپو تریاک دکتر اسکین 65000 تومان
  10. شامپو تریاک دیسار 60000 تومان
  11. خرید کرم کوشن 58000 تومان
  12. خرید کرم شیر گاو42000 تومان
  13. خرید ضد افتاب لانسون 35000 تومان
  14. خرید سرم طلا 45000 تومان
  15. خرید کرم پاستور 35000 تومان اصل شنی
  16. خرید کرم ویکتوریا 70000 تومان
  17. خرید ریکا سیاه 8000 تومان
  18. خرید کرم مغربی 68000 تومان
  19. خرید کوکتل پدیکور 4500 تومان
  20. خرید ماسک ستاره دریایی 20000 تومان
  21. خرید کرم کراتینه 15000 تومان
  22. خرید صابون شیر الاغ 22000 تومان

سایر توضیحات

صابون آیوردویک زردچوبه مکس لیدی
صابون آیوردویک زردچوبه مکس لیدی خرید صابون شیر الاغ عمده اصل

صابون آیوردویک زردچوبه مکس لیدی Maxlady
تهیه شده از روغن نارگیل خالص
عصاره های گیاهی خالص مانند زردچوبه و روغن های گیاهی معطر

صابون کرکم مکس لیدی زردچوبه 95% سفید کننده و پاک کننده پوست صافی پوست و کاهش چروک شادابی و درخشندگی پوست حاوی روغن نارگیل و زردچوبه کاهش چربی پوست و رفع جوش محصول امارات

صابون زردچوبه کاملا طبیعی ( تهیه شده از گیاه زردچوبه )

بهترین صابون برای از بین بردن جوش و آکنه های صورت با خواص کاملا گیاهی

از صابون زردچوبه برای انواع التهابات پوستی استفاده میشود این صابون معروف دارای مارک های مخنلف و معروف جهانی است که بهترین آنها با کیفیت عالی برای مشتری ارسال میگردد.

اطلاعات بیشتر

صابون زردچوبه کاملا طبیعی( تهیه شده از گیاه زردچوبه )
تقریبا همه با زردچوبه و خواص آن آشنا هستند، صابون زردچوبه که از همین گیاه تهیه شده است همانند استفاده های پرثمر دیگری که از زردچوبه میشود بسیار تاثیرگذار و مفید است. از صابون زرد چوبه برای از بین بدن عفونت های پوستی و همچنین کم کردن التهابات پوست به مراتب استفاده میگردد.

هزاران خواص ماده زردچوبه باعث شد تا صابون آن نیز تهیه شود که تاکنون تاثیرات زیادی را به اثبات رسانده است. خود زردچوبه در غذاها و انواع داروها به کار میرود و خواص درمانی آن انکارناپذیر است. جالب است بدانید که از گیاه زردچوبه به دلیل ویژگی آنتی اکسیدانی برای زخم و عوارض پوستی استفاده میشود.

استفاده آسان از صابون زردچوبه باعث شده است که اکثر افراد برای جلوگیری از بیماری های مختلف پوستی و ایجاد انواع قارچ ها یا کک و مک های پوستی از آن بهره ببرند.

از صابون زردچوبه هم خانم ها و هم آقایان استفاده میکنند و برخی علاوه بر صورت برای تمام قسمت های بدن خود از این صابون استفاده مینمایند.

زردچوبه چیست؟

زردچوبه چیست؟
زردچوبه چیست؟

زردچوبه یک گیاه از گروه زنجفیل بوده و در کشورهای زیادی مانند قسمت های جنوب آسیا، هند، چین و تایوان و… کشت میشود. البته هند به عنوان تامین کننده همیشگی این محصول مشهور است. زعفران هرساله نیاز به کاشت ندارد و با هر بار کاشت تا چندسال از آن برداشت میکنند.

گیاه در طول دوره رشد ارتفاعی تا یک و نیم متر پیدا میکند و برگ های آن به رنگ سبز است. این گیاه همچنین دارای گل هایی به رنگ زرد است که در آنها تخمدان وجود دارد و برای کاشت یا تکثیر نیاز به ساقه ریشه دار است.

زردچوبه در آب و همای گرم و مرطوب میروید. از ریشه این گیاه به عنوان ادویه خوراکی و آرایشی یا دارویی به کار میبرند.

از خواص دارویی زردچوبه میتوان به مواردی مانند هضم غذا و صفرا، استفاده از آن در اکثر پمادها یا روغن ها و همچنین کرم هایی که برای زخم و یا التهابات پوستی به کار میروند و… اشاره کرد.

صابون زردچوبه

صابون زردچوبه

خواص و تاثیرات صابون زردچوبه اصل:

صابون زردچوبه علاوه بر رفع آکنه های پوستی و همچنین از بین بردن پسوریازیس و زدودن جوش های صورت، دارای دهها خواص دیگر است که موارد فوق تنها بخشی از خواص این صابون است.

رفع خشکی های پوست را باید یکی از ویژگی های مهم صابون زردچوبه دانست، بدین ترتیب پیشنهاد میشود ازن محصول را به سبد لوازم بهداشتی خود بیافزایید تا از خواص نامحدود آن بتوانید استفاده کنید.

حذف آکنه: صابون زردچوبه با ویتامین E موجود در آن به پاک سازی منافذ پوستی کمک کرده و موجب از بین رفته آکنه ها خواهد شد.

رفع پسوریازیس: همانطور که اشاره شد یکی از ویژگی های مهم زردچوبه کاهش التهابات پوستی است، به دنبال کم شدن التهابات پوستی درمان پسوریازیس بسیار ساده و سریعتر انجام خواهد شد.

رفع زخم های پوستی صورت: خاصیت ضدباکتری زردچوبه باعث رفع زخم ها روی صورت و بدن خواهد شد.

ماسک زردچوبه

روش استفاده از صابون زردچوبه:

روش استفاده از این صابون همانند صابون های دیگر بوده و بسیار ساده است. کافیست این صابون را جایگزین صابون حمام خود نمایید.

برای استفاده از آن کافی است ابتدا پوست صورت و یا بدن خود را خیس و مرطوب کنید، سپس اقدام به شستن و مالش یا ماساژ بدن با آن کنید و سپس آب بکشید. پیشنهاد میشود در هفته تا دوبار از صابون زردچوبه استفاده نمایید. اگر بیماری های خاص پوستی و یا حساسیتی دارید استفاده از آن را حتما زیر نظر پزشک خود انجام دهید. افرادیکه از این صابون استفاده میکنند نیازی به خرید کرم هایی مانند ویتامین سی سیگل ندارند، چراکه این صابون دارای ویتامین های کافی برای پوست می باشد.

خواص زردچوبه صابون

خواص زردچوبه صابون
خواص زردچوبه صابون

طول دوره مورد نیاز برای استفاده از صابون زردچوبه و تاثیرگذاری آن:

برخی از مشتریان ممکن است این سوال را مطرح کنند که چه مدت طول خواهد کشید تا آثار استفاده از این صابون آشکار گردد؟ بر اساس ویژگی ای ژنتیکی و پوستی هر فرد مدت تاثیرگذاری متفاوت است. اما به طور میانگین بعد از حدود دو هفته تاثیرات زردچوبه را میتوان مشاهده کرد. جالب است بدانید که بنا بر استفاده های متفاوت ممکن است حتی یک دوره استفاده از این محصول برای شما کافی باشد و یا حتی اگر در مناطقی که زیاد تحت تاثیر آلودگی های محیطی و… قرار میگیرید باشید پیشنهاد میشود این صابون را به طور مرتب استفاده کنید.

معمولا خانم ها بیشتر از آقایان به استفاده از این صابون تمایل دارند و دلیل آن را باید به حساسیت بیشتر خانم ها نسبت به آلودگی های محیطی و پوستی دانست که باعث شده است از صابون زردچوبه استفاده نمایند.

خرید صابون زردچوبه

خرید صابون زردچوبه
خرید صابون زردچوبه

صابون زردچوبه اصل

صابون های زردچوبه انواع مختلفی دارند، برخی از آنها با روغن های گیاهی یا روغن هایی مانند آرگان ترکیب و ساخته شده اند.

با اینکه روغن آرگان دارای ترکیبات فوقالعاده ای است اما ترکیب آن با زردچوبه چندان صحیح نیست. پس پیشنهاد میکنیم همواره اگر میخواهید از صابون های گیاهی مانند زردچوبه استفاده کنید از بهترین نوع و کیفیت آن با درصد زردچوبه بالا استفاده نمایید.

 

دلیل زرد بودن این صابون با توجه به اینکه از پودر زردچوبه تهیه میشود طبیعی است. برای اینکه پودر زردچوبه را به صابون تولید کنند روغن های طبیعی را به آن می افزایند.

. اگر پوست شما خشک و دور چشمهای شما چین و چروک است زردچوبه تاثیر زیادی در رفع آنها خواهد داشت. صابون زردچوبه طبیعی دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است و به سلامت پوست کمک میکند.

صابون زردچوبه اصل

صابون زردچوبه اصل

علوم پزشکی ثابت کرده است که زردچوبه به دلیل حاوی کورکومین بودن دارای خاصیت ضد التهاب است. ماده فوق در اغلب داروها به کار میرود، اما برخلاف آنها زردچوبه به دلیل گیاهی بودن هیچ حساسیتی ایجاد نمیکند. اما پیشنهاد میکنیم قبل از استفاده تست حساسیت را روی پوست بازوی خود انجام دهید. ماسک زردچوبه همانند صابون آن لایه برداری گیاهی بوده و به راحتی میتوان در منزل آن را تهیه کرد. برخی از افراد ممکن است به زردچوبه حساسیت داشته باشند.

مزایای صابون

نسبت به ماسک خانگی

آن این است که روی پوست رنگ نخواهد انداخت و لباس ها را کثیف یا لک زده نخواهد کرد.

این صابون قابل استفاده خانم ها و آقایان بوده و از گیاه زردچوبه تولید شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !