دسته‌ها
ارایشی

خرید ریکا سیاه عمده

خرید ریکا سیاه عمده

خرید شوینده ریکا سیاه عمده از سایت گروه حبیبی به عنوان پخش کننده اصلی شوینده ها و سایر محصولات بهداشتی ارایشی

با ما همراه باشید تا به شما بیش از 2800 قلم محصولات ارایش بهداشتی را معرفی نماییم که همگی به جرآت میتوان گفت پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت را دارا می باشند

حبیبی جی پی فروشنده تکی و عمده محصولات ارایش بهداشتی میباشد

خرید ریکا سیاه

خرید ریکا سیاه
خرید ریکا سیاه

برای خرید ریکا سیاه با شماره

09397497165

از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی در ارتباط باشید

قیمت برای 12 عدد به بالا 10000 تومان

6 تا11 عدد 12000 هزار تومان

3 تا 5 عدد 150000 تومان

1 تا 2 عدد 17000 تومان

سایر محصولات 

درباره محصول

فقط با چند قطره هرلکه  جرمی
باضمانت اصل بودن
مواردمصرف:

کلیه ظروف آشپزخانه

خرید ریکا سیاه عمده
خرید ریکا سیاه عمده
  1. فافون
  2. مس
  3. استیل
  4. برنز
  5. چدن
  6. برنجی
  7. لکه ها پاک نشدنی فرش پتو
  8. کارواش ماشین
  9. البسه پوشاک
  10. برق انداختن پنجره  شیشه
  11. چربی های روی شعله های گاز
  12. لوله  سینک  کاشی
  13. لباس های چرب مکانیکی

ویژگی‌های محصول

وزن خالص: 250 گرم
وزن با بسته‌بندی: 350 گرم
رنگ: سیاه
جنس: مایع

 معرفی اجمالی کاربرد های ریکا سیاه

کاربرد های ریکا سیاه  
کاربرد های ریکا سیاه
  1. مخصوص اجاق گاز چدن
  2. فرهود
  3. سماور
  4. قوری
  5. کتری
  6. کاشی
  7. مبل
  8. فرش
  9. پرده
  10. لکه لباس
  11. رینگ ماشین
  12. قطعات داخل موتور ماشین

این معجون معجزه مابرای رستوران ها،هتل ها،اشپزخانه ها،بیمارستانها،کارگاه های شیرینی پزی تالارهای مجالس عالیه
برای قالیشویان،کارواش.. تضمینی میدم اصل اصل.
فروش عمده و خرده پودر چربی زدا .ازبین برنده سخت ترین چربی هاروی انواع سطوح
صفحه گاز
هود
سرامیک
البسه
انواع ظروف مس ،چدن،روح،استیل

مایع ظرفشویی

طرز استفاده ریکا سیاه
طرز استفاده ریکا سیاه

مایع ظرفشویی که در اصطلاح عامیانه به آن ریکا (نام تجاری یک مایع ظرفشویی متداول) گفته می‌شود، مایعی شوینده است که برای شستن ظروف از آن استفاده می‌شود. این ماده کف زاست که برای زدودن چربی و اضافات مواد غذایی از روی ظروف طراحی شده‌است.

مواد شوینده شستشو برای ماشین‌های ظرفشویی به صورت کارتریج، ژل، مایعات، پک‌ها، پودر و قرص‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. هر مایع شستشو دهنده ممکن است شامل سفید کننده، آنزیم‌ها یا مواد شستشو باشد. برخی از مواد شوینده شستشوی ظروف خانگی ممکن است از مواد غذایی مانند بوراکس، روغن اسانس، روغن اوکالیپتوس و صابون نوار رنده شده‌استفاده کنند.

نوع دیگری از آن وجود دارد که برای شستن ظروف درون ماشین ظرف‌شویی ساخته می‌شود. از نظر شیمیائی مایع ظرفشوئی از ترکیب یک سری مواد اصلی پاک‌کننده تحت عنوان سورفاکتانت و دیگر مواد افزودنی جهت ایجاد کیفیت و بعضی خصوصیات مختلف مثل نرم‌کنندگی و عطر تشکیل شده‌است. سورفاکتانتها خود بر اساس نوع ترکیب شیمیایی به نوع آنیونی و کاتیونی و غیر یونی تقسیم می‌شوند.

مواد شوینده دستی

مواد شوینده دستی از سورفاکتانت استفاده می‌کنند تا نقش اصلی را در تمیز کردن بازی کند. با استفاده از این مواد تنش سطحی کاهش می‌یابد. افزایش حلالیت مخلوط‌های سورفکتانت مدرن، به آب اجازه می‌دهد تا قدرت پاک‌کنندگی مضاعفی پیدا کنند و از این مایع ظرفشویی در ماشین ظرفشویی نیز بتوان استفاده کرد. با این حال، اکثر مردم همچنین ظروف را با آب خالص شستشو می‌کنند تا مطمئن شوند که از هر گونه باقی ماندهٔ صابون که می‌تواند طعم غذا را تحت تأثیر قرار دهد خلاص می‌شوند. مایع شستشو می‌تواند باعث التهاب پوست و ایجاد اگزما دست شود، مخصوصاً برای افرادی که دارای «حساسیت پوستی» هستند. به این افراد معمولاً توصیه می‌شود که در حین استفاده از مایع ظرفشویی از دستکش استفاده کنند.

انواع مواد شوینده ظرف

از گذشته تا کنون انواع مختلفی ماده شوینده برای شستن ظرف‌ها ساخته و در مصرف همگان قرار گرفته‌است. مایع، قرص، ژل و پودر از انواع مواد شوینده برای ظرف می‌باشند. هر مایع ظرفشویی ممکن است حاوی آنزیم، مواد سفید کننده، اسانس و روغن اکالیپتوس باشد. برخی از این مواد شوینده برای استفاده با دست و برخی جهت استفاده در ماشین ظرفشویی هستند.

انواع مواد شوینده کدامند؟

مواد شوینده طیف وسیعی از انواع شوینده ها را در بر می گیرند که تنها مختص نیاز فردی شما نیست و گاهی لازم است برای وسایل پیرامون شما مورد استفاده قرار گیرد. شما روزانه در قفسه فروشگاه های بزرگ ، هایپرماکت ها ، مغازه ها ، مراکز خرید شاهد انواع مواد شوینده خواهید بود که با توجه به شرایط و نیازتان آن ها را خریداری می کنید.

مایع ظرفشویی همان ریکا است؟

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که تصور می کنید “مایع ظرفشویی” همان “ریکا”ست. خیلی ها چنین تصوری دارند که این دو کلمه به یک معنی هستند! مثلا به مایع ظرفشویی پریل اشاره می کنند و می گویند: “از اون ریکاها بدید!”؛ اما همانطور که می دانید (و یا شاید هم نمی دانید) ریکا نام برندی در زمینه تولید مایع ظرفشویی است که به دلیل قدمتش به برندی معروف در این زمینه تبدیل شده است.
نام تجاری به عنوان سرمایه اصلی یک محصول و یا خدمت می باشد. انتخاب نام تجاری متناسب با محصول وفرهنگ جامعه مورد هدف موجب ایجاد ارزش برای آن ونیز جلب اعتماد مصرف کنندگان به آن می شود.
هرچه از قدمت نام تجاری بگذرد وصاحب آن نام باارائه محصول یاخدمت با کیفیت ومناسب با خواست مشتری تلاش نموده واصل رضایت مشتری را محور فعالیت های خود قرار دهد ،بر ارزش مادی ومعنوی افزوده می شود.
داروگر شاید درزمره نخستین برند های ایرانی باشد ،که با هشتاد سال سابقه اکنون برای همه ایرانیان شناخته شده می باشد.

انواع شوینده و لکه برها

یکی از انواع شوینده هایی که در زندگی روزمره به شدت با آن سر و کار داریم، محلول های لکه بر است. شوینده های لکه بر، قابلیت حذف تمام انواع لکه ها را از روی سطوح دارند. برای سنتز این نوع شوینده ها از مواد اولیه دترجنت، ترکیبات الکلی، مواد معدنی و برخی آنزیم ها استفاده می شود. نوع فرمولاسیون لکه بر، در از بین ‌بردن‌ لکه و حذف کردن آثار آن بسیار موثر است.
خرید ریکا سیاه عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !