دسته‌ها
ارایشی

خرید عمده شیاف ماریانا

خرید عمده شیاف ماریانا

شیاف ماریانا دکتر آز چهل عددی به صورت عمده و تک  در سایت حبیبی موجود شد

یکی از مهم ترین ویژیگی های فروش ما کم ترین قیمت با کم ترین سود برای محصولات پر فروش است

شعار ما فروش بیشتر در ازای سود کمتر است

خرید شیاف ماریانا

خرید شیاف ماریانا
خرید شیاف ماریانا

برای خرید این محصول با شماره

09397497165

از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید

قیمت برای 12 عدد به بالا 15000 تومان

6 تا11 عدد 18000 هزار تومان

3 تا 5 عدد 20000 تومان

1 تا 2 عدد 250000 تومان

سایر محصولات 

شیاف ماریانا یک محصول به نسبت جدیدتر در است. این محصول یک کالای درمانی است که به جهت زیبایی نیز استفاده دارد. البته این محصول به قدری اعجاب انگیز است که در هر زمینه ای خاصیتی دارد. به سختی می توان گفت شیاف ماریانا یک محصول زیبایی است یا یک محصول افزایش لذت جنسی با هرچیز دیگر. این شیاف کاملا بر پایه گیاهی ساخته شده است. همین موضوع فاکتور مهمی است که این کالا را جذاب تر کرده است. خرید شیاف ماریانا را به بانوان محترم توصیه می کنیم. این محصول می تواند امکان ابتلا به بیماری هایی مانند کیست را ناممکن کند. همچنین باعث کیفیت روابط می شود. باعث تنگی جذابیت اندام خانمها می شود و هزار و یک خاصیت دیگر دارد.

آشنایی با شیاف ماریانا

آشنایی با شیاف ماریانا
آشنایی با شیاف ماریانا

اگر در مورد محصولات تنگ کننده ها تحقیق کرده باشید به احتمال زیاد نام شیاف ماریانا یا قرص ماریانا را شنیده اید. این محصولات که در دسته شیاف های واژینال هستند شامل ترکیباتی گیاهی اند. خرید شیاف ماریانا یا قرص ماریانا این روزها نسبت به مصرف ماریانای طبیعی به خاطر استفاده آسان رایج تر است.ماده اصلی شیاف ماریانا گیاه طبیعی ماریانا می باشد. این گیاه دارای خواص بسیار زیادی برای جمع کردن اندام بانوان است.

در کتاب های طب سنتی در مورد خواص ماریانا بسیار نوشته اند. بوعلی سینا نیز از این گیاه در جهت درمان گشادی استفاده می کرده است. پس این گیاه قدمت طولانی در زمینه درمان و زیبایی ناحیه بانوان داشته است. امروزه نیز از گیاه ماریانا محصولات زیادی تولید شده است. شیاف یا قرص ماریانا داخل بدن می شود و سپس با خواصی که دارد بدن را جمع می کند. شیاف ماریانا خواص فوق العاده و زیاد دیگری هم دارد. برخی از ویژگی های این محصول در ادامه معرفی شده است.

خواص درمانی و زیبایی شیاف ماریانا

اندام بانوان به دلایل مختلفی ممکن است شکل اولیه خود را از دست دهد. به دلایل مختلفی مانند مسائل ژنتیکی، زایمان مکرر یا افزایش سن دهانه گشادتر می شود. این موضوع تنها در زیبایی ناحیه تناسلی تاثیرگذار نیست. بلکه می تواند باعث ایجاد بیماری های زیادی شود. پس بهتر است در صورت وجود این مشکل در جهت درمان و رفع آن اقدام شود. شیاف ماریانا محصولی کاملا گیاهی است که می تواند بسیاری از مشکلات و بیماری های زنانه را درمان کند. این محصول بر پایه طب سنتی و با علم به طب گیاهی ساخته شده است.

به بانوان محترمی که قصد برطرف کردن مشکل شل بودن بدنشان را دارند این محصول را پیشنهاد می دهیم. خرید شیاف ماریانا می تواند جایگزین محصولات شیمیایی موجود در بازار باشد. محصولاتی که ممکن است فواید زیادی داشته باشد. اما به دلیل وجود مواد شیمیایی برای شما ضررهایی هم خواهد داشت. البته که این تنها فایده شیاف ماریانا نیست. این شیاف فوق العاده کارآیی بسیار بالایی دارد. تا جایی که چندین برابر سریع تر از خیلی محصولات شیمایی اثر می کند. اگر به دلیل زایمان اندام شما کمی شل شده است می توانید مدتی از این محصول استفاده کنید. به تدریج با خواص فوق العاده ای که ماریانا دارد متوجه تغییر شکل اندام خود خواهید بود. حتی افرادی که به دلیل افزایش سن به تدریج از گشادی اندام ناراحت هستند می توانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند.

موارد استفاده و کاربردهای شیاف ماریانا

موارد استفاده و کاربردهای شیاف ماریانا
موارد استفاده و کاربردهای شیاف ماریانا

تغییرات سریع

مهم ترین ویژگی شیاف ماریانا این است که در زمانی بسیار کم و به سرعت اندام بانوان را جمع می کند. این شیاف به این ویژگی معروف است. در مدتی کم پس از استفاده اندام خانمها تنگ می شود. همچنین با استفاده های مستمر این ویژگی تثبیت می شود. یعنی اگر این شیاف مدتی به صورت مستمر استفاده شود اندام تنگ تر می شود. افرادی که به دلایل ارثی و ژنتیکی یا کهولت سن دچار گشادی هستند می توانند از این محصول استفاده کنند.

مدت زمان اثرگذاری شیاف ماریانا بسیار کوتاه است. پس از این که شیاف ماریانا را وارد بدن می کنید در مدت خیلی کوتاهی اثرگذاری آن را خواهید دید. این اثرگذاری کوتاه باعث شده است که بسیاری افراد به منظور افزایش لذت قبل از رابطه جنسی از این محصول استفاده کنند. خانم ها می توانند مدتی قبل از برقراری رابطه جنسی یک عدد شیاف ماریانا استفاده کنند. اثرگذاری سریع این محصول کیفیت رابطه را برای زوجین دوچندان می کند. افزایش لذت جنسی به صورت دوجانبه این محصول را به محصولی خاص و عالی تبدیل کرده است. یعنی آقایان و خانم ها به یک اندازه از رابطه خود لذت خواهند برد.

کیفیت رابطه

شیاف ماریانا با تنگ کردن اندام باعث افزایش لذت رابطه می شود. بسیاری از کسانی که از این محصول استفاده کرده اند می گویند که با استفاده از شیاف لذت جنسی به اندازه همان ابتدای ازدواجشان را تجربه کرده اند! این محصول باعث افزایش لذت جنسی هم برای آقایان و هم برای بانوان می شود. کافی است مدتی در حدود نیم ساعت قبل از شروع رابطه جنسی یک عدد شیاف ماریانا استفاده کنید. مدتی صبر کنید تا مواد گیاهی ماریانا توسط بدن جذب شود. اثر آن را به سرعت خواهید دید. لذت رابطه جنسی که پس از استفاده شیاف ماریانا تجربه می کنید بسیار متفاوت خواهد بود. در صورتی که از محصولات دیگر برای افزایش میل جنسی استفاده کرده باشید متوجه تفاوت این محصول خواهید شد. با وجود این که شیاف ماریانا پایه گیاهی دارد در مدت زمانی بسیار کم اثر می کند. همچنین کیفیت اثرگذاری آن بسیار بالاست.

از بین برنده قارچ و باکتری

از بین برنده قارچ و باکتری
از بین برنده قارچ و باکتری

گیاه ماریانا خواص آنتری باکتریال دارد. به همین دلیل باعث می شود که قارچ و باکتری های ناحیه تناسلی بانوان از بین برود. از این محصول از قدیم برای قارچ زدایی ناحیه زنانه استفاده می شده است. بسیاری از پزشکان نیز برای از بین بردن قارچ هایی که در اندام خانمها وجود دارند شیاف ماریانا را توصیه کرده اند. پس این محصول یک محصول درمانی فوق العاده است. خاصیت ضد میکروبی شیاف ماریانا فوق العاده است. گیاه ماریانا از قدیم به عنوان یک پاکسازی کننده استفاده می شده است. امروزه از محصولات ماریانا در جهت از بین بردن کامل قارچ های ناحیه تناسلی استفاده می شود. اگر به سلامت جسمی و بهداشت خود اهمیت می دهید می توانید از این محصول به خاطر خاصیت ضد میکروبی آن استفاده کنید. استفاده از شیاف ماریانا به شما کمک می کند از ایجاد قارچ های داخلی و مشکلات بیشتر جلوگیری نمایید.

رفع بوی نامطبوع

بوی بد و نامطبوع بدن با استفاده از شیاف ماریانا از بین می رود. اگر از ترشحات نامطبوع رنج می برید می توانید از این شیاف گیاهی فوق العاده استفاده کنید. پس از مدتی از این بوی بد خلاص می شوید. این بوها گاها نیز در اثر قارچ و آلودگی ها هستند. این شیاف با خواص ضد میکروبی که دارد از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می کند. خانم هایی که مشکل بوی نامطبوع بدن دارند می توانند از شیاف ماریانا به عنوان یک داروی بسیار عالی در جهت رفع مشکل خود استفاده کنند. کافی است این محصول را به صورت مستمر استفاده کنید. به تدریج بوی نامطبوع به طور کامل رفع خواهد شد. با از بین رفتن باکتری های عامل بوی نامطبوع دیگر اثری از بوی بد بر جای نمی ماند. به تدریج رطوبت این ناحیه نیز تثبیت می شود.

تنظیم ترشحات

به طور معمول از بدن بانوان ترشحاتی خارج می شود. این ترشحات عموما بدون رنگ و بو هستند. اما گاهی مقدار این ترشحات بیش از حد طبیعی می شود. یا اینکه گاهی و در بازه زمانی کمی میزان این ترشحات بسیار زیادتر از مقدار طبیعی آن می شود.

با استفاده از شیاف ماریانا می توان این ترشحات را به حالت نرمال تبدیل کرد. همچنین بانوانی که ترشحات زرد یا شیری و یا ترشحات دارای بوی نامطبوع دارند می توانند از شیاف ماریانا استفاده کنند.

پس از مدتی با استفاده از خواص طبیعی گیاه ماریانا این ترشحات تنظیم می شوند. همچنین در صورتی که این ترشحات دارای بوی نامطبوع باشند این بو از بین می رود. این محصول را با این خاصیت فوق العاده اش می توان هم یک محصول درمانی و هم یک محصوئل بهداشتی دانست.

محصولی که با تنظیم ترشحات و حذف عوامل بو که قارچ ها و مشکلات مشابه هستند از ایجاد بوی نامطبوع و ناخوش آیند جلوگیری می کند.

جلوگیری و درمان کیست تخمدان

اگر شما نیز مانند بسیاری بانوان دیگر نگران هستید که مبادا به کیست دچار نشوید می توانید از شیاف ماریانا استفاده کنید. شیاف ماریانا از ایجاد کیست های ناحیه تخمدان بانوان جلوگیری می کند. این کیست ها اغلب به دلیل قارچ و باکتری های ناحیه تناسلی بانوان ایجاد می شوند. ماریانا قادر است با از بین بردن این قارچ ها و میکروب ها از ایجاد کیست جلوگیری نماید. همچنین قادر است کیست های به وجود آمده را نیز درمان کند! با خرید شیاف ماریانا می توانید به جنگ با کیست ها بروید.

از بین برنده ترشحات سوزناک

بسیاری خانم ها از ترشحات دردناکی که ایجاد سوزش می کند رنج می برند. این مشکل به دلیل وجود بسیاری آلودگی های میکروبی در داخل بدن به وجود می آید. امروزه بسیاری پزشکان برای درمان این مشکل شیاف ماریانا را تجویز می کنند. با استفاده از شیاف ماریانا داخل بدن به خوبی از میکروب ها و قارچ ها پاکسازی می شود. همین موضوع باعث می شود که ترشحات سوزناک به طور کامل از بین بروند.

داروهایی که برای درمان ترشحات سوزناک وجود دارد بیشتر ریشه شیمیایی دارند. به همین دلیل ممکن است عوارضی را هم ایجاد کنند. اما شیاف ماریانا کاملا گیاهی و بدون عوارض جانبی بوده و به شما کمک می کند تا به طور کامل ترشحات سوزناک میکروبی را از بین ببرید.

درمان مشکلات اوایل ازدواج

در بسیاری موارد روابط اوایل ازدواج برای بانوان مشکلاتی ایجاد می کنند. بسیاری از بانوان در داخل بدن احساس سوزش یا خارش می کنند. شیاف ماریانا این حساسیت را تا حد زیادی کاهش می دهد. به همین دلیل باعث ایجاد رابطه بدون استرس و لذت بخش تری برای زوجین می شود. جذب شیاف ماریانا باعث پاکسازی و کاهش بسیاری آلودگی های داخلی می شود. به همین دلیل از ایجاد واکنش های آلرژیک به دلیل باکتری های داخلی می کاهد. این واکنش ها گاها به دلیل واکنش ناحیه داخلی بانوان با باکتری هایی است که از طریق آقایان وارد بدن می شود. با از بین بردن این باکتری ها احتمال ایجاد بیماری های احتمالی داخلی بسیار کمتر می شود.

درمان سردی

شیاف ماریانا با تنگ کردن بدن باعث افزایش لذت تا چندین برابر بیشتر برای خانم ها می شود. بانوانی که از رابطه جنسی خود لذت نمی برند می توانند از این محصول فوق العاده استفاده نمایند. به این صورت که قبل از رابطه خود یک عدد شیاف ماریانا را به صورت داخلی استفاده کنند. با تنگ شدن دهانه بدن لذت بسیار بیشتر می شود. این باعث می شود که زمان ارگاسم بسیار کوتاه تر باشد.

نکته جالب در مورد شیاف ماریانا این است که به صورت دوطرفه لذت جنسی را افزایش می دهد. یعنی این محصول یک افزایش دهنده لذت مردانه یا زنانه نیست. بلکه یک محصول حرفه ای برای زوجین است. با استفاده از این محصول هم آقایان و هم بانوان از رابطه جنسی لذت بیشتری خواهند برد. با استفاده از این محصول گیاهی کیفیت روابط زناشویی بسیار بیشتر می شود.

درمان دردهای قائدگی

دردهای قائدگی سخت و خسته کننده هستند. بسیاری از خانم ها این دردها را بارها تجربه کرده اند. داروهای شیمیایی زیادی برای از بین بردن این دردها وجود دارد. اما بیشتر آنها حالت مسکن دارند. یعنی به صورت موقت درد را از بین می برند. اما مدتی بعد ممکن است درد دوباره شروع شود.

یعنی از بین رفتن درد تا زمانی است که اثر شیمیایی دارو در بدن وجود دارد. اما قائدگی دیگر با دردی دیگر همراه خواهد بود. یکی از داروهای گیاهی که باعث می شود برای قائدگی های بعدی درد کمتری بکشید شیاف ماریانا است. خرید شیاف ماریانا نسبت به خرید مسکن بسیار بهتر است. چرا که با استفاده مستمر باعث می شود به تدریج و برای همیشه درد قائدگی از بین برود.

یا حداقل بسیار کمتر شود. البته استفاده از شیاف ماریانا باید در زمان های غیر از قائدگی باشد. استفاده از این شیاف چندین بار در هفته به صورت مستمر تا حد خیلی زیادی دردهای قائدگی را درمان می کند.

درمان تنبلی تخمدان

شاید جالب باشد که بدانید شیاف ماریانا قادر است حتی مشکل تنبلی تخمدان را تا خد خیلی زیادی برطرف کند. از این محصول در بسیاری از کشورهای دنیا برای از بین بردن این مشکل در خانم ها استفاده می شود. خرید شیاف ماریانا را به عنوان یک مکمل دارویی به کسانی که از چنین مشکلاتی رنج می برند توصیه می کنیم. گیاهی بودن این شیاف به شما این اجازه را می دهد که بدون هیج نگرانی از آن استفاده کنید. از بین رفتن باکتری ها و جلوگیری از افزایش عفونت های داخلی باکتریایی به مشکلات ناباروری بسیار کمک می کند. می توانید با مشورت پزشک در کنار داروهای خود از شیاف ماریانا نیز استفاده کنید. این محصول به شما کمک می کند تا بسیار سریع تر مراحل درمان را طی کنید.

مزایای شیاف ماریانا

کاملا گیاهی و بدون عوارض
ماده اصلی که در ساخت شیاف ماریانا به کار رفته است گیاه طبیعی ماریانا می باشد. این محصول کاملا گیاه است. به همین خاطر فاقد عوارض است. تا به حال اثر منفی یا عوارضی برای شیاف ماریانا گزارش نشده است. به همین خاطر یک محصول پرفروش و بسیار محبوب در بین بانوان است. به جای استفاده از داروهای شیمیایی می توانید از این محصول استفاده کنید و از خواص فوق العاده و بی نظیر آن لذت ببرید.

همان طور که گفتیم شیاف ماریانا خواص بسیاری دارد. ممکن است شما نیز به قصد تنگ کردن بدنن، تنظیم ترشحات زنانه، رفع بوی نامطبوع، از بین بردن قارچ و… بخواهید از شیاف ماریانا استفاده کنید. برای تمام این مشکلات داروهای شیمیایی زیادی در بازار یافت می شود. اما داروهای شیمیایی ممکن است عوارضی نیز داشته باشند. در صورتی که با خرید شیاف ماریانا یک تیر و چند نشان زده اید. در واقع صاحب محصولی با کارایی فوق العاده و در عین حال فاقد عوارض می شوید.

جایگزین خوبی به جای جراحی

بسیاری از بانوان برای رفع مشکل گشادی بدن اقدام به عمل های جراحی می کنند. این جراحی ها معمولا هزینه بالایی نیز دارد. همچنین دوران نقاهت پس از آن سخت خواهد بود. شیاف ماریانا می تواند جایگزین عمل های جراحی زیبایی بدن شود. اثر گذاری فوق العاده این محصول برای تنگ کردن بدن در نمونه های مشابه این محصول و حتی محصولات شیمیایی دیده نشده است.

اگر به دلیل افزایش سن، زایمان های مکرر و… دچار گشادی هستید ممکن است اولین چیزی که برای درمان به ذهن شما برسد عمل جراحی باشد. باید توجه کنید که بسیاری از این عمل های زیبایی نیز موفقیت آمیز نیستند! جدا از این که باید هزینه زیادی بپردازید ممکن است پس از مدتی نتیجه از بین برود. اما با خرید شیاف ماریانا و استفاده مستمر از آن با هزینه اندکی بدن شما بسیار جمع می شود. یعنی در دراز مدت اثر آن تاحد زیادی تثبیت می گردد. ضمن این که از پرداخت هزینه زیاد معاف می شوید بدون درد و خون ریزی به نتیجه مورد نظر خود می رسید. جدا از این که استفاده از شیاف ماریانا هیچ گونه عوارضی هم برای شما نخواهد داشت. امروزه استفاده از شیاف یا قرص ماریانا به عنوان یک روش درمانی بسیار عالی در خیلی از کشورهای دنیا رواج دارد.

استفاده ساده و راحت

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت شیاف ماریانا این است که استفاده از آن بسیار ساده است. هر کسی می تواند خیلی راحت از این محصول استفاده کرده و از خواض فوق العاده آن بهره مند شود. در گذشته برای مواردی مانند تنگ کردن بدن، درمان قارچ، از بین بردن بوی بد و همچنین تنظیم ترشحات زنانه از گیاه ماریانا استفاده می شد.

استفاده از این گیاه کمی دشوار بود. باید گیاه ماریانا را به پودر تبدیل می کردیم. سپس آن را می جوشانده و در تشتی می ریختیم. سپس با نشستن در مایع سرد شده ای که از جوشاندن ماریانا به دست می آید به هدف خود می رسیدیم.

این کار بسیار زمان گیر و دشوار بود. همچنین در هر جا و مکانی نمی شد از این روش استفاده کرد. اما امروزه شیاف ماریانا کار را خیلی راحت کرده است. به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید و از آن استفاده نمایید. نیازی به زحمات زیاد و اتلاف وقت نمی باشد.

بدون درد و ایجاد حساسیت

هنگام استفاده از شیاف ماریانا هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد. این شیاف حتی باعث ایجاد احساس بد در شما نمی شود. پس هنگام استفاده بسیار راحت خواهید بود. از ویژگی های جالب شیاف ماریانا این است که با وجود گیاهی بودن ایجاد حساسیت و آلرژی نمی کند. تا کنون هیچ گونه عوارضی به خاطر استفاده از شیاف ماریانا گزارش نشده است. بیشتر کسانی که از این محصول استفاده کرده اند از عملکرد و نتیجه آن بسیار راضی بوده اند. این محصول به عنوان یک محصول جنسی در زمینه زیبایی جنسی و حتی بهداشت جنسی بسیار پر استفاده و محبوب است.

طرز استفاده شیاف ماریانا

استفاده از شیاف ماریانا بسیار ساده و راحت است. بهترین شیوه استفاده از این شیاف قرار گرفتن به حالت دراز کش است. کافی است یک عدد شیاف ماریانا را به صورت داخلی استفاده نمایید. شیاف را تا عمق حداقل پنج سانتی متری بدن فرو کنید. سپس پاها را جمع کرده و دهانه بدن را تنگ تر کنید. مدتی در حدود پانزده دقیقه تا نیم ساعت در همین وضعیت باقی بمانید. در این مدت شیاف توسط گرمای بدن آب شده و حل می شود. پس از این که ذرات حل شده شیاف در بدن قرار می گیرد ماریانا اثر می کند.

اگر مهم ترین هدف شما از شیاف ماریانا تنگ کردن اندام و افزایش میل جنسی است حدود نیم ساعت تا سه ساعت قبل از رابطه جنسی از این شیاف استفاده کنید. بهترین زمان استفاده تا سه ساعت قبل از شروع رابطه جنسی است. پس از استفاده و جذب شیاف، شاهد تحول خیلی زیادی در لذت جنسی خواهید بود. همان طور که گفته شد با جمع تر کردن پاها به جذب بهتر شیاف ماریانا کمک کنید. بهترین حالت ها برای قرارگیری، حالت هایی است که دهانه بدن جمع باشد. در این صورت شیاف بهتر می تواند جذب شود.

بهترین زمان استفاده از شیاف ماریانا

بهتر است در شرایطی که از شیاف ماریانا استفاده کنید که وقت کافی داشته باشید قدری دراز بکشید. کمی دراز بکشید و استراحت کنید. اجازه دهید بدن شما کمی در حالت آرامش قرار بگیرد. سپس یک شیاف ماریانا را در داخل ناحیه فرو ببرید. مطمئن شوید که شیاف تا عمق مناسب فرو رفته است. هر چه شیاف را در عمق بیشتری ببرید بهتر است. اگر به قصد از بین بردن عفونت ها و کیست از شیاف ماریانا استفاده می کنید شب هم زمان مناسبی است. می توانید شب قبل از خواب یک شیاف استفاده کنید. سعی کنید پارچه ای زیر شما باشد تا اگر مقداری از شیاف جذب نشد اطراف را آلوده و کثیف نکند.

برای تنگ کردن اندام و یک رابطه جنسی لذت بخش نیز می توانید حدود سه ساعت قبل از نزدیکی یک شیاف ماریانا استفاده کنید. در حالتی قرار بگیرید که شیاف بیرون نیاید. دهانه را با نزدیک کردن پاها قدری جمع کنید تا شیاف ماریانا به خوبی جذب شود.

نکات بهداشتی برا کسب نتیجه بهتر

توصیه می شود قبل از این که شیاف ماریانا را استفاده کنید اندام خود را تمیز کنید. از ژل های پاک کننده و تمیز کننده زنانه و یا موارد دیگری که در دسترس دارید استفاده کنید. در غیر این صورت کمی آب و شست و شو دهنده های دیگر این ناحیه را تمیز کنید. با یک حوله تمیز به خوبی ناحیه زنانه خود را خشک کنید. اجازه بدهید که کمی زمان بگذرد تا رطوبت بدن شما به خوبی از بین رفته و خشک شود.

 

تا قبل از این که برای داخل کردن شیاف آماده نیستید آن را از جعبه خارج نکنید. پس از این که موارد بهداشتی لازم را انجام دادید به سراغ مکانی مناسب برای استفاده از شیاف بروید. در حالت درازکش قرار بگیرید. توجه کنید که حالت ایستاده و یا حالات دیگر زیاد توصیه نمی شود. مگر این که چاره ای دیگر نداشته باشید. در وضعیت مناسب و به حالت درازکش قرار بگیرید. در لحظه آخر شیاف ماریانا را از جعبه خارج کرده و در ناحیه زنانه خود فرو کنید. شیاف را در دهانه قرار داده و با انگشت در داخل بدن فرو نمایید. بهتر است که تا عمقی که می شود شیاف را داخل کنید. در حدود نیم ساعت صبر کنید تا شیاف به خوبی آب شده و عمل کند.

 

خرید شیاف ماریانا با استاندارد پزشکی

تمام محصولاتی که توسط عرضه می شوند دارای مجوز و استانداردهای پزشکی هستند. شیاف ماریانا نیز دارای سیب سلامت و سایز مجوزهای لازم است. همچنین کیفیت این شیاف نسبت به نمونه های مشابه که در بازار عرضه می شود بسیار بالاتر و برتر است. از آنجایی که شیاف ماریانا یک محصول جنسی است و به صورت داخلی استفاده می شود باید در خرید آن دقت کرد. به همین دلیل توصیه می شود از خرید نمونه های بی کیفیت شیاف ماریانا و فاقد علائم و استانداردهای پزشکی به شدت پرهیز شود. استفاده یک محصول نامرغوب و غیر استاندارد ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشد.

مشتریان محترم می توانند با خیال راحت این محصول را با بهترین کیفیت ممکن خریداری نمایند.

شیاف ماریانا با فرمولاسیون 7Plants

به منظور احترام بیشتر به مشتریان عزیزمان و برای افزایش سطح خدمات رسانی اقدام به عرضه شیاف ماریانا با فرمولاسیون 7pldnts کردیم. این محصول توسط شرکت 7pldnts با نام تجاری ARAL تولید شده است. سطح کیفی شیاف ماریانا 7Plants Aral نسبت به محصولات مشابه بسیار بالاتر است.  همگی این پزشکان کیفیت بالای این محصول فوق العاده را تایید کردند. اگر به دنبال خرید شیاف ماریانا اصلی با کیفیت هستید به شما این محصول را پیشنهاد می کنیم. این محصول تمامی استانداردهای لازم مانند سیب سلامت را دارد. پس بدون نگرانی می توانید آن را خریداری کرده و استفاده نمایید.

کاملا بهداشتی و عاری از آلودگی

در تولید این محصول استانداردهای بهداشتی با دقت بسیار رعایت شده اند. این محصول از نظر بهداشتی بودن کاملا قابل اطمینان است. اگر به دنبال شیافی با فاکتورهای استاندارد بهداشتی می گردید این محصول می تواند انتخاب خیلی خوبی برای شما باشد. چرا که به کمک دستگاه های صنعتی و بدون دخالت دست ساخته شده است. به همین دلیل نسبت به شیافهای دست سازی که در بسیاری عطاری ها عرضه می شود بهداشتی تر و قابل اعتماد تر است.

تجویز شیاف ماریانا به عنوان دارو

امروزه شیاف ماریانا به عنوان یک داروی بسیار مفید برای درمان بسیاری مشکلات توسط پزشکان تجویز می شود. به عنوان مثال خیلی از پزشکان و متخصصین زنان و زایمان از شیاف ماریانا به عنوان دارویی برای از بین بردن کیست استفاده می کنند. بسیار جالب و قابل توجه است که مصرف شیاف ماریانا در کنار داروهای دیگر می تواند کیست های وخیم تا چندین برابر سریع تر درمان کند. کیست های کوچک تر نیز تنها با مصرف روزانه شیاف ماریانا از بین می روند.

شیاف ماریا همچنین به عنوان یک مجصول افزایش دهنده لذت جنسی تجویز می شود. بسیاری از مشکلات زناشویی با استفاده از این شیاف گیاهی به راحتی درمان می شود. حتی عوارضی را نیز برای زوجین ایجاد نمی کند.

شهرت شیاف و قرص ماریانا در جهان

متاسفانه خیلی از ما فکر می کنیم که داروهای خارجی و روش های درمان خارجی و اروپایی کیفیت بهتری دارد. این در حالی است که بسیاری از پزشکان بسیار نام آور دنیا چون ابوعلی سینا ایرانی بوده اند. پزشکی در ایران کارنامه درخشانی دارد. تا جایی که امروزه بسیاری از روش های درمانی را از طب سنتی الگو برداری می کنند. . یکی از داروهای طب سنتی برای درمان بسیاری از مشکلات زنانه ماریانا بوده است.

اما به جرات می توان گفت کارایی هیچیک به شیاف ماریانا نمی رسد. استفاده از شیاف برای استفاده از ویژگی های دارویی ماریانا بسیار راحت است. بسیار راحت تر از پودر گیاه ماریانا می توان از شیاف گیاهی آن استفاده کرد. این محصول درد و احساس ناراحتی ایجاد نمی کند. همچنین عوارضی ندارد. به راحتی می توانید در سفر و هر کجایی که هستید این محصول را با خود همراه داشته باشید. این محصول یک محصول همه جانبه است. همان طور که متوجه شدید این شیاف گیاهی یک محصول جنسی، بهداشتی و دارویی است.

خرید شیاف ماریانا از

در محصولات حرفه ای شیاف ماریانا را برای مشتریان محترم عرضه کرده ایم. این محصولات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. این محصولات دارای استانداردهای پزشکی و نشان سیب سلامت هستند. جهت خرید شیاف ماریانا به راحتی می توانید از طریق وب سایت یا تماس تلفنی با کارشناسان اقدام نمایید. محصولات برای شما در تعداد مورد نظر ارسال خواهند شد. برای رفع این مشکل به وسیله شیاف ماریانا باید مدتی از این محصول استفاده نمایید. اگر ترشحات شما به شدت سوزناک و قارچی است می توانید هر دو روز یکبار از شیاف ماریانا استفاده نمایید.

سفارش آنلاین و خرید شیاف ماریانا در وب سایت

امکان خرید شیاف ماریانا هم اکنون از طریق وب سایت وجود دارد. به راحتی می توانید شیاف ماریانا را در هر تعدادی که می خواهید از طریق وب سایت به صورت آنلاین سفارش دهید. محصولات در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهند شد. در هر شهری و در هر استانی که باشید می توانید این محصول را سفارش دهید. محصولات در محل مورد نظر شما ارسال می شوند.

برای سفارش محصول می توانید از طریق وب سایت سفارش خود را ثبت نمایید. کافی است در صفحه محصول یعنی همین صفحه تعداد مورد نظر خودر ا انتخاب کرده و گزینه افزودن به سبد خرید را بزنید. در ادامه با تکمیل جزئیات سفارش می تواند سفارش خود را تکمیل نمایید. امکان خرید برای تمامی ایران وجود دارد. برای پرداخت هزینه محصول می توانید به صورت آنلاین وجه مربوطه را پرداخت نمایید. امکان پرداخت در محل نیز وجود دارد. در این صورت کافی است در مراحل ثبت سفارش، برای تسویه حساب گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید.

نکات مهم در مورد محصول و اثر گذاری

از آنتی بیوتیک استفاده نکنید
در زمان استفاده از محصول ترجیحا از آنتی بیوتیک ها و چرک خشک کن ها استفاده نشود. به دلیل این که ph ناحیه زنانه تغییر می کند و باعث بروز میکشلاتی می گردد. اگر به دلایل مختلفی چون بیماری مجبور هستید از قرص های چرک خشک کن استفاده کنید صبر کنید تا دوره درمان شما تمام شود. سپس از شیاف ماریانا استفاده کنید.

حتما از چرب کننده استفاده کنید

توجه کنید که به خصوص اگر مشکل خشکی ناحیه زنانه دارید باید با احتیاط از محصول استفاده کنید. گاهی عبور شیاف ماریانا از بدن به دلیل خشکی سخت است. به همین دلیل ممکن است به خارش یا درد دچار شوید. به همین دلیل از روان کننده ها استفاده کنید تا شیاف راحت تر عبور کند. چرا که داخل بدن در حالت طبیعی ممکن است خشک باشد. به همین دلیل حتما از چرب کننده ها استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید. می توانید از روغن های طبیعی گیاهی مانند روغن زیتون استفاده کنید. استفاده از وازلین نیز عبور شیاف را بسیار راحت تر می کند. درصورتی که اپلیکاتور داشته باشید می توانید از اپلیکاتور نیز استفاده کنید تا شیاف به عمق بدن وارد شود.

ممکن است کامل جذب نشود

به همین دلیل نمی توان به آنها اعتماد کرد. محیط ناحیه زنانه و در کل سیستم داخلی بانوان بسیار حساس است. در صورتی که محصولی با این مشخصات را خریداری کنید باید با عواقب احتمالی نیز کنار بیایید. بهتر است از محصولات بهداشتی در این زمینه استفاده کنید تا برای شما خطری نداشته باشد.

دقت کنید که لزومی ندارد کل شیاف ماریانا توسط بدن شما جذب شود. گاهی نیمی از شیاف به صورت سالم بیرون می آید. این کاملا طبیعی است. گاهی نیز تنها قسمت کمی یا هیچ قسمتی خارج نمی شود. اما معمولا شیاف باید خارج شود. وجود شیاف ماریانا در داخل بدن اثر بخشی اش را دارد. نیازی به جذب تمامی آن نیست. اگر محیط داخل بدن شما عفونی باشد شیاف تمایل بیشتری دارد تا باقی بماند و عفونت ها را برطرف کند. اما اگر خارج نشد پس خودتان آن را خارج کنید.

قبل از نردیکی شیاف ماریانا را خارج کنید

حتما قبل از نزدیکی شیاف ماریانا را از بدن خارج کنید. در زمانی که شیاف در داخل بدن شما حضور دارد نزدیکی نکنید. این کار می تواند باعث آسیب به ناحیه داخلی شود.

بهترین زمان استفاده شب است

اگر می خواهید از شیاف ماریانا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید توجه داشته باشید که بهترین زمان استفاده شب است. قبل از خواب می توانید یک شیاف استفاده کنید. تا صبح شیاف در داخل بدن شما باقی مانده و اثرش را خواهد گذاشت. معمولا نیز از طریق نشستن در دستشویی یا نشستن در وان آب گرم شیاف خارج می شود.

معرفی

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال محصولات تنگ کننده واژن اصل و با کیفیت هستید، مطمئنا تا به حال نام شیاف ماریانا یا قرص ماریانا به گوشتان خورده است. این محصول که در دسته شیاف های واژینال قرار می گیرند، دارای ترکیباتی ارگانیک و کاملا گیاهی می باشد. مشخصه بارز شیاف یا قرص ماریانا را می توان استعمال آسان و سریع دانست که نمایانگر برتری این محصول نسبت به ماریانای طبیعی است. گیاه ماریانا که از ترکیبات اصلی این محصول است، از تاثیرگذارترین عناصر دارویی می باشد که موجب تنگ نمودن واژن می گردد.

در طب سنتی گیاه ماریانا را به عنوان گیاهی با خواص استثنایی می شناسند. ضمن اینکه با استناد به آثار بو علی سینا می توان که این گیاه در درمان گشادی واژن تاثیر مثبتی دارد. ماریانا از گیاهانی است که امتحان خود را در زمینه درمان و زیبایی ناحیه تناسلی بانوان پس داده است.

جالب است بدانید که امروزه از این گیاه در تولید محصولات بسیار زیادی استفاده شده و شما می توانید کرم ها، روغن ها و انواع شیاف را ببینید که بر پایه این گیاه اعجاب انگیز ساخته شده است. با وارد نمودن شیاف یا قرص ماریانا به داخل واژن، ترکیبات این محصول فعال شده و ضمن ضدعفونی نمودن محیط واژن، سبب تنگ شدن آن می گردد. البته قرص ماریانا از خواص بی نظیر دیگری نیز بهره مند است که در ادامه این مطلب، آنها را ذکر خواهیم کرد.

خواص درمانی و مزایای انتخاب شیاف ماریانا

واژن بخش مهمی از اندام تناسلی در بانوان می باشد که ممکن است به علل متعددی، فرم اولیه خود را از دست بدهد. مسائل ژنتیکی، زایمان های مکرر یا افزایش سن، از جمله مواردی است که می تواند موجب گشادتر شدن واژن شود. گشادی واژن تنها زیبایی ناحیه تناسلی را تحت تاثیر قرار نمی دهد، بلکه قادر است زمینه ساز بیماری های مرتبط با دستگاه تناسلی نیز بشود.

بنابراین توجه به این مشکل و انجام اقدامات لازم برای درمان و رفع آن بسیار ضروری و مهم خواهد بود. از آنجایی که این محصول کاملا ارگانیک بوده، بر پایه طب سنتی و گیاهی ساخته شده و هیچ گونه ماده شیمیایی در آن بکار نرفته است، شما می توانید با خیال راحت قرص ماریانا را استفاده کنید و به رفع و بهبود این مشکلات و بیماری ها کمک ویژه ای نمایید. خرید این محصول را به شما، بانوان محترمی که تمایل به رفع مشکل شل شدگی واژن دارید، توصیه می کنیم.

موارد استفاده از شیاف

در ادامه این مطلب قصد داریم کاربرد های شیاف ماریانا را به شما معرفی کنیم که عبارتند از:

تنگ کنندگی سریع واژن

خاصیت جمع کنندگی سریع واژن ، از جمله جذاب ترین ویژگی ها در رابطه با شیاف ماریانا است و باید بگوییم که اغلب افراد این شیاف را با این مشخصه می شناسند. استعمال شیاف یا قرص ماریانا در مدت زمانی اندک، واژن را تنگ نموده و با تداوم در استفاده از آن، می توانید موجب تثبیت این ویژگی گردید، به این معنا که اگر این شیاف طی یک دوره به طور منظم و مستمر استفاده شود، واژن تنگ تر خواهد شد.

افزایش لذت جنسی

همانطور که گفتیم قرص ماریانا موجب تنگ شدن واژن می گردد که این مورد سبب افزایش لذت رابطه جنسی می شود. افراد می توانند با استفاده از این شیاف، لذت جنسی را همانند ابتدای ازدواجشان تجربه نمایند.

از بین برنده قارچ و باکتری

بسیاری از پزشکان نیز نظر مثبتی در رابطه با خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچی قرص ماریانا داشته و از این رو استفاده از آن را به کسانی که از عفونت های قارچی ناحیه تناسلی رنج می برند، توصیه می کنند.

رفع بوی بد واژن

استعمال شیاف ماریانا در رفع بوی بد و نامطبوع واژن بسیار موثر است. اگر از به دنبال روشی کم دردسر و راحت برای خلاصی از ترشحات نامطبوع هستید، استفاده از این شیاف گیاهی برایتان معجزه می کند و پس از مدتی دیگر اثری از این بوی بد را احساس نخواهید کرد. دلیل عمده این بو ها را می توان به قارچ ها و آلودگی هایی نسبت داد که ناحیه تناسلی را درگیر خود کرده اند.

درمان سرد مزاجی خانم ها

با توجه به اینکه کاربرد اصلی شیاف ماریانا، تنگ کردن واژن به منظور افزایش لذت جنسی است، لذا بانوانی که از رابطه جنسی خود لذت کافی نمی برند و به اصطلاح سرد مزاج هستند، می توانند با مصرف این محصول فوق العاده از رابطه جنسی شان تا چندین برابر بیشتر لذت خواهند برد. استعمال یک عدد شیاف قرص ماریانا به صورت واژینال در حدود نیم ساعت قبل از رابطه جنسی، به شما کمک می کند تا با تنگ شدن دهانه واژن، لذت جنسی بسیار بیشتری را تجربه کنید .

درمان درد های دوران قاعدگی

بسیاری از خانم ها با دردهای قاعدگی آشنا می باشند و می دانند که این دردها چقدر سخت و خسته کننده هستند. با وجود اینکه امروزه داروهای شیمیایی زیادی جهت رفع این دردها به فروش می رسند، اما بیشتر این دارو ها حالت مسکن دارند. به این معنا که تنها قادرند درد را برای مدت زمان کوتاهی برطرف نمایند و بعد از گذشت مدتی، درد از نو شروع می شود.

جلوگیری و درمان کیست تخمدان

دچار شدن به کیست تخمدان از نگرانی هایی است که می تواند فکر بسیاری از بانوان را به خود مشغول سازد. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، توصیه می کنیم از قرص ماریانا استفاده کنید.

شیاف ماریانا به دلیل برخورداری از ترکیبات ویژه ای که دارد، از ایجاد کیست های ناحیه تخمدان بانوان جلوگیری می کند. باید بدانید که این کیست ها عمدتا به دلیل قارچ و باکتری های ناحیه تناسلی بانوان ایجاد می شوند.

مزایای استفاده از شیاف های ماریانا

در ادامه به چند مورد از مهمترین مزایایی که با مصرف این محصول از آنها بهره مند خواهید شد، اشاره می کنیم.
شیاف ماریانا می تواند به جایگزین خوبی برای عمل های جراحی زیبایی واژن مبدل شود.
استفاده ساده و راحت که از جمله مهمترین دلایل محبوبیت این محصول می باشد.
با وجود گیاهی بودن، ایجاد حساسیت و آلرژی ننموده و بدون هیچ دردی قابل استعمال می باشد. افزون بر اینکه تاکنون هیچ گونه عوارضی به خاطر استفاده از شیاف ماریانا گزارش نشده است.

خرید عمده شیاف ماریانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !