دسته‌ها
ارایشی

خرید کرم برغ عمده اصل

خرید کرم برغ عمده

"<yoastmark

خرید کرم برغ عمده

خرید کرم برغ اصل

کرم برغ BERG

به دنبال یک کرم فوق العاده برای پوست خود هستید؟ کرم جدید و معروف برغ BERGH را به شما پیشنهاد میکنیم، این کرم در مدت کوتاهی پس از تولید توانست به دلیل تاثیرگذاری و کیفیت فوق العاده خود خیلی سریع طرفداران زیادی پیدا کند و حتی جایگزین کرم های معروف گردد. روی جعبه این کرم درج شده است که دارای شاخص اس پی اف 30 می باشد که کار آن علاوه بر از بین بردن تیرگی ها و لک ها یا جوش ها نیز جلوگیری و دفع امواج مضر نور آفتاب هم می باشد.

کرم برغ اصلی

رفع تیرگی و آلودگی پوست

با خرید کرم برغ لازم نیست از کرم های چند میلیونی برای از بین بردن جوش یا لک ها استفاده کنید، این کرم فوق العاده تاثرگذار بوده و همین تاثیرگذاری مثبت آن باعث معروف شدن آن گردیده است. همچنین حجم و محتویات موجود در قوطی کرم به اندازه ای بوده که میتوان تا مدت طولانی از آن استفاده کرد، در واقع برغ را میتوان رقیب سرسخت کرم فائزه به حساب آورد، با اینکه فائزه با خصوصیت ضد جوش و ضد لک سالهاست طرفداران زیادی دارد، اما برغ با سرعتی که معروف شده است میتواند به عنوان رغیب کیفیتی آن به حساب آید.

خرید کرم برغ

 

قیمت کرم برغ

  • خرید کرم برغ برای یک عدد 89000 تومان
  • قیمت کرم برغ  برای 2  عدد 88000 تومان
  • هزینه کرم برغ برای 3 عدد 86000 تومان
  • کرم برغ برای 6 عدد  80000 تومان
  • کرم برغ 12 عدد 75000 تومان

برای خرید بیش از 12 عدد تماس بگیرید

09397497165

واتس اپ و تماس تلفنی

لیست محصولات دیگر فروشگاه حبیبی جی پی

لیست محصولات دیگر فروشگاه حبیبی جی پی
لیست محصولات دیگر فروشگاه حبیبی جی پی

صابون تریاک 21250

با انتخاب این کرم بعد از استفاده نیز شما هم به جمع طرفداران آن می پیوندید و آن را به دلیل کیفیت و تاثیرگذاری بالا به دوستان خود آن را پیشنهاد خواهید داد.

برطرف کردن مشکلات پوستی با کرم برغ :
با مطالعه توضیحات زیر بیشتر در رابطه با تاثیرات این محصول خواهید فهمید ، پس با ما همراه باشید .

 

برطرف کننده جوش های صورت

کرم برغ اصل حاوی مواد ارگانیکی است که بدون کوچکترین عوارضی روی پوست شما تاثیر می گذارد . جوش و جای جوش باعث جلوگیری از زیبایی ظاهری هر فردی می شود .

اما با استفاده از این محصول در کمتر از 72 ساعت هیچ جوشی روی پوست شما باقی نخواهد ماند . حتی بعد از یک هفته استفاده مداوم ، اثری از جای جوش ها هم باقی نمی ماند .

همه خواص به همینجا ختم نمی شوند ، کرم برغ اصل در طولانی مدت منافذ باز پوست شما را هم می بندد و از جوش زدن مچدد پوست هم جلوگیری می کند .

 

رفع تیرگی و آلودگی پوست

کرم برغ اصلی

تیرگی و آلودگی از جمله موارد مهم تاثیرگذار بر زیبایی به شمار می آیند . کرم برغ اصل همانطور که از ابتدا به شما عرض کردیم یک سفید کننده فوق العاده است .

از بین بردن تیرگی تاثیر اصلی و شاخص کرم برغ است و می تواند در مدت 48 ساعت تاثیری بسزایی روی پوست هر فردی بگذارد . از روز دوم به بعد تاثیرات به مرور زمان بیشتر و بهتر می شوند .

آلودگی های باقی مانده روی پوست عامل اصلی ایجاد تیرگی هستند . از بین بردن این آلودگی ها کار هر کسی نیست و نیاز به زمان و توجه زیادی دارد .

اما اگر از این محصول استفاده نمایید ، قطعا در امر پاکسازی آلودگی ها شگفت زده تان خواهد کرد . پاکسازی آلودگی ها باعث جلوگیری از تیرگی مجدد پوست می شود تا سفیدی ایجاد شده ماندگارتر شود .

 

کرم برغ اصل یک ضد لک قوی هم هست

صورت 98 افراد دنیا لک دارد ، اما لک روی صورت ، هر انسان آرام و خونسردی را هم عصبی می کند . حالا به این فکر کنید که این لک تیره و بزرگ باشد .

در فروشگاه آبان ، داشته ایم بانوانی که لک های بزرگ بارداری را با کرم برغ اصل از بین برده اند . نه تنها این مدل لک ها ، بلکه کک و مک مادرزادی را هم از بین می برد .

این یک تبلیغ نیست ، چون کرم و صابون های زیادی لایه برداری می کنند و ادعا می کنند که ضد لک هستند . اما کرمی که پوست را سفید کند قطعا زودتر و بهتر می تواند لکه ها را کم رنگ و حتی از بین ببرد .

 

لایه برداری قوی

کرم برغ اصل مانند تمامی کرم و صابون های اصل اماراتی یک لایه برداری قوی است . با کمک لایه بردار قوی باعث رفع تمامی کک و مک ها و جوش ها و جای جوش ها و تیرگی های پوست می شود .

اما این لایه برداری بر خلاف افکار عمومی و شایعات به هیچ وجه ربطی به کورتون ندارد . در این محصول حتی ذره ای کورتون هم استفاده نشده است .

پس قبل از توجه به شایعات و فروشگاه های بدون مجوز ، از منابع معتبری تحقیق کنید . اکثر کلاهبرداران برای فروش محصول خود دست به پخش شایعات می زنند تا محصولی که در حال رقابت با آنهاست از دور رقابت خارج شود .

 

کرم برغ چیست ؟

خرید کرم برغ

کرم برغ یک نوع کرم از رسته آرایشی است که خاصیت سفید کنندگی بالایی دارد و میتواند پوست شما را در حدود 5 روز سفید و شفاف کند . در کنار سفید کنندگی خواص دیگری هم دارد ، مانند :

    1. برطرف کننده جای جوش
    2. رفع آلودگی و تیرگی پوست
    3. ضد لک قوی
    4. لایه بردار و روشن کننده پوست
    5. ایجاد پوست صاف ، شفاف و سفید با مصرف مداوم
    6. جلوگیری از التهاب و سوختگی
    7. رفع تیرگی دور چشم
    8. جوانسازی پوست

کرم گلدن کویین اصل دیجی کالا

خرید عمده کرم شب گلدن کویین

نماینده کرم گلدن کویین

خرید عمده کرم گلدن کویین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !