دسته‌ها
ارایشی

خرید اینترنتی صابون ضد جوش کاپوس

خرید اینترنتی صابون ضد جوش کاپوس

سلام دوستان عزیزم همیشگی ما.

ما در این پست سایت حبیبی گروپ درباره “خرید اینترنتی صابون ضد جوش کاپوس” صحبت خواهیم کرد.

فروشگاه حبیبی جی پی در تلاش هست تا بهترین ها را برای شما و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

“اینجا پیداش می‌کنی! و با ما یک خرید واقعی را تجربه کنید.”

  • برای خرید این صابون با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

“09397497165”

  • و یک مزیت خوب فروشگاه ما به این صورت است که ما محصولاتمان به صورت عمده می توانید خریداری کنید.

 می‌دانید صابون زردچوبه علاج از تکه‌های زردچوبه در درون خود صابون استفاده شده است. در حالی که صابونهای دیگر فقط عصاره زردچوبه دارند.

صابون ضد باکتری کاپوس مدل Sur Gras

صابون کاپوس از نوع جامد و فاقد عصاره است. سور گراس صابونی پرچرب است و برای استفاده‌ی کسانی که پوست‌های خشک دارند بسیار مناسب است.

کرم موجود در این صابون از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند و رطوبت مورد نیاز را به پوست می‌رساند.

خرید اینترنتی صابون ضد جوش کاپوس
خرید اینترنتی صابون ضد جوش کاپوس

“لیست محصولات دیگر فروشگاه حبیبی جی پی

کاپوس برندی آلمانی است و به دلیل کیفیت بالای محصولاتش در زمینه‌ی مواد بهداشتی جایگاه خوبی دارد. صابون سور گراس کاپوس ضد باکتری است و با استفاده از آن باکتری‌ها و آلودگی‌های پوستتان از بین رفته و پوستتان ضد عفونی خواهد شد.

بهداشت پوست صورت و بدن برای داشتن پوستی شفاف و سالم نیازمند شست‌وشوی روزانه است اما گاهی استفاده از محصولات مرتبط نه تنها باعث بهبود نمی‌شود بلکه به دلیل فرمولاسیون قوی و همین‌طور استفاده‌ی مکرر باعث صدمه زدن به پوست می‌شود.

صابون‌ها از قدیم برای شست‌وشوی بدن و صورت مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما با افزایش آلودگی‌ هوای سال‌های اخیر استفاده روزانه از همان صابون‌ها با فرمول قدیمی می‌تواند باعث خشک شدن بیش از حد پوست شود.

صابون صد گرمی کاپوس مهار کننده‌ و از بین برنده‌ی تکثیر باکتری‌ها و قارچ‌ها است و می‌تواند بوی نامطبوع بدن را برطرف کند.

  • حاوی روغن آووکادو جهت شادابی و تقویت پوست
  • مناسب برای پوست های چرب و جوشدار
  • از بین برنده علایم ناشی از افزایش سن
  • از بین برنده آلودگی های سطح پوست
  • کنترل چربی پوست
  • حاوی مواد گیاهی
  • آنتی باکتریال

خواص صابون پروتکشن کاپوس

صابون پروتکشن کاپوس ، حاوی عصاره آووکادو است که در از بین بردن لکه های حاصل از افزایش سن، چروک، ترمیم خراش ها و رطوبت رسانی به لایه های سطحی پوست موثر است. به علاوه حاوی مواد طبیعی نظیر روغن کنجد، روغن سویا، شی باتر و روغن زیتون است که پوست را نرم و لطیف کرده و زبری و خارش آن را کاهش می دهد. صابون پروتکشن کاپوس پوست را در برابر اشعه UV محافظت کرده و رطوبت موجود را در پوست نگه می دارد و رطوبت اضافی هوا را نیز جذب می کند.

صابون پروتکشن کاپوس از دو ماده مهم تشکیل شده است:

  1. اکتیل پلامیتیت جهت تعویض یا برطرف کردن لایه هایی که احیانا طی مراحل شستشو از بین رفته است.
  2. روغن آووکادو که موجب شادابی و تقویت پوست می شود.
  3. خرید اینترنتی صابون ضد جوش کاپوس
    خرید اینترنتی صابون ضد جوش کاپوس

آکنه‌ های دوران بلوغ

جوش صورت شایع ‌ترین مشکل پوستی است. جوش در بخش‌ هایی از پوست که دارای غده ‌های چربی است دیده می‌ شود و بیشترین زمان شیوع آن مربوط به سنین بلوغ است. بروز این بیماری در پسرها و دخترهای جوان به ‌این ‌علت است که پاره ‌ای از هورمون‌ ها تغییراتی را در پوست به وجود می ‌آورد. هورمون جنسی مذکر به نام تستوسترون در مردها بیشتر ازخانوم ‌ها است. در دوره بلوغ میزان این هورمون در هر دو جنس افزایش پیدا می‌ کند. تستوسترون باعث بزرگ شدن غده ‌های چربی می ‌شود علاوه بر این سلول‌ هایی که در مسیر منافذ پوست قرار دارد، کراتین بیشتری تولید می ‌کند.

ترکیبات

سدیم تالوئات، سدیم کوکوات، آب، گلیسیرین، اسانس، لانولین،سدیم کلراید، تترا سدیم گلوتامات دی استات، بنزیل الکل، سیترونلول، CI۷۷۸۹۱

چطوری مصرف کنیم

روزانه به طور مرتب بر روی صورت و بدن ماساژ دهید و بعد از گذشت ۱ تا ۲ دقیقه با آب سرد بشویید.

“لیست محصولات دیگر فروشگاه حبیبی جی پی

ویژگی صابون پروتکشن کاپوس پوست چرب

  • متعادل کردن چربی اضافه پوست
  • رفع جوش ناشی از تجمع چربی غیر ضروری پوست
  • حاوی روغن آووکادو جهت شادابی و تقویت پوست
  • اثر بخشی این صابون بر روی جوش های ناشی از غرور جوانی بسیار بالا است.

روش مصرف صابون پروتکشن

صابون را بهتر است روزانه استفاده کنید و همینطور باید اجازه دهید کف بدست آمده یک دقیقه روی پوست بماند، سپس آبکشی نمایید.

جوش‌ دوران بلوغ

آکنه را دست کم نگیرید چرا؟؟

چون آکنه می‌تواند اثرات جبران ناپذیری روی پوست شما و سپس احساسات شما نسبت به خودتان بگذارد و بدتر اینکه باقی بماند / حقیقت در واقع این است که ممکن است در مورد دانسته‌های کنونی شما و آنچه در زمان نوجوانی از آکنه‌ها و جوش‌ها فرا گرفته‌اید مطمئن نیستید و احتمالاً تمام آنها برای شما در هاله ای از ابهام قرار دارد.

جوش صورت همانطور که می‌دانید یکی از رایج ترین مشکلات پوستی است / جوش در بخش‌هایی از پوست که دارای غده‌های چربی است دیده می‌شود و بیشترین زمان شیوع آن مربوط به سنین بلوغ است / بروز این بیماری در پسرها و دخترهای جوان به‌این‌علت است که پاره‌ای از هورمون‌ها تغییراتی را در پوست به وجود می‌آورد.

 هورمون جنسی مذکر به نام تستوسترون در مردها بیشتر ازخانوم‌ها است / در دوره بلوغ میزان این هورمون در هر دو جنس افزایش پیدا می‌کند / تستوسترون باعث بزرگ شدن غده‌های چربی می‌شود علاوه بر این سلول‌هایی که در مسیر منافذ پوست قرار دارد، کراتین بیشتری تولید می‌کند.

خرید اینترنتی صابون ضد جوش کاپوس
خرید اینترنتی صابون ضد جوش کاپوس

تشدید کننده جوش‌های صورت گاهی  استرس‌های روانی است / لازم است بدانید که پوست بسیار تحت تاثیر مشکلات روانی قرار می‌گیرد، لذا دیده شده که در افراد افسرده و یا عصبی، اختلالات پوستی شایع‌تر است. لازم به ذکر است که مشکلات روانی و استرس‌های درونی / (مثلاً امتحان) باعث افزایش جوش‌های صورت می‌شود /برای پوست خود از صابون، بدون چربی استفاده کنید / صابون بدون چربی، منافذ پوستی را نمی‌بندد و باعث بروز جوش‌های سرسیاه و سرسفید نمی‌شود.

صابون‌هایی را بخرید که روی بسته‌بندی آن‌ها نوشته‌شده است:

بدون روغن و یا ضد جوش. پوست سالم باید مرطوب بماند / شما می‌توانید از مرطوب کننده‌های بدون چربی استفاده کنید / یک مرطوب‌کننده خوب می‌تواند باعث آرامش پوست شود و از پوست در مقابل آکنه محافظت کند.

صابون پروتکشن کاپوس Kappus Skin Protection Soap

صابون پروتکشن کاپوس، حاوی عصاره آووکادو بوده که در این امر موجب از بین بردن لک‌های حاصل از افزایش سن، چروک، ترمیم آسیب های پوستی و رطوبت رسانی به لایه‌های سطحی پوست مؤثر است. به علاوه حاوی مواد طبیعی نظیر روغن کنجد، روغن سویا، و روغن زیتون است که خود باعث می‌شود، پوست را نرم و لطیف کرده و زبری و خارش آن را کاهش می‌دهد. صابون پروتکشن، پوست را در برابر اشعه یو وی محافظت کرده و رطوبت موجود را در پوست نگه می‌دارد.

خرید اینترنتی صابون ضد جوش کاپوس
خرید اینترنتی صابون ضد جوش کاپوس

صابون

به تعریف علم شیمی، نمک یک اسید چرب است. عمدتاً برای شست‌وشو، حمام‌کردن و پاکیزگی استفاده می‌شود، ولی در ریسیدن پارچه هم از استفاده می‌گردد و جزء مهمی از روان‌سازها است. به ترکیب با روغن به صورت جامد «گریس» گفته می‌شود.

صابون‌های تمیزکاری و تطهیر عمدتاً از جمع‌آوری روغن‌ها و چربی‌های گیاهی و حیوانی با محلول غلیظ سود سوز آور(sodium hydroxide)به‌دست می‌آیند. چربی‌ها و روغن‌ها ترکیبی از تری‌گلیسریدها هستند: سه مولکول اسید چرب به یک مولکول گلیسرول متصل شده‌است.

منبع: ویکی پدیا

خرید شامپو تریاک دکتر اسکین عمده

خرید عمده شامپو تریاک دکتر اسکین

خرید کرم برغ اصل

خرید کرم برغ عمده

خرید عمده کرم گلدن کویین

نماینده کرم گلدن کویین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !