دسته‌ها
ارایشی

خرید صابون تریاک اصل

خرید صابون تریاک اصل

سلام دوستان عزیزم همیشگی ما.

ما در این پست سایت حبیبی گروپ درباره “خرید صابون تریاک اصل” صحبت خواهیم کرد.

فروشگاه حبیبی جی پی در تلاش هست تا بهترین ها را برای شما و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

“اینجا پیداش می‌کنی! و با ما یک خرید واقعی را تجربه کنید.”

  • برای خرید این صابون با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

“09397497165”

  • و یک مزیت خوب فروشگاه ما به این صورت است که ما محصولاتمان به صورت عمده می توانید خریداری کنید.

 می‌دانید صابون زردچوبه علاج از تکه‌های زردچوبه در درون خود صابون استفاده شده است. در حالی که صابونهای دیگر فقط عصاره زردچوبه دارند.

صابون های مختلف

تا کنون اسم صابون های مختلفی در ارتباط با روشن کردن پوست و یا شفاف نمودن پوست شنیده اید . این محصول خواص بسیار زیادی برای پوست دارد .

خرید صابون تریاک اصل
خرید صابون تریاک اصل

“لیست محصولات دیگر فروشگاه حبیبی جی پی

این محصول لطیف کننده ، ترمیم کننده و عمیقا پاک کننده است و جوش های سر سیاه و خال های ریز را ناپدید می کند.

این صابون شاداب کننده پوست است و از پیری زودرس جلوگیری می کند . امروزه مردم هزینه های زیادی بابت روشن نمودن و شفاف نمودن پوست می دهند اما ۷۰ تا ۹۰ درصد آن ها بی نتیجه می باشد .خرید صابون زردچوبه مکس لیدی

این محصول بهترین گزینه برای افراد میانسال و خانم های جوان می باشد . به این دلیل که به شدت جلوی چین و چروک را می گیرد و در میانسالان نیز تنها محصولی است که بصورت واقعی چروک را از بین می برد .

خاصیت صابون تریاک صابون های تریاک اصل لطیف کننده ترمیم کننده و عمیقا پاک کننده است و جوش های سر سیاه و خال های ریز را ناپدید میکند. این صابون شاداب کننده پوست است و از پیری زود رس جلو گیری میکند

  1. از بین بردن جوش و جای جوش
  2. از بین بردن جای جوش های قدیمی
  3. در کنار خاصییت ضد جوش و ضد لک آن شفاف کننده بی نظیری نیز به حساب می آید
  4. در کنار شفاف کنندگی پوست را روشن و حدود ۲ درجه سفید میکند .
  5. از بین برنده جای اسکار های برحا مانده بر روی پوست .
  6. نرم کننده قوی پس از هر بار استفاده از صابون تریاک
  7. تنها صابون دارای لیسانس از شرکت TBI که خاصییت از بین برندگی چروک صورت را داراست می باشد .
  8.  حتی کسانی که لکه ای از ماه گرفتگی یا لک سیاه ناشی از اپیدرمتیک دارند پس از ۱ ماه استفاده از این صابون بطور کلی رنگدانه ها به حالت طبیعی بر میگرداند .
  9. صابون تریاک تحت لیسانس سازمان بهداشت TBI ایتالیا میباشد و در کنار کمپانی معتبر Skin Doctor محصولات خود را روانه بازار می نماید .

خرید صابون تریاک

خرید صابون تریاک اصل روشن کننده ، از بین جوش و خال های ریز این صابون از محصولات قدیمی بوده و در طول سال های متمادی به صورت سنتی مورد استفاده قرار میگرفته است.

صابون تریاک لطیف کننده ، ترمیم کننده ، پاک کننده جوش های سرسیاه و خال های ریز این صابون جوان کننده و شاداب کننده پوست است.و از پیری زودرس جلوگیری می کند – پاک سازی پوست – جلوگیری از پیری زود رس پوست – پاک کننده جوش و لک.

از این رو با استفاده متمادی در سال های طولانی صابون تریاک جای خود را در بین محصولات ارایشی به شدت باز نموده و با استقبال رو به رشدی مواجه گردیده است.

با ما همراه باشید تا هم با تمام مزیت ها و نحوه مصرف صابون تریاک اصل را مرور نماییم.

قیمت عمده هر عدد 19500 تومان

قیمت تکی 25000 تومان

ارسال در اسرع وقت

شماره تماس 09397497165

صابون تریاک اصل :

اگه شمام مثه من تا حالا زیاد دنبال صابون های زیادی برای شفاف و روشن کردن پوست و یا حتی از بین بردن جوش و یا جای جوش بودین و از گشتن خسته شدین بهتون توصیه می کنم همین الان دست نگه دارین.

خرید صابون تریاک اصل
خرید صابون تریاک اصل

صابون تریاک اصل ملقب ب صابون نگین محصولی بسیار قدیمی و فو قالعاده موثر برای از بین بردن جوش های صورت و لک ها می باشد.

شاید حدود 70 تا 90 درصد از افرادی که در صدد از بین بردن جوش های سر سیاه و اشکالات پوستی بر می آیند شکست می خورند ولی شما امروز با داشتن صابون تریاک و این محصول فوق العاده می توانید شفافی و زیبایی را به خود هدیه دهید و جوان تر بمانید .

شما با خرید یک صابون تریاک اصل می توانید بسیاری از هزینه های خود را برای ترمیم و جوانسازی پوست را کاهش دهید.

صابون

خبر خوبی که درباره این صابون است اینه که این صابون با توجه به خواص و ویژگی هایی که دارد نه تنها بر روی پوست افراد جوان تاثیر می گذارد بلکه روی پوست افراد میانسال هم تاثیر بسزایی دارد و با خاصیت ضد چین و چروکی که دارد از چین و چروک افتادن روی پوست جلوگیری می کند.

برای کسانی که از مادرزادی دچار ماه گرفتگی هستند یا لک سیاه ناشی از اپیدرمتیک دارند ; با مصرف مداوم یک ماهه این صابون ، تعداد قابل توجهی از رنگدانه های آن محدوده به حالت اول برمیگرده و شما از تاثیرش شگفت زده خواهید شد . همچنین این محصول تنها محصولی است که دارای لیسانس از شرکت TBI می باشد و این گواهی بر خوب و تاثیر گذار بودن این صابون است.

اسمش برا شمام عجیب بود؟

من خودم دفه اول که شنیدم تا چند دقیقه داشتم سعی میکردم از هنگ بودن در بیام که چرا صابونی با این همه ویژگی خوب باید همچین اسمی داشته باشه. اما شاید براتون جالب باشه این محصول دارای عصاره تریاک است.

و عصاره تریاک در خیلی از شامپوها و صابون ها کاردبرد داره و بدون در نظر گرفتن جنبه منفیش با خیال راحت ازش استفاده کنید.

( این محصول دارای ترکیبات اپیوئیدی نیست به زبان ساده تر لزوما اسم این محصول دال بر دارا بودن خود تریاک داخل آن نیست)

یکی دیگه از موادی که اسم اون غلط اندازه شامپوی تریاک است که برای کاهش ریزش مو ، تقویت پیاز مو و رویش مجدد مو بسیار کاربردی و وفوق العاده است.

پس بهتره در هر زمینه ای نکات مثبت آن را نگه داریم و نکات منفی را به باد فراموش بسیپاریم.

صابون تریاک اصل و تقلبی ؟

کیفیت و داشتن تقاضای زیاد در بازار باعث شده سودجویان اقدام به تولید کالای تقلبی صابون تریاک بکنند.

شما برای اینکه متوجه بشید کدام کالا اصل است می توانید به لوگوی حک شده شرکت TBI توجه کنید که به صورت کاملا مشکی است . در صورت دودی بودن این لوگو به اصل بودن این محصول شک بکنید.

خواص صابون تریاک اصلی

  • محو کننده جوش و جای جوش
  • محو کننده جای جوش های قدیمی
  • شفاف کنندگی فوق العاده
  • روشن کننده پوست
  • جوانسازی پوست
  • محو کننده جای اسکارهای باقی مانده روی پوست
  • تنها صابون دارای لیسانس از شرکت TBI
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • جلوگیری از پیری زودرس
خرید صابون تریاک اصل
خرید صابون تریاک اصل

چگونه مصرفش کنم حالا ؟

یکی از چیزهایی که برای حودم وقتی تازه به استفاده از این صابون کرده بودم برام سوال بود ، طریقه مصرفش بود. قطعا که کسانی که استفاده کردن بهترین کسانی هستند که میتونن نظر بدن و خوشحال میشیم نظر خودتونو درباره استفاده از این محصول با ما در میان بذارید.

این صابون رو شما در طول روز یک بار می توانید استفاده کنید و فرقی نمی کند برای صورت یا برای کل بدن مورد استفاده قرار بگیرد.استفاده مکرر آن هیچ ضرری برای شما ندارد و می توانید آن را با شوینده های دیگه ( صابون ، شامپو … ) استفاده کنید.

بهتر است از آب ولرم هنگام استفاده از این صابون کمک بگیرید. برای مثال حدود 5 دقیقه اجازه دهید صابون روی صورت شما بماند و سپس وقتی به حالت خشکی کامل درامد صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید. یکی از بهترین زمان های استفاده از صابون تریاک شب ها قبل از خواب است مخصوصا برای بانوان که در طول روز از لوازم آرایشی استفاده می کنند ;

همه میتونن از این محصول استفاده کنن؟

این محصول برای کسانی که بالای 7 سال ، سن دارند به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی قابل استفاده است. صابون تریاک اصل برای جنسیت خاصی تهیه نشده است و آقایان و خانم ها هر دو می توانند از آن استفاده کنند.

صابون

 به تعریف علم شیمی، نمک یک اسید چرب است.  عمدتاً برای شست‌وشو، حمام‌کردن و پاکیزگی استفاده می‌شود، ولی در ریسیدن پارچه هم از  استفاده می‌گردد و جزء مهمی از روان‌سازها است.

منبع:ویکی پدیا

خرید صابون تریاک اصل
خرید صابون تریاک اصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !