دسته‌ها
ارایشی

خرید صابون تریاک اصل نگین ارگانیک

خرید صابون تریاک اصل بهترین قیمت

خرید صابون تریاک
خرید صابون تریاک

خرید صابون تریاک اصل بهترین قیمت 

خرید صابون تریاک اصل بهترین محصول با استفاده تضمینی برای رفع چین و چروک ، از بین برنده جوش و خال های ریز و روشن کننده پوست

صابون تریاک اصل

همه چی طبیعیش خوبه! صابون تریاک  اصل یک محصول شگفت انگیز و کاملا ارگانیک می باشد که در ادامه شما را با ویژگی ها و فوائد خارق العاده ی این محصول پرطرفدار آشنا خواهیم کرد. صابون تریاک که در حال بررسی آن هستیم یکی از محصولات طبیعی پاکسازی و جوان سازی پوست می باشد که عاری از هرگونه مواد شیمیایی سرطان زا و مضر است . اثر فوق العاده و نفوذ عمیق آن به بافت پوست از مهم ترین ویژگی های این محصول قدرتمند است.

صابون تریاک نگین تایلند اصل

صابون تریاک نگین
صابون تریاک نگین
چرا باید از صابون تریاک اصل استفاده کنیم؟
  1. از بین بردن جوش و جای جوش
  2. شفاف کننده
  3. نرم کننده قوی
  4. از بین برنده لک سیاه ناشی از اپیدرمتیک
  5. تحت لیسانس سازمان بهداشت TBI

 

  1. لیست محصولات

    1. صابون تریاک 21250
    2. پماد خشخاش 15000
    3. صابون صندل 14000
    4. صابون مکس لیدی 13500
    5. کرم گلدن کویین 75000
    6. شیاف ماریانا 15000 تومان
    7. شامپو سبغ 15000 تومان
    8. پودر جلبک بلوبری 10000 تومان
    9. شامپو تریاک دکتر اسکین 65000 تومان
    10. شامپو تریاک دیسار 60000 تومان
    11. خرید کرم کوشن 58000 تومان
    12. خرید کرم شیر گاو42000 تومان
    13. خرید ضد افتاب لانسون 35000 تومان
    14. خرید سرم طلا 45000 تومان
    15. خرید کرم پاستور 35000 تومان اصل شنی
    16. خرید کرم ویکتوریا 70000 تومان
    17. خرید ریکا سیاه 8000 تومان
    18. خرید کرم مغربی 68000 تومان
    19. خرید کوکتل پدیکور 4500 تومان
    20. خرید ماسک ستاره دریایی 20000 تومان
    21. خرید کرم کراتینه 15000 تومان
    22. خرید صابون شیر الاغ 22000 تومان
    23. خرید الفا اسلیم 230000 تومان

    24. خرید پودر عرقگیر عربی 8000 تومان
    25. خرید پودر سفید کننده دندان 8500 تومان
    26. خرید بی بی لاو 69000 تومان
    27. خرید سرم ویتامین سی 50000 تومان
    28. خرید پودر جلبک 12000 تومان
    29. خرید کرم گونه گذار مروارید فلور 80000 تومان
    30. کرم گونه گذار مروارید فلور 80000 تومان
    31. خرید شامپو فری سولفات 95000 تومان
    32. خرید لوازم ارایشی عمده
    33. قرص جینسینگ  30000 تومان
    34. قرص جینسینگ گوزن 3000 تومان
    35. خرید مداد سرمه 8000 تومان
    36. خرید کرم یونیک  135000 تومان
    37. خرید پودر شپش 4500 تومان
    38. خرید پودر زعفران 4500 تومان
    39. خرید شیاف چهل گیاه 12000 تومان
    40. خرید کرم کوشن 58000 تومان
    41. کرم کوشن 58000 تومان
    42. کرم شیر گاو 42000 تومان
    43. خرید کرم شیر گاو 42000 تومان
    44. ضد افتاب لانسون 38000 تومان
    45. خرید ضد افتاب لانسون 38000 تومان
    46. خرید ریمل اسنس 85000 تومان
    47. کرم معجزه شب اصل
    48. نمایندگی کرم معجزه اصل
    49. خرید کرم وایت رز 
    50. خرید ضد افتاب وکالی
    51. خرید کرم معجزه از دیجی کالا
    52. خرید صابون تریاک عمده
    53. خرید کرم معجزه شیراز
    54. خرید کرم فائزه
    55. خرید قرص بلغم زدا ارامیس
    56. خرید قرص بلغم زدا
    57. خرید صابون شراب

این صابون لطیف کننده و ترمیم کننده و عمیقا پاک کننده است و جوش های سرسیاه و خال های ریز رو ناپدید می کنه و این صابون جوان کننده و شاداب کننده و رفع پیری زودرس است.

صابون تریاک محصولی فوق العاده موثر برای از بین بردن جوش ها و لک ها و روشن کننده قوی صورت میباشد و خواص بسیار زیادی برای پوست دارد.

لطیف کننده ترمیم کننده و عمیقا پاک کننده است و جوش های سر سیاه و خال های ریز را ناپدید میکند.

شاداب کننده پوست است محصولی است که بصورت واقعی چروک را از بین میبرد .

ویژگی‌های محصول

روش استفاده صابون تریاک

از صابون تریاک باید در طول روز به طور متوسط یکبار استفاده شود. این یکبار میتواند اندام خاصی از بدن باشد یا تمام نقاط بدن. همچنین می توانید با شامپو یا صابون های دیگر نیز از این محصول استفاده کنید بدون اینکه برای شما مشکلی به وجود آید.

این صابون را سعی کنید یک بار در روز استفاده کنید. می توانید برای هر قسمت از نواحی بدن خود استفاده نمایید و حتی می توانید با شامپو یا صابون دیگر نیز مصرف کنید. هنگام استفاده از این محصول سعی کنید که هنگام مالیدن به صورت خود بگذارید مدتی از آن بر روی صورت شما بماند تا کاملاً خشک شود و سپس با کمک آب ولرم آن را شستشو دهید. صابون تریاک تنها محصولی است که استفاده مکرر آن هیچ گونه ضرری ندارد. سعی کنید که اکثراً شب ها از آن استفاده نماید.

استفاده از صابون تریاک سخت نیست ، کافیست صبح پس از بیدار شدن صورت خود را با آب ولرم خیس کنید و بعد صابون را کف دستان خود بکشید و ماساژ دهید تا کف ایجاد شود .خرید صابون زردچوبه مکس لیدی

بعد از آن کف ایجاد شده را به صورت دورانی بین 3 الی 5 دقیقه روی صورت خود ماساژ دهید و بعد با آب ولرم شستشو دهید . 45 دقیقه بعد از آب رسان با کیفیت استفاده کنید تا صورتی جذاب تر داشته باشید .

نکات مهم :

1 – به هیچ وجه خود صابون را در زمان شستشو روی صورت خود نکشید .

2 – استفاده از آبرسان بعد از زدن صابون تریاک اصل برای پوست های خشک حتما توصیه می شود .

3 – اگر نیاز به تاثیر بیشتر دارید و پوستتان حساس یا نازک نیست می توانید صبح و شب استفاده کنید .
قبل از استفاده از کرم تریاک به هیچ وجه پوست خود را با شوینده نشویید.فقط با آب ولرم پوست خود را تمیز بشویید.
در زمان استفاده از صابون ،به هیچ وجه صابون را روی پوست خود نکشید.صابون را به دستتان بکشید تا به مقدار کافی کف ایجاد شود.سپس کف ایجاد شده را به مدت 3تا 5دقیقه روی پوست خود به صورت دورانی ماساژ دهید و سپس بشویید.
کرم تریاک اصل را حتما به صورت دورانی ماساژ دهید تا تاثیر بگذارد.
اگر پوستتان خشک است ،حتما بعد از اینکه صورتتان را با صابون تریاک شستید ،از کرم آبرسان استفاده کنید.
اگر خواستید آرایش کنید ،نیاز نیست که صورت خود را دوباره بشویید.روی همان کرم آبرسانی که استفاده کردید ،آرایش خود را انجام دهید.

هر شب قبل از خواب صورت خود را با آب ولرم خالی کاملا بشویید.

سپس مقداری از کرم تریاک را به سر انگشتان خود بزنید و به صورت دورانی روی پوست خود ماساژ دهید.خرید صابون زردچوبه مکس لیدی عمده

صبح بعد از بیدار شدن صورت خود را با صابون تریاک یا هر صابون دیگری بشویید.

به مدت 3هفته هر شب استفاده کنید بعد از آن به صورت مقطعی مصرف را کم کنید

چه اشخاصی از صابون تریاک می توانند استفاده کنند

تتروهیبرید
تتروهیبرید

محتویات صابون های تریاک شامل تتروهیبرید میباشد که به هیچ عنوان ضرری را برای هیچکس به دنبال نخواهد داشت به همین سبب نیز از حدالقل سن ۷ سال میتوانند از آن استفاده کنند. صابون تریاک برای جنس مونث یا مذکر خاصی تهیه نگردیده است بنابراین آقایان و خانم ها میتوانند بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایند.

محتویات صابون های تریاک شامل تتروهیبرید میباشد که به هیچ عنوان ضرری را برای هیچکس به دنبال نخواهد داشت به همین سبب نیز از حدالقل سن ۷ سال میتوانند از آن استفاده کنند. صابون تریاک برای جنس مونث یا مذکر خاصی تهیه نگردیده است بنابراین آقایان و خانم ها میتوانند بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایند.

خواص صابون تریاک

خواص صابون تریاک
خواص صابون تریاک

از بین بردن جوش و جای جوش.

از بین بردن جای جوش های قدیمی.

این صابون موجب از بین رفتن جوش و جای جوش و حتی جای جوش های قدیمی شده به علاوه دارای قابلیت شفاف کردن پوست و روشن کردن آن تا 2درجه می باشد.
صابون های تریاک لطیف کننده، ترمیم کننده و عمیقا پاک کننده است و جوش های سر سیاه و خال های ریز را ناپدید میکند. صابون های تریاک بهترین گزینه برای افراد میانسال و خانم های جوان میباشد؛ به این دلیل که به شدت جلوی چین و چروک را میگیرد و در میانسالان نیز تنها محصولی است که به صورت واقعی چروک را از بین میبرد.

این صابون دارای عصاره تریاک است اما به سبب آنکه کلمه تریاک اکثراً افکار را به سمت اعتیاد و زیان می برد ممکن است مخاطب در خوبی و مرغوبیت محصول شک کند اما لازم است بدانید که هر چیزی بعد مثبت و منفی دارد و چه بهتر که بعدهای مثبت را جهت رفع نیازهای خود استفاده کنیم و بعد منفی را کمرنگ کنیم. از عصاره تریاک در ساخت بسیاری از داروها و مواد شوینده مثل شامپو و صابون و … استفاده شده است.
شرکت تولید کننده این محصول اذعان نموده است که شما پس از مصرف ۱ ماه از این محصول دیگر هیچگاه رنگ جوش و رد آکنه و خال سیاه را به روی پوست خود نخواهید دید.

ویژیگی صابون تریاک

همانطور که می دانید محصولاتی که از مواد شیمیایی و صنعتی ساخته شده اند به دلیل عوارضی که دارند امکان دارد نه تنها بر پوست شما تاثیر مثبت نداشته باشد بلکه آثار زیان باری نیز به بار آورد. تریاک غیر از مسئله ی اعتیاد که یکی از بلایایی خانمان سوزی است که بسیاری از افراد با استفاده از آن عوارض جبران ناپذیری را برای خود و خانواده به بار آورده اند. اما تریاک دارای خاصیت درمانی نیز است. شاید بار ها هنگام مطالعه داروهای مسکن یا ضد افسردگی دیده باشید که از تریاک در ساخت آن ها استفاده می کنند. مثلاً داروی سانتاتین که برای درمان بیماران ام اس تجویز می شود در ساخت آن از تریاک استفاده کرده اند.

علاوه بر خاصیت درمانی برای مواده شوینده نیز مانند شامپو، صابون و . . . استفاده می کنند. مثلاً شامپوی آن بسیار عالی است که از ریزش مو جلوگیری کرده و سبب تقویت مو و حتی رشد مجدد مو می شود.

صابون های تریاک نیز جزوه فرآورده های این گیاه بشمار می رود. این صابون را اگر از شرکت یا جا های معتبر خریداری کنید می بینید بعد از استفاده یک ماه از آن جوش، خال های سیاه و لکه های صورت شما از بین می رود طوری که اصلاً اثری از آن ها بر روی پوست شما وجود نداشته است.

صابون تریاک چه فوایدی دارد ؟

صابون تریاک چه فوایدی دارد
صابون تریاک چه فوایدی دارد

صابون تریاک دارای خواص بسیار زیادی است از جمله :

ازر بین برنده جوش ها
از بین برنده لک های پوست
از بین برنده کک و مک
شفاف کننده پوست
روشن کننده پوست
نرم کننده پوست
تنظیم چربی پوست
جوانسازی پوست
و…
این خواص برای شما کار یک عمل چراحی را می کند که قطعا باعث صرف هزینه زیادی می شود . حالا شما دوست دارید با هزینه ای خیلی خیلی کمتر از عمل جراحی به این خواص دست پیدا کنید ؟ قطعا دوست دارید .

انواع صابون تریاک

این محصول تعداد و مدل های بسیار زیادی دارد ، حتی بعضی از این صابون ها با شکل و شمایل مشابه اما توسط برندها و شرکت های دیگر تولید می شوند . اما خب طبیعی است که هیچ وقت نمی توانند تاثیرات تولید کننده اصلی را روی محصولات خود تایید و تضمین کنند .

اصلی ترین صابون ، صابون تریاک نگین است و بعد از آن صابون تریاک کلاژن طلا و در ادامه صابون تریاک مکس لیدی و صابون تریاک دکتر اسکین هستند . تمامی این صابون ها خارجی هستند و خاصیت همه آن ها ضد لک و ضو جوش بودن آنهاست .

تفاوت صابون های تریاک

همانطور که گفته شد تمامی این صابون ها خاصیت اصلی شان ضد لک و ضد جوش است اما تولید کنندگان توانسته اند با افزدون موادهای ارگانیک دیگر خواص این صابون ها را بیشتر کنند .

صابون تریاک دکتر اسکین در کنار تمامی خواص هایی که دارند یه محصول فوق العاده برای سفید کنندگی پوست است که می تواند نسبت به بقیه مدل ها تاثیر بیشتری بر سفیدی پوست داشته باشد .

صابون تریاک کلاژن طلا همانطور که از ظاهر و اسمش مشخص است دارای کلاژن است . کلاژن یک ماده فوق العاده عالی برای جوانسازی پوست است و در محصولات آرایشی زیادی از این ماده استفاده می شود . با این صابون هم شما به طور مستقیم از تاثیرات این ماده اعجاب انگیز بهره خواهید برد .

صابون تریاک مکس لیدی تمامی تاثیرات و خواص صابون نگین را داراست و به اندازه صابون تریاک نگین با کیفیت است اما قیمت آن بالاتر است چون بسته بندی آن متفاوت است .

تفاوت صابون تریاک اصلی و تقلبی

صابون تریاک اصلی و تقلبی
صابون تریاک اصلی و تقلبی

این کالای با ارزش هم مانند دیگر محصولات معروف از شر دلالان و جاعلان در امان نمانده و نمونه تقلبی زیادی از آن وارد بازار شده است که هم تاثیرات مخربی برای پوست دارند و هم قیمت های فضایی یا عجیب دارند و در کل قابل اطمینان نیستند .

حالا به چند نمونه از تفاوت های اصلی و غیر اصلی این صابون ها می پردازیم :

صابون تقلبی نگین به هیج وجه بوی تریاک نمی دهد و بیشتر بوی صابون گلنار می دهد .
صابون تقلبی نگین دارای رنگی سبز کم رنگ است اما صابون اصلی مشکی یا سبز یشمی و خیلی تیره است .

موارد مصرف صابون تریاک

  1. از بین برنده جوش و جای جوش
  2. شاداب کننده پوست
  3. جلوگیری از پیری زودرس
  4. شفاف کننده پوست
  5. روشن کننده پوست
  6. لطیف کننده پوست
  7. ترمیم کننده پوست
  8. پاک کننده عمیق
  9. از بین برنده جوش های سر سیاه
  10. از بین برنده خال های ریز
  11. از بین برنده کک و مک
  12. از بین برنده جای اسکار زخم
  13. نرم کننده بسیار قوی
  14. تنها صابون دارای لیسانس از شرکت TBI
  15. رفع لکه های سیاه ناشی از ماه گرفتگی یا اپیدرمتیک

نحوه مصرف

نحوه مصرف صابون تریاک
نحوه مصرف صابون تریاک

این صابون را شما می توانید به طور متوسط روزی یک مرتبه (شب قبل از خواب) استفاده کنید.
در هنگام استفاده از صابون تریاک سعی کنید از آب ولرم استفاده نمایید.
بعد از مالیدن صابون به صورت،حدود 5 دقیقه صبر نمایید که صابون روی صورت حالتی خشک به خود بگیرد
سپس صورت خود را بصورت کامل شستشو دهید به طوری که اثری از صابون روی صورت نماند.

موارد منع مصرف

در صورت بروز هر گونه حساسیت یا واکنش پوستی مصرف این صابون را قطع نمایید.
از مصرف صابون تریاک بر روی پوست های حساس خودداری فرمایید.
تاثیر مصرف این صابون برای خانم های باردار یا شیرده به اثبات نرسیده است. لذا توصیه میشود که احتیاط نمایند.

ترکیبات

عصاره تریاک

تداخل

هیچ موردی از جانب تولید کننده عنوان نگردیده است.

شرایط نگهداری

در محیط خشک و دور از تابش نور آفتاب نگهداری شود.
دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
در دمای زیر 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود

توجه

صابون تریاک اصل به هیچ وجه اعتیاد آور نمی باشد.
لازم به ذکر است که شما می توانید این صابون را با هر صابون و شامپوی دیگری مصرف کنید.
این صابون تنها محصولی است که استفاده مکرر ان ضرری ندارد و شما می توانید به عنوان محصولی همیشگی از آن استفاده کنید.
این صابود را شب ها قبل از خواب استفاده کنید. حسن استفاده از این محصول در این زمان، راحتتر نفس کشیدن منافذ پوست بعلت عدم استفاده ی بانوان عزیز از وسایل آرایشی می باشد.
همچنین بعلت خاصیت لایه برداری پوست در زمان شروع تا اتمام استفاده از صابون تریاک، در بیرون از منزل حتما از کرمهای ضدآفتاب اصلی استفاده نمایید.
به هیچ وجه خود صابون را در زمان شستشو روی صورت خود نکشید .
پس از استفاده از صابون تریاک اصل حتما از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید.
اگر نیاز به تاثیر بیشتر دارید و پوستتان حساس یا نازک نیست می توانید صبح و شب استفاده کنید .
مدت زمان ماندن صابون روی پوست برای پوست های سفید و روشن باید کمتر بوده، و برای پوست برنزه و تیره، باید این مدت زمان را افزایش داد. به علت خاصیت لایه برداری قوی ای که این محصول دارد سوزش جزئی پوست در هنگام استفاده از این محصول طبیعی خواهد بود.

خواص کرم و صابون تریاک

خواص کرم و صابون تریاک
خواص کرم و صابون تریاک

شفاف کنندگی

یکی از اصلی ترین خواص کرم تریاک شفاف کنندگی پوست است.
اگر برای مدت زمان طولانی پوست تان در معرض آفتاب قرار دارد برای درمان آفتاب سوختگی بهترین گزینه است.
بطوریکه این کرم را میتوان رقیب سرسخت کرم و صابون الحجاب در درخشان کنندگی و سفید کنندگی + روشن کنندگی دانست.

سفید کنندگی

یکی دیگر از خواص کرم تریاک سفید کنندگی آن است
کرم تریاک را میتوان به عنوان یک کرم روز و شب استفاده نمود با این تفاوت که همانند کرم های دیگر پوست در مقابل آفتاب قرار نگیرد

بستن منافذ پوستی

کرم تریاک را در کشور های دیگر به عنوان از بین برنده منافذ پوستی با نام PoreDestroy شناخته میشود

از بین برنده چین و چروک

این کرم بر خلاف کرم های دیگر که بر روی جوش ، لک و روشنایی پوست تمرکز کرده اند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !