دسته‌ها
ارایشی

خرید صابون علاج ضد جوش

خرید صابون علاج ضد جوش

سلام دوستان عزیزم همیشگی ما.

ما در این پست سایت حبیبی گروپ درباره “خرید صابون علاج ضد جوش” صحبت خواهیم کرد.

فروشگاه حبیبی جی پی در تلاش هست تا بهترین ها را برای شما و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

“اینجا پیداش می‌کنی! و با ما یک خرید واقعی را تجربه کنید.”

  • برای خرید این صابون با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

“09397497165”

  • و یک مزیت خوب فروشگاه ما به این صورت است که ما محصولاتمان به صورت عمده می توانید خریداری کنید.

 می‌دانید صابون زردچوبه علاج از تکه‌های زردچوبه در درون خود صابون استفاده شده است. در حالی که صابونهای دیگر فقط عصاره زردچوبه دارند.

صابون ضد جوش علاج

ترکیب عصاره های گیاهان بومادران، گل ختمی، آویشن و بابونه برطرف کننده جوش، لک و آکنه صورت با خواص لایه برداری پوست بوده و با ایجاد خاصیت ضدباکتری و قارچ، از بین برنده آکنه و جوش های جوانی می باشد.

همچنین با تنظیم چربی پوست به حفظ شادابی و روشنی پوست و تنظیم چربی پوست کمک می کند . صابون ها و شامپو های گیاهی با برند علاج محصول شرکت تولیدی طراوت است که محصولات خود را با تکیه بر طب سنتی – گیاهی و به کارگیری علم نوین داروسازی با آخرین استانداردها و فرمولاسیون روز دنیا تولید می شود .

این محصولات از عصاره های 100 درصد طبیعی استفاده می شود.

“لیست محصولات دیگر فروشگاه حبیبی جی پی

خرید صابون علاج ضد جوش
خرید صابون علاج ضد جوش

ویژگی 

حاوی عصاره گیاهان بومادران، ختمی، آویشن و بابونه است. گیاه بومادران مدت‌هاست که به عنوان داروی ضد عفونت استفاده می‌شود. با مصرف عصاره بومادران به عنوان شوینده پوست، جوش‌های چرکی کاهش چشم‌گیری می‌یابند. همچنین عصاره گیاه بومادران موجب تنظیم چربی پوست گشته و پوست را شفاف می‌نماید.

گل ختمی نیز از جمله گیاهان بسیار معروف برای روشن کردن پوست است و استفاده از آن به صورت بخور یا صابون جهت رفع لک و افزایش شفافیت پوست کاربرد دارد. آویشن نیز گیاهی است که مصرف موضعی عصاره آن می‌تواند به کاهش و رفع جوش کمک کند.

و همچنین استفاده از آن موجب باز شدن منافذ ریز پوست و کمک به تغذیه بهتر سلولهای پوستی می‌گردد گیاه بابونه نیز موجب افزایش لطافت، پاک شدن سطح پوست، رفع جوش و شفافیت پوست می‌گردد.

صابون ضد جوش علاج

بر طرف کننده جوش، لک و آکنه صورت با خواص لایه برداری پوست می‌باشد. خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی این صابون برای از بین بردن آکنه و جوش‌های جوانی موثر بوده و از طریق تنطیم چربی پوست باعث روشن و شفاف شدن پوست می‌گردد.

روش استفاده از صابون ضد جوش علاج

کف صابون ضد جوش علاج را به مدت حداقل یک دقیقه به پوست بدن و یا پوست و موی سر مالیده و سپس به طور کامل آبکشی نمایید.

برای کسب یهترین نتیجه از صابون های گیاهی علاج ، مصرف آن می‌بایست به صورت مداوم انجام گیرد. فراموش نکنید که مهمترین نکته در عدم درمان و علاج بیماری های پوست و مو ، درمان کوتاه مدت و ناقص می‌باشد و توصیه می‌گردد که در موارد درمانی دور مصرف را کامل نمایید.

صابون ضد جوش علاج

صابون ضد جوش علاج محصولی گیاهی و مناسب برای انواع پوست است که از ترکیب عصاره های گیاهان بومادران، گل ختمی، آویشن و بابونه برای ساخت آن استفاده شده است. این صابون برطرف کننده جوش، لک و آکنه صورت با خواص لایه برداری پوست بوده و با ایجاد خاصیت ضدباکتری و قارچ، از بین برنده آکنه و جوش های جوانی می باشد ، همچنین با تنظیم چربی پوست به حفظ شادابی و روشنی پوست و تنظیم چربی پوست کمک می نماید.

خرید صابون علاج ضد جوش
خرید صابون علاج ضد جوش

خواص صابون ضد‌جوش علاج :

برطرف کننده جوش

برطرف کننده لک و آکنه

روشن کننده پوست

تنظیم کننده چربی پوست

“لیست محصولات دیگر فروشگاه حبیبی جی پی

ترکیبات :

ترکیب عصاره های گیاهان بومادران، گل ختمی، آویشن و بابونه برطرف کننده جوش، لک و آکنه صورت با خواص لایه برداری پوست بوده و با ایجاد خاصیت ضدباکتری و قارچ، از بین برنده آکنه و جوش های جوانی می باشد.

همچنین با تنظیم چربی پوست به حفظ شادابی و روشنی پوست و تنظیم چربی پوست کمک می کند .

صابون ها و شامپو های گیاهی با برند علاج محصول شرکت تولیدی طراوت است که محصولات خود را با تکیه بر طب سنتی – گیاهی و به کارگیری علم نوین داروسازی با آخرین استانداردها و فرمولاسیون روز دنیا تولید می شود .

این محصولات از عصاره های ۱۰۰ درصد طبیعی استفاده می شود .

صابون ضد جوش علاج، محصولی است که در شرکت صنعتی طراوت تهیه گردیده است که سابقه بیش از صد ساله در تولید شوینده‌ ها با تکیه بر طب سنتی دارد.

یکی از باسابقه‌ ترین تولیدکنند گان که به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات بهداشتی در ایران فعال می باشد و انواع مختلفی از صابون‌ها و شامپوهای گیاهی را با نام تجاری علاج تولید می‌کند.

این محصولات همگی با دانش طب سنتی، گیاهی و همچنین بکارگیری علم نوین دارو سازی و همراه با آخرین استانداردها و فرمالاسیون روز دنیا تولید و عرضه شده است.

برای تولید محصولات علاج، از عصاره طبیعی استفاده شده که خواص شگفت‌انگیز دارویی آنها علاوه بر منابع مربوط به طب سنتی، در منابع علمی دنیا نیز به اثبات رسیده است.

وجود انواع گیاهان دارویی و شرایط رشد مطلوب آنها در کشور باعث افزایش مواد موثر این گیاهان شده که در تولید محصولات مختلف، بخصوص وسایل بهداشتی تاثیر آن به خوبی مشخص است.

بومادران:

استفاده از گیاه بومادران برای درمان جوش و لک صورت، بستن منافذ باز پوست در یک صابون گیاهی برای از بین بردن جای جوش و جوش صورت بسیار عالی است.

گل ختمی:

گل ختمی اگر در یک صابون برای جوش صورت بکار رود، برطرف کننده جوش صورت، شادابی و لطافت پوست، از بین بردن جای جوش، نرم کردن پوست‌های خشک، ایجاد طراوت و شادابی پوست است.

خرید صابون علاج ضد جوش
خرید صابون علاج ضد جوش
آویشن:

درمان شوره سر، درمان ریزش مو

دانشمندان انگلیسی می گویند که آویشن به دلیل وجود تیمول دارای خواص ضد باکتریایی بوده که می‌تواند برای درمان آکنه و جوش صورت مفید باشد که در صابون ضد جوش علاج به کار رفته است.

بابونه :

درمان آکنه، روشن کردن رنگ پوست، مبارزه با پیری پوست، لایه برداری پوست، محو کردن حلقه‌های تیره پای چشم، درمان شوره سر

نحوه استفاده :

این صابون را جایگزین صابون معمولی خود نموده صورت و بدن خود را با آن شستشو دهید.

منع مصرف :

در صورت بروز هر گونه حساسیت مصرف این صابون را متوقف نمایید.

شرایط نگهداری :

در محیط خشک و دور از تابش نور آفتاب نگهداری شود.

دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

صابون

تاریخچه

نخستین اشاره به ساختن یک ماده شبیه صابون مربوط به حدود 2800 سال پیش از میلاد در بابل باستان است.[۲].

برخی منابع مصری مربوط به حدود 1500 پیش از میلاد نیز به ساختن چنین ماده‌ای اشاره دارند. در حدود ۶۰۰ سال پیش از میلاد، ملوانان فینیقی‌ها، فن صابون‌سازی (یا صابون پزی) را به سواحل مدیترانه بردند.

خرید صابون علاج ضد جوش
خرید صابون علاج ضد جوش

در ایران

حدود زمان دودمان صفویان در بروجرد برای اوّلین بار صابون سازی در ایران شکل گرفت و حدود ۱۵۰ سال پیش در زمان قاجار به شهر مراغه برده شد . هم‌اکنون نیز شهرهای بروجرد و مراغه قطب‌های مهم صابون پزی شناخته می‌شود.

روش تهیهٔ صابون

همهٔ صابون‌های دستشویی با اضافه‌کردن روغن نباتی یا چربی حیوانی (عمدتاً دنبه و پیه) به یک قلیای قوی ساخته می‌شوند. این کار در دما و فشار بالا صورت می‌گیرد. آنچه حاصل می‌شود، صابون و مادهٔ دیگری به نام گلیسیرین یا گلیسرول است.

منبع: ویکی پدیا

خرید شامپو تریاک دکتر اسکین عمده

خرید عمده شامپو تریاک دکتر اسکین

خرید کرم برغ اصل

خرید کرم برغ عمده

خرید عمده کرم گلدن کویین

نماینده کرم گلدن کویین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !