دسته‌ها
ارایشی

خرید شیاف لئون عمده

خرید شیاف لئون عمده

خرید شیاف لئون عمده
خرید شیاف لئون عمده

داشتن بدنی خوش فرم برای بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است. از سویی دیگر ترکیبات مصنوعی محصولات موجود در بازار نیز باعث نگرانی های زیادی از سوی مصرف کنندگان شده است.

یکی از پرمصرف ترین محصولات حجم دهنده سینه در ایران و در دنیا، شیاف حجم دهنده سینه است. این محصول بدلیل تاثیر فراوانی که برروی حجم دهی سینه دارد، از سوی بانوان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

شیاف جذبی حجم دهنده سینه لئون

شیاف جذبی حجم دهنده سینه لئون
شیاف جذبی حجم دهنده سینه لئون

برای بسیاری از بانوان داشتن سینه های بزرگ، گرد و سفت را نشانه ی زیبایی و افزایش زنانگی زن می‌دانند. برخی از زنان به طور طبیعی سینه های بزرگ و سفتی دارند و برخی دیگر نیز هستند که دارای سینه های کوچکی هستند که شیاف جذبی سینه لئون میتونه بهشون کمک کنه.

 

چرا سینه ها شل و آویزان میشوند؟

شکل ویژه سینه ها و جایگاه مخصوصشان از طریق رباطهای خاصی که بافت سینه ها را در بر گرفته و آنها را حفاظت می کنند، تعیین می شود.

این رشته ها که به «رباطهای کوپر» معروفند، در دوره حاملگی و نیز کهولت شل و یا کشیده می شوند و موجبات آویزان شدن آنها را فراهم می آورند

محصولات رند

قیمت ها بروز نیست و در لحظه ثبت این نوشته قیمت ها درج شده برای استعلام قیمت روز تماس حاصل فرمایید ترجیحا روبیکا یا تماس تلفن پیام ها چک نمی شود

قیمت کرم معجزه اصلی

بر اساس تعداد و قیمت ها برای یک عدد می باشد 

1 تا 3 عدد هر عدد 250000 تومان

 4 تا 6  230000 تومان

برای 7 عدد تا12 عدد200000تومان

و برای 50 عدد به بال190000تومان

تعداد بیش از 100 عدد 185000 تومان

 

****09397497165****

  1. صابون تریاک 21250
  2. پماد خشخاش 15000
  3. صابون صندل 14000
  4. صابون مکس لیدی 13500
  5. کرم گلدن کویین 75000
  6. شیاف ماریانا 15000 تومان
  7. شامپو سبغ 15000 تومان
  8. پودر جلبک بلوبری 10000 تومان
  9. شامپو تریاک دکتر اسکین 65000 تومان
  10. شامپو تریاک دیسار 60000 تومان
  11. خرید کرم کوشن 58000 تومان
  12. خرید کرم شیر گاو42000 تومان
  13. خرید ضد افتاب لانسون 35000 تومان
  14. خرید سرم طلا 45000 تومان
  15. خرید کرم پاستور 35000 تومان اصل شنی
  16. خرید کرم ویکتوریا 70000 تومان
  17. خرید ریکا سیاه 8000 تومان
  18. خرید کرم مغربی 68000 تومان
  19. خرید کوکتل پدیکور 4500 تومان
  20. خرید ماسک ستاره دریایی 20000 تومان
  21. خرید کرم کراتینه 15000 تومان
  22. خرید صابون شیر الاغ 22000 تومان
  23. خرید الفا اسلیم 230000 تومان

  24. خرید پودر عرقگیر عربی 8000 تومان
  25. خرید پودر سفید کننده دندان 8500 تومان
  26. خرید بی بی لاو 69000 تومان
  27. خرید سرم ویتامین سی 50000 تومان
  28. خرید پودر جلبک 12000 تومان
  29. خرید کرم گونه گذار مروارید فلور 80000 تومان
  30. کرم گونه گذار مروارید فلور 80000 تومان
  31. خرید شامپو فری سولفات 95000 تومان
  32. خرید لوازم ارایشی عمده
  33. قرص جینسینگ  30000 تومان
  34. قرص جینسینگ گوزن 3000 تومان
  35. خرید مداد سرمه 8000 تومان
  36. خرید کرم یونیک  135000 تومان
  37. خرید پودر شپش 4500 تومان
  38. خرید پودر زعفران 4500 تومان
  39. خرید شیاف چهل گیاه 12000 تومان
  40. خرید کرم کوشن 58000 تومان
  41. کرم کوشن 58000 تومان
  42. کرم شیر گاو 42000 تومان
  43. خرید کرم شیر گاو 42000 تومان
  44. ضد افتاب لانسون 38000 تومان
  45. خرید ضد افتاب لانسون 38000 تومان
  46. خرید ریمل اسنس 85000 تومان

چرا همه سینه های دارای سفتی و استحکام یکسان نیستند؟

سینه زنان از غده چربی و بافت همبند تشکیل شده است

زمینه یک سینه شخ و سفت بیشتر بودن بافت پیوندی نسبت به بافت چربی در آنهاست و برعکس، در صورت غالب بودن بافت چربی، سینه ها شل تر خواهند بود

استفاده از محصولات بزرگ کننده پستان یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای افزایش اندازه سینه است.هدف اصلی این محصولات بزرگ کننده سینه، افزایش تولید هورمون‌هایی است که می‌توانند سبب بزرگ شدن سینه بشوند.

این هورمون‌ها شامل موارد زیر هستند:

استروژن
انواع ویتامین ها و مواد مغذی
پروژسترون
هورمون رشد
هورمون پرولاکتین

بافت سینه در زمان دوران بلوغ، چرخه قاعدگی، بارداری و بعد از یائسگی تغییر می کند. در دوران بلوغ سینه ها به تغییرات هورمونی بدن واکنش نشان می دهند و شروع به رشد می کنند. استروژن و پروژسترون دو هورمونی هستند که نقش مهمی در رشد سینه ها دارند و البته تغذیه و ژنتیک نیز در سایز سینه ها تاثیرگذار هستند

ضرورت استفاده از حجم دهنده برای تمامی بانوان

بانوان بدلیل دستگاه هورمونی مخصوصی که دارند، در بازه های سنی مختلف فرم بدنی متفاوتی دارند. در سنین جوانی، بدن با افزایش ترشح هورمون‌های زنانه و همچنین ایجاد چرخه‌های قاعدگی ماهیانه، فرم بدنی به خصوصی برای خود می‌گیرد. اما نکته اساسی این است که: بدون مکمل‌های گیاهی، رشد سینه ها با اختلالاتی مواجه می‌شود.

امروزه روش زندگی و روند فعالیت روزانه بصورتی است که سیستم دستگاه هورمونی بانوان با اختلالات شدیدی مواجه می‌شود و نمی‌تواند بدن را به خوبی برای مواجه با مشکلات زنانه آماده کند، از این رو نیاز بدن به مکمل‌ها برای تقویت دستگاه هورمونی و همچنین کاهش استرس ضروری است.

دلایل کوچکی سینه

لاغری مفرط

کوچیکی سینه ها به علت ژنتیک

کمبود مواد مغذی

علل هورمونی

کوچکی سینه ها علاوه بر فرم‌دهی نامناسب به بدن، برای بانوان مشکلاتی همچون درد زیاد دوران قاعدگی، کاهش ترشح هورمون های زنانه و همچنین بلوغ دیررس را به همراه دارد.

خطر مصرف مکمل‌های غیرگیاهی

یکی از دلایلی که بسیاری از بانوان از مصرف مکمل‌ها خودداری می‌کننذ ترس از عوارضی است که نتیجه مصرف مکمل‌های صنعتی است. این ترس کاملا بجاست! محصولات صنعتی و بطور کلی مکمل‌های غیرگیاهی، با افزایش بی رویه هورمون‌های زنانه، منجر به عوارض شدیدی همچون موارد ذیل می‌شوند که باید به هنگام محصولات تقلبی مدنظر قرار دهید:

بهم ریختگی چرخه قاعدگی

افزایش سرعت موهای زائد بدن

خشکی دهان و گلو

ایجاد طعم تلخی در گلو (مخصوصا اوایل صبح)

تعرق بیش از حد بدن

شیاف جذبی حجم دهنده سینه لئون، کاملا گیاهی

شیاف جذبی حجم دهنده سینه لئون
شیاف جذبی حجم دهنده سینه لئون

شرکت لارا، بعنوان یکی از تولید کنندگاه محصولات آرایشی و بهداشتی کاملاگیاهی، محصولی را ارائه داده است با عنوان شیاف جذبی حجم دهنده سینه لئون این محصول کاملا گیاهی هیچگونه عوارضی ندارد و همچننی موجب افزایش حجم سینه، سفتی و همچنین رشد طبیعی سینه ها نیز می‌باشد

محصول شیاف حجم دهنده سینه لئون، علاوه افزایش حجم سینه‌ها، با افزایش پروتئین‌سازی در غدد ناحیه سینه، از افزایش چربی زیرپوست ناحیه سینه جلوگیری می‌نماید.

دوران مصرف این محصول

قطعا برای نتیجه گیری از مصرف هر مکمل گیاهی، باید صبور باشید و رژیم خود را رعایت نمایید. بطور کلی شیاف حجم دهنده سینه لئون، بدلیل گیاهی بودن، دارای تاثیرگذاری بالایی برروی بدن بوده و شما به هنگام مصرف هیچگونه عوارضی را احساس نخواهید کرد.

دوره مصرف شیاف حجم دهنده سینه لئون شامل یکماه 30 روزه است که باید روزانه یک شیاف استفاده شود. در نظر داشته باشید که محصول شیاف حجم دهنده سینه لئون 60عددی برای منصرف دو دوره و نتیجه گیری کامل است.

درصورت تمایل برای حجم دهی بیشتر،،، روش مصرف دوره دوم محصول از مشاور خود درخواست نمایید

لازم است که در هنگام دوران مصرف، از مکمل‌های خوراکی ویتامینه همچون قرص‌های جوشان و یا قرص‌های خوراکی ویتامینه استفاده نمایید. استفاده ویتامین، به رشد سریعتر و همچنین رفع نیاز ویتامین اندام‌های سینه کمک می‌کند.

طرز مصرف شیاف حجم دهنده سینه لئون

تنها کافی است روزانه یک شیاف را کمی با آب ولرم خیس نموده و آن را استفاده نمایید. توصیه می‌شود شب ها از شیاف استفاده نموده و تا صبح دفع نداشته باشید. همچنین توصیه می‌شود از ژل‌های روان کننده و یا کمی روغن زیتون برای سهولت مصرف، استفاده نمایید.

عوارض شیاف حجم دهنده سینه لئون

شیاف حجم دهنده سینه کاملا گیاهی است و هیچگونه عوارضی ندارد. امکان دارد بدلیل تاثیرات گیاهی و همچنین خواص درمانی این مکمل گیاهی، روزهای ابتدای مصرف، احساس درد در ناحیه لگن نمایید که تنها کافی است مقداری دمنوش و یا چای گرم همچون چای دارچین مصرف نمایید

خواص درمانی شیاف سینه لئون

این مکمل کاملا گیاهی علاوه بر افزایش حجم سینه، منجر به درمان تنبلی تخمدان و همچنین درمان یبوست نیز می‌شود که در ادامه به هر کدام کامل می‌پردازیم.

در حین مصرف شیاف حجم دهنده سینه، توصیه میکنیم برای تاثیر بهتر این محصول، از دمنوش‌های گیاهی در طی روز مصرف نمایید. دمنوش به تاثیر بهتر و سریعتر مواد ویتامینی داخل شیاف حجم دهنده سینه لئون، کمک شایانی می‌کند. شیاف حجم دهنده سینه لئون همچنین با تاثیر برروی فعالیت روده و گوارش بدن، یبوست را به کلی از بین برده و روده را پاکسازی می‌نماید.

ترکیبات شیاف حجم دهنده سینه لئون

شیاف حجم دهنده سینه لئون دارای ترکیباتی کاملا گیاهی و طبیعی است که در هنگام مصرف هیچگونه عوارضی برای بدن ایجاد نمی‌کند. ترکیبات این مکمل گیاهی عبارتند از:

استروژن :پستان ها درزیبایی نقش دارند و نقش اصلی آنها تولید شیر برای نوزادان است.در طول بلوغ هورمون استروژن باعث رشد و تکامل پستان ها می شود. در طول بارداری، تغییرات هورمونی هورمون استروژن، پستان ها را باز هم بزرگتر می‌کند.

مهم‌ترین خاصیت ویتامین “A” در این است که سینه‌ها را از خطر افتادگی در دوران کهن سالی دور می‌کند. که به صورت محلول در چربی وجود دارد.

C یکی دیگر از ترکیبات موجود در شیاف حجم دهنده سینه لئون است که به صورت محلول در آب وجود دارد و سرعت رشد سینه‌ها را افزایش خواهد داد.

D قادر است که مشکلات عضلانی را برطرف کند تا سینه‌ها فرم بهتری داشته باشد.

K به برگشت کلاژن پوست و بدن کمک زیادی می‌کند.

ویتامین “E” به سینه‌ها قدرت خواهد داد تا در برابر آسیب‌های سلولی از خود محافظت کنند. به این ترتیب اندام‌ها در برابر مشکلات و عارضه‌های سلامتی به مقدار زیادی مصون خواهند بود.

چربی مفید جهت رشد مناسب سینه‌ها در این مکمل وجود دارد. بهتر است بدانید که چربی مفید علاوه برکاهش میزان احتمال گرفتگی عروق، شکم و پهلو ها را بزرگ‌تر نمی‌کند.

موادی مغذی همانند آنتی اکسیدان ها، کلسیم و آهن که به صورت غیرمستقیم به

بهتر است برخی افراد مصرف نکنند!

بدن بانوان در بازه‌های زمانی خاصی، دارای محدودیت‌ها و حساسیت‌هایی می‌شود که

بانوان بهتر است از مصرف شیاف حجم دهنده سینه لئون در بازه‌های زمانی ذیل خودداری کنند:

دوران قاعدگی و بارداری

ابتلا به بیماری های خاصی مثل ام اس

*تضمین اورجینال بودن محصولات

ضمانت اصالت کالا*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !