دسته‌ها
خرید لوبیا قرمز عمده

خرید لوبیا قرمز عمده ارزان با کیفیت Buy cheap red beans

خرید لوبیا قرمز عمده ارزان

خرید لوبیا قرمز عمده
خرید لوبیا قرمز عمده

خرید لوبیا قرمز عمده ارزان ایرانی از تولید کننده و کشاورز حبیبی گروپ با بهترین کیفیت و قیمت با حذف تمام واسطه ها و خرید مستقیم.

لوبیا قرمز اگر پوست پژمرده و استقامت ضعیف داشته باشد و با فشار دست لوبیا قرمز تکه تکه شود،لوبیا ضعیف است هرچه لوبیا قرمز پوست صاف واستقامت بالا داشته باشه و رنگ آن روشن تر باشد لوبیا تازه و مرغوب می باشد.

برای خرید و استعلام های لوبیا قرمز ایرانی تازه تماس بگیرید:09397497165

خرید لوبیا قرمز عمده

خرید لوبیا قرمز عمده
خرید لوبیا قرمز عمده

خرید لوبیا قرمز عمده از حبیبی گروپ بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده لوبیا قرمز می باشد.

حبیبی گروپ خود مالک و کشاورز تولید کننده لوبیا قرمز می باشد. با استفاده از بستر اینترنت و امکان تماس مستقیم بین تولید کننده و مشتری شرایطی فراهم شده که خریداران بتوانند با صرفه جویی در زمان و هزینه بتوانند از تولید کنندگان خرید لوبیا عمده داشته باشند فواید خرید مستقیم عبارت هست از

  1. خرید مستقیم
  2. حذف دلال های عمده فروش
  3. بهترین قیمت
  4. صرفه جویی در زمان
  5. خرید تخصصی تر از متخصص تولید کننده
  6. امکان تبادل کالا بین فروشنده و خریدار
  7. معرفی سایر اقلام بین دو طرف

موارد بالا نکات بسیار مهم برای هر خریدار و فروشنده ای می باشد که شرایط بهتری را برای افزایش کسب و کار فراهم میکند.

حبیبی گروپ تولید کننده حبوباب و محصولات غذایی ماننده

  1. لوبیا قرمز
  2. لوبیا چیتی
  3. لوبیا سفید
  4. لوبیا سیاه
  5. لوبیا عروس
  6. لوبیا پیوندی
  7. لوبیا پلویی
  8. لوبیا کرم (کشاورزی)
  9. نخود
  10. ماش
  11. عدس خرید صابون زردچوبه مکس لیدی
  12. خیار سبز
  13. پیاز
  14. گوجه فرنگی
  15. شوید تازه
  16. شوید خشک
  17. انواع کلم
  18. فلفل تند و دلمه گلخانه ای صادرات

و همچنین صنایع تبدیلی شامل

  1. خیار شور
  2. ترشیجات
  3. زیتون
  4. رب گوجه
  5. رب انار

حبیبی گروپ تولید کننده ترشیجات و رب گوجه فرنگی به صورت صنعتی در کارخانه الماس فعالیت تولیدی دارد از این سو نیز اماده همکاری با مشتریان جدید با توجه به ظرفیت های تولید مواد اولیه و صنایع تبدیلی می باشد.خرید لوبیا قرمز عمده

لوبیا قرمز

لوبیا قرمز
لوبیا قرمز

لوبیا قرمز یک از انواع مرسوم لوبیا است. به جهت شباهت ظاهری آن در شکل و رنگ به کلیه، این لوبیا به نام لوبیا کلیوی (به انگلیسی: Kidney bean) نامگذاری شده‌است. لوبیا قرمز می‌تواند با لوبیاهای دیگری که به این رنگ هستند، از جمله لوبیای آزوکی اشتباه گرفته شود.خرید لوبیا قرمز به صورت عمده

لوبیا قرمز به انگلیسی

 

در زبان انگلیسی لوبیا قرمز با 2 اسم ثبت شده هست:

  1. kidney bean
  2. red beans

از مهترین خوراکی های لوبیا قرمز در کشورهای دیگر خوراک لوبیا قرمز با برنج هست که Red beans and rice نامیده می شود.

لوبیا قرمز به ترکی استانبولی

در زبان ترکی استانبولی به لوبیای قرمز کرمیزیه فاسولیه می گویند.

kirmizie fasulye

کشت لوبیا قرمز

کشت لوبیا قرمز

لوبیا یکی از مهم ترین منابع غذایی برای انسان است و برای کشت متناوب با گیاهان زراعی مانند گندم و جو مناسب است. لوبیا در بین گیاهان لگومینه دومین رتبه مصرف را بعد از سویا دارد. کشت انواع لوبیا در امداد کشاورز قرار داده شده است در این مطلب روش کشت لوبیا قرمز آورده شده است.

کاشت لوبیا قرمز

کاشت لوبیا قرمز
کاشت لوبیا قرمز

لوبیا یکی از مهم ترین منابع غذایی برای انسان است و برای کشت متناوب با گیاهان زراعی مانند گندم و جو مناسب است. لوبیا در بین گیاهان لگومینه دومین رتبه مصرف را بعد از سویا دارد. کشت انواع لوبیا در امداد کشاورز قرار داده شده است در این مطلبروش کشت لوبیا قرمز آورده شده است.

لوبیا معمولی(Phaseolus vulgaris) گسترده ترین نوع لوبیا در جهان است و 90 درصد سطح زیر کشت در جهان متعلق به این گیاه است. لوبیا اشکال و انواع متفاوتی دارد. لوبیا قرمز افق اولین لاین لوبیا قرمز زودرس در ایران است که دارای بوته هایی به فرم ایستاده است که برای کشت به شیوه مکانیزه مناسب است. بازارپسندی عالی دارد و ایین رقم در زمان پخت تغییر رنگ نمی‌دهد. فرم رشد لوبیا قرمز افق ایستاده و محدود است، دوره رسیدگی 85 روز و وزن صد دانه آن 45گرم است. همچنین به بیماری موزاییک معمولی لوبیا مقاوم است.

مراحل کشت لوبیا قرمز

خاک مناسب باید عمیق، نرم و حاصلخیز باشد. پاییز شخم زده شود تا آب بیشتری در زمین ذخیره شود. در بهار با گاورو شدن زمین ابتدا دیسک یا کولتیواتور زده می‌شود تا کلوخه ها خرد شود. در روش هیرم کاری و استفاده از سیستم ابیاری غرقابی، بعد از تسطیح زمین به کمک دستگاه مرز بند ابعاد کرتها مشخص می‌شود. برای کنترل علفهای هرز از علفکش هایی مانند ترفلان به میزان 2.5 تا 3 لیتر در هکتار استفاده می‌شود. در صورتی که به روش هایی مانند بارانی، کلاسیک ثابت، ویل موو، لینیر و … نیاز به مرزبندی وجود ندارد. جوی و پشته را می‌توان بوسیله ردیفکار معمولی و یا پنوماتیک به فاصله 50 تا 75 سانتی متر ایجاد کرد.

مقدار بذر و تاریخ کشت لوبیا قرمز

ارقامی که دارای رشد محدود هستند بیشترین رشد خود را در زمان گلدهی دارند. در کشت هیرم کاری مقدار بذر مورد نیاز برای هر هکتار بین 200 تا 220 کیلوگرم است. عمق کاشت مناسب در روش هیرم کاری بین 10 سانتی متر و در شرایط خشکه کاری 3 تا 5 سانتی متر توصیه می‌شود. در روش آبیاری تیپ فواصل بین ردیفها 75 سانتی متر و روی هر پشته دو ردیف کاشت انجام می‌شود. تاریخ کشت لوبیا قرمز در مناطق و اقلیم های مختلف متفاوت و به دمای محیط، رطوبت خاک و نوع رقم بستگی دارد. دما در زمان کشت لوبیا کمتر از 10 درجه سانتی گراد نباشد. مرحله حساس رشد لوبیا یعنی گلدهی و تشکیل غلاف با اوج گرما و خشکی تابستان مواجه نشود و از طریفی رسیدن محصول به سرما و بارندگی پاییزه مواجه نشود. در استان لرستان تاریخ کشت اواسط اردیبهشت، مرکزی تا اواسط تیر ماه متفاوت هستند. رقم لوبیا قرمز افق زودرس است و به تنش خشکی متحمل است و از طرفی امکان کشت آن تا دهه آخر تیرماه هم ممکن است.

 

کودهای مورد نیاز در کشت لوبیا قرمز

توصیه کودی باید بر اساس آزمون خاک انجام شود ولی اگر در منطقه ای امکان آزمون خاک نباشد می‌توان به صورت عمومی از کودهای زیر استفاده کرد:

کود اوره 100 تا 150 کیلوگرم

کود فسفاته 100 تا 150 کیلوگرم

کود پتاسه 100 تا 50 کیلوگرم

از کودهای میکرو مانند:

سولفات روی 40 کیلوگرم در هکتار و

سولفات منگنز 20 کیلوگرم در هکتار

و کود میکروی کامل با غلظت 2 در هزار به صورت محلولپاشی قابل توصیه است. کود اوره برای جلوگیری از شستشو باید در دو زمان یکی به عنوان استارتر و در مرحله 3 برگی به صورت سرک استفاده شود.خرید لوبیا چیتی عمده خمین تازه

آبیاری لوبیا قرمز

آبیاری لوبیا قرمز
آبیاری لوبیا قرمز

نیاز آبی لوبیا بالاست و به تنش خشکی حساس است. البته مقدار آب مورد نیاز به بافت خاک، آب و هوا و نفوذپذیری خاک بستگی دارد. در روش هیرم کاری اولین ابیاری 15 تا 25 روز بعد از کاشت است. آبیاری دوم 8 تا 10 روز و آبیاری های بعدی هر 4 تا 8 روز بعد انجام می‌شوند. در خاکهای با بافت سبک هر 3 تا 4 روز و در خاک با بافت سنگین هر 5 تا 8 روز یکبار انجام می‌شود.

مقدار آب مورد نیاز بستگی به بافت و ساختمان خاک، شرایط آب و هوایی و ۰۰۰ دارد. آبیاری در خاک‌های با بافت سبک‌تر ۴-۳ روز و خاک‌های با بافت سنگین‌تر ۸-۵ روز انجام می‌شود. مرحله حساس لوبیا به تنش آبی از ابتدای گلدهی تا مرحله تشکیل غلاف می‌باشد. کمبود آب در این دوره خسارت زیادی به لوبیا وارد می‌کند. آخرین آبیاری باید طوری انتخاب گردد که حدود ۲۵ درصد از غلاف‌های لوبیا رسیده باشد.

 

لوبیا نسببت به شوری آب و خاک حساس است و تا 2 دسی زیمنس بر متر را تحمل می‌کند و از شوری 0.8 دسی زیمنس بر متر کاهش عملکرد شروع می‌شود.pH مناسب برای کاشت لوبیا بین 6 تا 7 است.خرید لوبیا چیتی عمده خمین

 

زمان برداشت لوبیا قرمز

زمان برداشت لوبیا قرمز
زمان برداشت لوبیا قرمز

در کشت لوبیا قرمز رقم افق که یکرقم ایستاده با رشد محدود است تمام غلافها با هم می‌رسند در این رقم برداشت زمانی انجام می‌شود که حدود دو سوم غلاف ها رسیده باشد و کاملا خشک نشده باشند. در این زمان رطوبت دانه ها حدود 35 تا40 درصد است. در زمان برداشت محصول با دست محصول در مزرعه می‌ماند تا غلافها خشک شوند، سپس به خرمنگاه منتقل می‌شوند تا با دستگاه خرمنکوب از غلاف جدا شوند.

زمان برداشت لوبیا به زمان کاشت و نوع رقم بستگی دارد. در ارقام ایستاده مانند درخشان ، غلاف‌ها همزمان می‌رسند و برداشت زمانی انجام می‌گیرد که حدود ۸۰ درصد غلاف‌ها رسیده باشند. دراین زمان میانگین رطوبت دانه‌ها حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد است. هنگام برداشت، محصول با دست برداشت شده و در مزرعه باقی می‌ماند. زمانی که رطوبت دانه‌ها به حدود ۲۰ درصد رسیده و غلاف‌ها خشک شده باشند، به خرمنگاه منتقل شده و خرمنکوبی می‌گردند.خرید لوبیا چیتی به صورت عمده

  1. صابون تریاک 21250
  2. پماد خشخاش 15000
  3. صابون صندل 14000
  4. صابون مکس لیدی 13500
  5. کرم گلدن کویین 75000
  6. شیاف ماریانا 15000 تومان
  7. شامپو سبغ 15000 تومان
  8. پودر جلبک بلوبری 10000 تومان
  9. شامپو تریاک دکتر اسکین 65000 تومان
  10. شامپو تریاک دیسار 60000 تومان
  11. خرید کرم کوشن 58000 تومان
  12. خرید کرم شیر گاو42000 تومان
  13. خرید ضد افتاب لانسون 35000 تومان
  14. خرید سرم طلا 45000 تومان
  15. خرید کرم پاستور 35000 تومان اصل شنی
  16. خرید کرم ویکتوریا 70000 تومان
  17. خرید ریکا سیاه 8000 تومان
  18. خرید کرم مغربی 68000 تومان
  19. خرید کوکتل پدیکور 4500 تومان
  20. خرید ماسک ستاره دریایی 20000 تومان
  21. خرید کرم کراتینه 15000 تومان
  22. خرید صابون شیر الاغ 22000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !