دسته‌ها
ارایشی

خرید پماد خشخاش اصل

خرید عمده پماد خشخاش

خرید عمده پماد خشخاش
خرید عمده پماد خشخاش

این پماد جز بهترین ها برای درمان درد می باشد

پماد خشخاش با توجه به کیفیت بالا و عالی در مدت زمان کمی در بازار به سرعت به محبوبیت رسید

گروه حبیبی برای عزیزانی که به دنبال تهیه این پماد به صورت عمده و تک می باشند این محصول عالی را فراهم نموده تا بتوانید بدون پرداخت هزینه های گذاف با کمترین قیمت ممکن پماد ضد درد خشخاش را تهیه نمایید

نحوه خرید پماد خشخاش

نحوه خرید پماد خشخاش
نحوه خرید پماد خشخاش

برای خرید پماد از طریق تماس تلفنی یا واتس اپ با شماره

09397497165

تماس حاصل نمایید

قیمت برای 12 عدد به بالا 15000 تومان

6 تا11 عدد 18000 هزار تومان

3 تا 5 عدد 20000 تومان

1 تا 2 عدد 250000 تومان

سایر محصولات

پماد خشخاش Poppy اصل یک پماد گیاهی و کاملا طبیعی است که از طریق دانه های گیاه خشخاش تولید می شود. این گیاه سرشار از نوعی اسید چرب به نام لینولنیک اسید یا امگا 6 می باشد. در طب سنتی این پماد به عنوان یکی از بهترین مسکن ها و آرامبخش ها برای کمر درد، پا درد، استخوان های ضرب دیده، گرفتگی عضلات، گرفتگی رگها مصرف داشته

طرز استفاده از پماد خشخاش

"<yoastmark

طرز استفاده  نیز به این صورت است که ابتدا مقداری از این پماد را روی محل درد گذاشته و به مدت 3 الی 5 دقیقه آن را در محل مورد نظر به آرامی ماساژ دهید تا پماد به صورت کامل جذب بدن شده و تاثیر سریعتری در تسکین درد داشته باشد. همچنین پیشنهاد می کنیم هر 8 یا 12 ساعت، یعنی روزانه بین 2 الی 3 بار از این پماد استفاده کنید. بدیهی است که استفاده بیش از حد از این محصول در طی روز هیچ تاثیری در سریعتر شدن فرآیند تسکین درد نداشته و تنها می بایست طبق توصیه ها عمل کرده و منتظر بهبود درد باشید.

پماد عصاره خشخاش

ضد درد یک تسکین دهنده بسیار قوی در:

درمان کمر درد(دیسک کمر ) ،پا درد ، ضرب دیدگی استخوان ،گرفتگی عضلات هنگام ورزش کردن یا کوهنوردی بسیار موثر است.

همچنین در درمان دردهای قدیمی در اکثر کهنسالان که با هیچ داروی برطرف نمیشود ،بسیار موثر و مفید به فایده می باشد.

محصول گیاهی 100%خالص پماد عصاره خشخاش ضد درد ، بصورت کاملا تضمینی و جهت درمان قطعی تقدیم میشود .

وقتی صحبت از خلوص 100درصدی یک محصول میشود ، باید از نزدیک محصول و دید و لمس کرد ، ما اینجا هر چقدر بنویسم که محصول اورجینال و دست نخورده دست بیماران میرسد ،

شاید نتوانیم اون مفهمومی که مدنظر مان است را ارائه بدهیم اما شعار مجموعه مرسی درمان این است.

((در عمل همه چیز مشخص اثبات می شود)) .

پماد گیاهی خشخاش کاملا اورجینال است، نمیشود همزمان هم صحبت از اصالت و ضمانت یک کالا کرد و هم پیه گوسفندی یا گاوی پر کرد و دست مردم داد.

پماد گیاهی ضد دردی که شما اینجا مشاهده میکنید حاوی 100%عصاره خشخاش است در بازار پمادهای گیاهی با همین عنوان هستند که حاوی 10تا 15%عصاره خشخاش می باشند .

و بالطبع هر چقدر درصد آن بالاتر باشد قیمتش هم متفاوتر میشه .

درمان درد کمر با پماد خشخاش

تقریبا همه انسانها در طول دوران زندگی خود به درد کمر مبتلا شده اند که بر حسب سبک زندگی افراد و نوع کارشان شدت و ضعف دارد؛ خوشبختانه اغلب کمردردها بهبود می یابند و در مواقعی نیاز به درمانهای تخصصی دارد؛ برای تسکین درد کمر مقداری از پماد خشخاش را روغن سیاهدانه مخلوط نمایید و به کمر خود بمالید و ماساژ دهید تا جذب شود، کمر خود را ببندید و در حالت استراحت قرار بگیرید این درمان گیاهی به مرور زمان درد کمر شما را تسکین خواهد داد.

خاصیت ضد خارش پماد خشخاش poppy

زمانی که دچار گزیدگی حشرات و انواع حساسیت ها و اگزما میشوید کافیست مقداری از پماد خشخاش را به همراه چند قطره روغن جوجوبا مخلوط کرده و به محل خارش بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود خیلی زود شاهد تسکین و برطرف شدن خارش در محل مورد نظر خواهید بود.

خرید پماد خشخاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !