دسته‌ها
ارایشی

خرید کرم وایت رز عمده

خرید کرم وایت رز عمده

 

کرم وایت رز یا کرم رز سفید یک کرم همه کاره می باشد که که باعث میشوود پس از استفاده از آن تجربه متفاوتی را احساس کنید.

از بین ردن لک های ناشی از بارداری یا لک هایی که بر اثر مشکلات کبدی و گوارشی ایجاد شده است را به آسانی از بین ببرید و پوستی سالم داشته باشید برای پوست های آفتاب سوخته و کک و مک نیز نیازی نیست به دنبال محصولات مختلفی باشید و کافیست از این محصول برای درمان استفاده کنید

حبیبی جی پی تامین کننده بهترین و رندترین محصولات اصلی در بازار انلانی با قیمت ها رقابتی می باشد

کرم زیبایی درمانی وایت رز

کرم زیبایی درمانی وایت رز
کرم زیبایی درمانی وایت رز

محصولات رند

قیمت ها بروز نیست و در لحظه ثبت این نوشته قیمت ها درج شده برای استعلام قیمت روز تماس حاصل فرمایید ترجیحا روبیکا یا تماس تلفن پیام ها چک نمی شود

قیمت کرم وایت رز

بر اساس تعداد و قیمت ها برای یک عدد می باشد 

1 تا 3 عدد هر عدد 200000 تومان

 4 تا 6  180000تومان

برای 12 عدد به بالا 150000تومان

توجه : قیمت صابون جداگانه حساب می شود

در حال حاظر صابون وایت رز 30000 تومان می باشد

 

 

****09397497165****

  1. صابون تریاک 21250
  2. پماد خشخاش 15000
  3. صابون صندل 14000
  4. صابون مکس لیدی 13500
  5. کرم گلدن کویین 75000
  6. شیاف ماریانا 15000 تومان
  7. شامپو سبغ 15000 تومان
  8. پودر جلبک بلوبری 10000 تومان
  9. شامپو تریاک دکتر اسکین 65000 تومان
  10. شامپو تریاک دیسار 60000 تومان
  11. خرید کرم کوشن 58000 تومان
  12. خرید کرم شیر گاو42000 تومان
  13. خرید ضد افتاب لانسون 35000 تومان
  14. خرید سرم طلا 45000 تومان
  15. خرید کرم پاستور 35000 تومان اصل شنی
  16. خرید کرم ویکتوریا 70000 تومان
  17. خرید ریکا سیاه 8000 تومان
  18. خرید کرم مغربی 68000 تومان
  19. خرید کوکتل پدیکور 4500 تومان
  20. خرید ماسک ستاره دریایی 20000 تومان
  21. خرید کرم کراتینه 15000 تومان
  22. خرید صابون شیر الاغ 22000 تومان
  23. خرید الفا اسلیم 230000 تومان

  24. خرید پودر عرقگیر عربی 8000 تومان
  25. خرید پودر سفید کننده دندان 8500 تومان
  26. خرید بی بی لاو 69000 تومان
  27. خرید سرم ویتامین سی 50000 تومان
  28. خرید پودر جلبک 12000 تومان
  29. خرید کرم گونه گذار مروارید فلور 80000 تومان
  30. کرم گونه گذار مروارید فلور 80000 تومان
  31. خرید شامپو فری سولفات 95000 تومان
  32. خرید لوازم ارایشی عمده
  33. قرص جینسینگ  30000 تومان
  34. قرص جینسینگ گوزن 3000 تومان
  35. خرید مداد سرمه 8000 تومان
  36. خرید کرم یونیک  135000 تومان
  37. خرید پودر شپش 4500 تومان
  38. خرید پودر زعفران 4500 تومان
  39. خرید شیاف چهل گیاه 12000 تومان
  40. خرید کرم کوشن 58000 تومان
  41. کرم کوشن 58000 تومان
  42. کرم شیر گاو 42000 تومان
  43. خرید کرم شیر گاو 42000 تومان
  44. ضد افتاب لانسون 38000 تومان
  45. خرید ضد افتاب لانسون 38000 تومان
  46. خرید ریمل اسنس 85000 تومان

ضد لک:

رفع لک های بارداری، آفتاب سوختگی، کک و مک، هورمونی، لکهای حاصل از مشکلات گوارشی و کبدی و …

روشن کننده:

رفع تیرگی های صورت، دورچشم و بدن، روشن کننده طبیعی پوست، پاکسازی سلولهای مرده پوست

ضدجوش:

رفع آکنه، دمل، جوش های چرکی، سر سفید، سرسیاه

جوانساز:

کلاژن ساز وآب رسان طبیعی پوست، افزایش حالت الاستیسیته و کسانی پوست، جمع کننده منافذ باز، بهبود پوست پرتقالی

کرم white rose حاوی:

روغن های طبیعی مثل کرچک، گردو، لیمو، مریم‌گلی، جوانه گندم، شیرین بیان، ویتامین E و زینک اکساید
پایه کرم: موم زنبور عسل

معرفی کرم وایت رز

معرفی کرم وایت رز
معرفی کرم وایت رز

کرم وایت رز چیست؟ امروزه یکی از کرم های که به محض ورودش به بازار لوازم آرایشی مثل بمب صدا کرده و روز به روز به محبوبیتش اضافه می شود همین کرم ضد لک وایت رز است. ما در این کلیپ قسمت های مختلف این کرم را به شما دوستداران زیبایی نشان می دهیم و در ضمن به همراه این محصول یک عدد صابون مخصوص و پد هدیه هم برای شما ارسال می کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کرم معجزه گر این مطلب را تا آخر مطالعه بفرمایید در قسمت پایین تر مشتریان عزیزمان از رضایتمندی خود فیلم گرفته اند و برای ما ارسال کردند که ما برای اطمینان خاطر شما در سایت قرار دادیم.

پک وایت رز

پک وایت رز یکی از محصولاتی است که توانسته مشتریان خیلی زیادی را در مدت زمان کوتاهی به خود جلب کند و حسابی مشهور شده، این کرم قدرتمند وایت رز از محصولات مراقبت پوست ساخت شرکت گامنو می باشد و فروشگاه اینترنتی بیتا بیوتی نمایندگی رسمی این محصول در تمام شهرهای ایران می باشد، پس اگر در جستجو یک کرم فوق العاده موثر و بدون بازگشت می گردید که تمام لک های پوستی و جوش ها را ریشه ای از بین ببرد و پوست شما را روشن کند ما پک وایت رز را که هماره آن پد و صابون می باشد به شما عزیزان معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده فیلم و عکس رضایتمندی مصرف کنندگان این مطلب را تا آخر مطالعه بفرمایید.

کرم وایت رز چه کاری انجام می دهد؟
کرم وایت رز
کرم وایت رز

دارای فیلتر هایی می باشد که ضررهای که دراثر تابش اشعه ماورا بنفش از پوست ممکن است به وجود آید را کامل دفع می کند. این کرم روشن کننده و ضد لک فوق العاده با این کار از ظاهر شدن انواع لک که در اثر نور آفتاب ایجاد می شوند جلوگیری خواهد کرد. در این کرم کاملا گیاهی می باشد و در ترکیبات آن از بوتیل رزور سینول استفاده شده است. این ماده موثره بوتیل رزورسینول با قدرت بسیار بالایی که در خنثی سازی تیروزینار و کم کردن سنتز ملانین پوست دارد از تشکیل لک های قهوه ای پوست جلوگیری می کند.این محصول یک مرطوب کننده و برطرف کننده چین و چروک برای تمامی پوست ها مخصوصا پوست های حساس می باشد.

خواص کرم وایت رز:

ضد لک و روشن کننده پوست:

در به وجود آمدن لکه های پوستی چند عامل نقش دارد از جمله عملکرد بد کبد، خوب کار نکردن کلیه، کمبود ویتامین ها و یک سری موارد از قبیل تابش آفتاب که در ایجاد این گونه لک ها بسیار موثر می باشند.این کرم بی نظیر گامنو خاصیت های خیلی زیادی دارد که تقریبا در حدود بیش از 95 درصد از لک های پوستی را از بین می برد. این کرم وایت رز به عنوان یک متخصص پوست شهرت دارد که حتی لک های هورمونی ناشی از بارداری و جای جوش ها را کامل پاکسازی می کند.

روشن کننده و ضد جوش:

در بسیاری افراد مختلف پیش می آید که در قسمت های مختلف صورتشان جوش هایی ظاهر می شود که ممکن است دلایل گوناگونی داشته باشد.اگر می خواهید جوش و جای جوش را از بین ببرید کرم وایت رز بهترین درمان می باشد. این کرم معجزه گر تمامی جوش های سرسفید و سیاه و جوش های چرکی و آکنه ها را از بین می برد. این کرم عمل آنتی باکتری پوست را به خوبی انجام می دهد در نتیجه نمی گذارد که جوش های تازه در پوست به وجود آید.

از بین برنده سیاهی دور چشم:

پوست دور چشم تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره ما دارد. یکی از مشکلات بسیار رایج پوستی سیاهی و گودی اطراف چشم می باشد که علت های زیادی باعث به وجود آمدن آن می شود. کرم وایت رز با دارا بودن انواع ویتامین های ضروری برای پوست جریان خون را در پوست بالا برده و همین امر سبب کلاژن سازی بهتر می شود و در کمترین زمان ممکن تمام چروک ها و لک ها را از بین می برد.

وایت رز و جوان کننده پوست:

کرم وایت رز خواص خیلی زیادی دارد یکی از این فواید کرم که با دیگر کرم ها متفاوت است خاصیت شاداب کنندگی و جوان سازی پوست می باشد. کرم وایت رز اصل عمل کلاژن سازی و ترمیم سلول های مرده را در پوست صورت تسریع بخشیده و پاکسازی را به صورت کامل انجام می دهد.مرطوب کنندگی هم یکی دیگر از مزایای این کرم می باشد که البته به خاطر وجود ویتامین k می باشد.

مشخصات کرم وایت رز:

ساخت: شرکت گامنو
وزن: 100 گرم
شکل کرم: قوطی
مناسب: با تمامی پوست ها سازگار است
موارد مصرف: ضد جوش و روشن کننده پوست و ضد لک

خواص کرم وایت رز به صورت خلاصه:

از بین برنده و رفع کننده جای جوش های کهنه و قدیمی
ضد لک قدرتمند پوست
شاداب کننده و سفید کننده و جوانساز پوست
ضد آکنه و کک ومک و جوش
ضد انواع چین و چروک های عمقی پوست
بهترین آنتی باکتریال
پاکسازی پوست و از بین برنده تمامی سلول های مرده
آبرسان خیلی موثر و قدرتمند

ترکیبات کرم وایت رز اصل:

در انتخاب یک کرم موثر برای پوست باید دقت لازم را داشته باشید به محتوای موجود در کرم و ترکیبات به وجود آورنده و اینکه توسط کدام شرکت یا کارخانه این کرم تولید می گردد. در این کرم بی نظیر از گیاهانی مثل روغن کرچک ، مریم گلی ، انواع ویتامین ها ، روغن جوانه گندم و جو ، پروتئین ها ضروری و موادی که در ایجاد کلاژن سازی پوست بسیار مفید می باشند استفاده گردیده است. یکی از ترکیباتی که در این کرم از پیری زودرس جلوگیری می کند و موجب مقابله با رادیکال های آزاد می شود ویتامین c می باشد.

چند دوره باید از این کرم استفاده کرد؟

بر اساس مقدار لک یا جوش و جای جوش تعیین می گردد که چه اندازه لازم است که از کرم روشن کننده وایت رز استفاده شود. طبق تحقیاتی که انجام شده بهترین زمان مدت 2 ماه می باشد. در طول دوره اول سعی کنید که هرشب از کرم استفاده کنید به روشی که در آخر همین مطلب توضیح داده ایم سپس در دوره دوم سه روزی یک بار بعد از اتمام این مدت مصرف کرم را قطع کنید.

توجه: حتما به مدت دوماه مصرف شود و یکدفعه مصرفش قطع نکنید. بعد از تمام شدن دوره مصرف و همچنین در طی دوره از یک ضد آفتاب خوب که خدمت شما معرفی کردیم در هنگام خروج از منزل استفاده نمایید.

نکته : اگر قصد خرید یک ضد آفتاب خیلی خوب را دارید کرم ضد آفتاب بیودرما که در فروشگاه بیتا بیوتی موجود است بهترین گزینه می باشد.

آیا این کرم بازگشت دارد؟

جوابدهی این کرم عالیه فقط در بعضی افراد که دارای بیماری های خاصی مثل مشکلات کبدی و کلیوی یا تغییرات هورمونی هستند امکان بازگشت وجود دارد که البته آن هم با اصلاح تغذیه درست برطرف می شود. پس زمانی که از این کرم وایت رز استفاده می کنید و در کل از خوردن غذاهای خیلی چرب پرهیز کنید. و حتما مصرف کرم را به صورت آهسته و کم کم قطع کنید.

آیا بعد از مصرف کرم وایت رز همه عارضه های پوستی برطرف می شود؟

حتما دقت کنید که طول مدت درمان دو ماه است و این مدت حتما باید به صورت کامل طی شود تا به نتیجه دلخواهتان برسید. در ماه دوم نیازی نیست که هرشب مصرف شود، در هفته اول در ماه دوم هر دو روز یک بار و در هفته دوم هر سه روز یک بار مصرف گردد.

پد همراه کرم را به چه صورتی مصرف کنیم؟

بعد از اینکه از کرم استفاده کردید صبح با این پد که همراه کرم برای شما فرستادیم شستشو دهید قبل از استفاده از پد صابون بزنید و به صورت آهسته این پد را روی صورت خود بمالید.

نکته دوم : افرادی که پوست خشکی دارند باید بعد از استفاده از این کرم و شستشوی صورت از یک کرم آبرسان پوست خیلی قوی استفاده نمایند تا به پوست در اثر خشکی آسیبی وارد نشود. اگر می خواهید یک کرم بسیار عالی که از پیری پوست هم جلوگیری کنید تهیه کنید ما کرم ضد چروک و آبرسان آگوستا را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم. این کرم یکی از بهترین و معروف ترین کرم های آبرسان می باشد که رقیب های قدرتمندی در میان سایر کرم های زیبایی دارد و همچنین قیمت مناسب فروشگاه ما هم باعث فروش بیشتر این کرم ما شده است.

روش مصرف کرم وایت رز:

اگر می خواهید به یک نتیجه عالی برسید حتما طبق دستور مصرف زیر عمل کنید.

با صابون وایت رز که همراه این کرم برای شما فرستادیم اول صورت خود را بشورید و خشک نمایید و بعد از مدت زمان کوتاهی مقداری از کرم را به صورت خود بمالید به صورتی که یک لایه نازک روی پوست باقی بماند و صبح بعد از گذشت 8 ساعت صورت خود را شستشو دهید. حتما در طول روز از یک ضد آفتاب خوب استفاده کنید. و اگر پوست خشکی دارید می توانید از کرم شیر گاو که یک مرطوب کننده پوست عالی است استفاده نمایید.

روش استفاده از پد :

 

سپس با صابون مخصوص که همراه کرم وایت رز هست بر روی لیف بمالید و به مدت یک الی دو دقیقه بر روی پوست صورت خود به صورت دورانی خوب ماساژ دهید

بعد از اتمام کار، لیف را شستشو دهید و تمیز کنید تا برای مصرف دفعه بعد اماده باشد.

ترکیبات کرم ضدلک وایت رز گامنو

از جمله نکات مهم در انتخاب یک کرم خوب، مواد تشکیل دهنده آن است. ترکیبات کرم وایت رز گامنو کاملا گیاهی بوده و شامل موارد ذیل می‌باشد:

عصاره شیرین بیان
روغن کرچک
روغن گردو
مریم گلی
جوانه گندم
رازیانه
ویتامین E
کلاژن

بازگشت شرایط پس از مصرف کرم ضدلک وایت رز گامنو

یکی از سوالاتی که تمامی افراد درباره این محصول دارند، این است که : آیا پس از مصرف این کرم، لک‌های صورت‌مان برمیگردد؟ در جواب باید بگوییم، دلیل ایجاد برخی از لک‌ها، بیماری‌ها و امراض کبدی و یا کلیوی و یا ابتلا به بیماری‌های خونی است.

البته توصیه می‌کنیم برای درمان قطعی جهت تشخیص و چکاپ کامل بدنی، به پزشک معالج و متخصص مراجعه نمایید.

 

 

نحوه مصرف کرم ضدلک وایت رز گامنو

 

 

بدلیل ترکیبات گیاهی صابون زردچوبه (صابون همراه با کرم)، گاها بدلیل نیاز پوست و از سویی ماندگاری برخی از لک‌ها باید دوبار از این صابون و در دو نوبت صورت را شست‌وشو دهید. بنابراین در نظر داشته باشید که باید این محصول را حتما برای تاثیر ضدلک بودن کرم مصرف نمایید.

نحوه استفاده از پَد کرم ضدلک وایت رز گامنو

برای تاثیر بهتر، در ابتدا بهتر است لیف را کمی با آب ولرم خیس نموده تا از حالت خشک خود خارج شود. سپس باید روی لیف را با صابون زردچوبه مخصوص بمالید و بمدت 1 الی 2 دقیقه برروی پوست خود بصورت دورانی پوست صورت خود را ماساژ دهید.

مجددا تاکید می‌کنیم که میزان تاثیرگذاری این کرم و صابون زردچوبه همراه آن، برای افراد مختلف، متفاوت است. اگر بدنبال حذف لک‌های قدیمی و قوی هستید، بهتر است که در طی روز در هر وعده، دوبار صورت خود را با پُد لیف لوفا و صابون زردچوبه مخصوص شست‌وشو دهید.

عوارض کرم ضدلک وایت رز گامنو

قطعا تمامی محصولات آرایشی صنعتی تاثیرات سوء و البته عوارض جانبی حین و یا پس از مصرف دارند. اما کرم ضدلک وایت رز گامنو بدلیل ترکیبات کاملا گیاهی خود هیچگونه تاثیر منفی برروی پوست و یا کبد نداشته و علاوه بر عدم ایجاد عوارض پوستی، با آبرسانی عمقی، موجب شفافیت و لطافت هرچه بیشتر پوست می‌شود.

 

 

بعد از مصرف این محصول، مجددا لک‌هایی ایجاد می‌شود؟

همان طور که توضیح دادیم پوست نیاز به مراقبت دارد. کم کاری غده تیروئید، کبد چرب، مشکلات گوارشی، یبوست، غلظت خون، مشکلات اعصاب و روان و مصرف دارو های اعصاب و روان، عواملی مثل دوران بعد از زایمان و اشعه نور خورشید باعث عارضه های پوستی از جمله لک می شود. بهتر است از محصولات مراقبتی پوست مثل ضد آفتاب ها با اس پی اف50 تا 100 درصد مثل ضد آفتاب بیودرما استفاده کنید. اگر همچنان این لک های جدید پدیدار می شود قطعاً مشکل داخلی است. بایستی از طریق پزشک متخصص درمان شوید.

کرم وایت رز در بین بانوان از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده و جزو پرفروشترین محصولات زیبایی پوست می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !