دسته‌ها
ارایشی

خرید گلوریا عمده اصل

خرید گلوریا عمده

خرید گلوریا عمده

حبیبی جی پی فروشنده بهترین و برترین لوازم ارایش بهداشتی عمده و تکی کیفیت بالای محصولات در کنار قیمت های رقابتی باعث شده ما در سه سال اخیر به سرعت در میان فروشندگان تک و عمده به عنوان فروشنده ای معتمد و قانع شناخته شویم

تنوع محصولات ما بیش از 1000 قلم است که با ارتباط با ما می توانید بازار خود را گسترش دهید

قرص لاغری گلوریا

توجه فرمایید لیست زیر لیست محصولات رند است و همه محصولات شامل رنگ مو لاک اسپری ماسک و شامپو و… موجود است

قیمت ها بروز نیست و در لحظه ثبت این نوشته قیمت ها درج شده برای استعلام قیمت روز تماس حاصل فرمایید ترجیحا واتس اپ یا تماس تلفن پیام ها چک نمی شود

 

****09397497165****

محصولات رند

  1. صابون تریاک 21250
  2. پماد خشخاش 15000
  3. صابون صندل 14000
  4. صابون مکس لیدی 13500
  5. کرم گلدن کویین 75000
  6. شیاف ماریانا 15000 تومان
  7. شامپو سبغ 15000 تومان
  8. پودر جلبک بلوبری 10000 تومان
  9. شامپو تریاک دکتر اسکین 65000 تومان
  10. شامپو تریاک دیسار 60000 تومان
  11. خرید کرم کوشن 58000 تومان
  12. خرید کرم شیر گاو42000 تومان
  13. خرید ضد افتاب لانسون 35000 تومان
  14. خرید سرم طلا 45000 تومان
  15. خرید کرم پاستور 35000 تومان اصل شنی
  16. خرید کرم ویکتوریا 70000 تومان
  17. خرید ریکا سیاه 8000 تومان
  18. خرید کرم مغربی 68000 تومان
  19. خرید کوکتل پدیکور 4500 تومان
  20. خرید ماسک ستاره دریایی 20000 تومان
  21. خرید کرم کراتینه 15000 تومان
  22. خرید صابون شیر الاغ 22000 تومان
  23. خرید الفا اسلیم 230000 تومان

  24. خرید پودر عرقگیر عربی 8000 تومان
  25. خرید پودر سفید کننده دندان 8500 تومان
  26. خرید بی بی لاو 69000 تومان
  27. خرید سرم ویتامین سی 50000 تومان
  28. خرید پودر جلبک 12000 تومان
  29. خرید کرم گونه گذار مروارید فلور 80000 تومان
  30. کرم گونه گذار مروارید فلور 80000 تومان
  31. خرید شامپو فری سولفات 95000 تومان
  32. خرید لوازم ارایشی عمده
  33. قرص جینسینگ  30000 تومان
  34. قرص جینسینگ گوزن 3000 تومان
  35. خرید مداد سرمه 8000 تومان
  36. خرید کرم یونیک  135000 تومان
  37. خرید پودر شپش 4500 تومان
  38. خرید پودر زعفران 4500 تومان
  39. خرید شیاف چهل گیاه 12000 تومان
  40. خرید کرم کوشن 58000 تومان
  41. کرم کوشن 58000 تومان
  42. کرم شیر گاو 42000 تومان
  43. خرید کرم شیر گاو 42000 تومان
  44. ضد افتاب لانسون 38000 تومان
  45. خرید ضد افتاب لانسون 38000 تومان
  46. خرید ریمل اسنس 85000 تومان

تقویت حافظه با کاهش وزن

یکی دیگر از فواید کم کردن وزن که پژوهشگران سوئدی در سال ۲۰۱۳ آن‌را کشف کردند این است که خانم‌ها پس از شش‌ماه کاهش وزن نتایج بهتری در تست حافظه به دست آوردند. اسکن مغزی گواهی معتبری بر این فرضیه شد که فعالیت مغز پس از کاهش وزن افزایش میابد. این فعالیت زمان ذخیره اطلاعات بیشتر می‌شود که در نتیجه آن قدرت حافظه بهبود پیدا می‌کند. محققان در تحقیقات قبلی نیز دریافتند میان چاقی و حافظه ضعیف ارتباط وجود دارد، به خصوص در خانم‌هایی که فرم بدن‌شان مانند گلابی است و بیشتر وزن آن‌ها مربوط به اطراف ران و باسن‌شان است.

بهبود روابط با کاهش وزن

هرچند تناسب اندام به دلیل احساس جذابیتی که به شما می‌دهد یکی از فواید لاغری به‌شمار می‌رود اما همیشه هم لاغری و افزایش اعتماد به نفس سبب تقویت رابطه با همسرتان نمی‌شود. پژوهشگران در سال ۲۰۱۳ به نتیجه رسیدند به‌طور معمول کاهش ۳۰ کیلو یا بیشتر در طی دو سال یا کم‌تر سبب بهبود روابط بین همسران می‌شود اما در مواردی این امر نتیجه معکوس داشته و احساس حسادت همسر را برانگیخته است.

 

کاهش خطر ابتلا به سرطان

همه ما می‌دانیم استعمال دخانیات و قرار گرفتن در معرض اشعه‌های خورشید در طولانی‌مدت موجب بروز سرطان می‌شود. اما خوب است بدانیم چاقی هم با چندین نوع سرطان در ارتباط است. اضافه‌وزن موجب التهاب در بدن و در نتیجه عوض‌شدن سلول‌های داخل بدن می‌شود. اما می‌توانید با یک کاهش پنج‌درصدی از وزن بدن، التهاب‌های خطرناک را کاهش دهید. در پژوهش‌های صورت گرفته بر روی زنان و مردان دارای اضافه‌وزن، پژوهش‌گران به این نتیجه رسیدند افراد پس از کاهش وزن، خطر ابتلا به سرطان خود را مثل فردی با وزن طبیعی پایین آوردند.

روانشناسی کاهش وزن

اضافه‌وزن سبب افسردگی می‌شود یا افسردگی موجب اضافه‌وزن هیچ رابطه علت و معلولی برای این دو مشخص نشده‌است.

اما برای بیشتر افراد خوشحالی و نشاط در حین رسیدن به تناسب اندام یکی از فواید کاهش وزن به حساب می‌آید.

غذا برای کاهش وزن

ما زمانی می‌توانیم با اطمینان از فواید کاهش وزن بگوییم که این فرایند علمی و منطقی پیش برود.

کاهش زیاد وزن در کوتاه‌مدت ممکن است سبب تغییر جوانه‌های چشایی شود. پژوهشگران دانشگاه استنفورد به این نتیجه رسیدند که ۸۷ درصد از بیماران تحت عمل جراحی چاقی، بعد از جراحی اذعان داشتند که طعم غذاها برایشان تغییر کرده‌است. نیمی از آن‌ها طعم غذا را واضح‌تر و نیمی دیگر طعم غذا را کم‌تر متوجه می‌شدند.

طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد آن‌هایی که معتقد بودند طعم غذا کمتر شده‌است در طول سه ماه ۲۰ درصد بیشتر از گروه دیگر وزن کم کردند. پژوهشگران بر این باورند که به تحقیقات وسیع‌تری نیاز است تا مشخص شود دلیل اصلی تغییر جوانه‌های چشایی چیست.

این مسئله هشداری برای کاهش وزن‌های ناگهانی، غیرعلمی و هیجانی است.

تاثیر ورزش بر کاهش وزن

از دیگر فواید کاهش وزن می‌توانیم به لذت از ورزش اشاره کنیم. با تصمیم به کاهش وزن، ورزش نیز کم‌کم به یکی از فعالیت‌های روزانه لذت‌بخش و انرژی‌زا تبدیل می‌شود. علاوه بر این، باعث سبک‌تر، سریع‌تر و قوی‌تر شدن‌تان می‌شود.

تاثیر کاهش وزن در آرتروز

اکنون می‌خواهیم به یکی دیگر از فواید وزن نرمال بپردازیم که گاهی اصطلاحا از آن‌ور بام افتاده!

تا به حال شنیده‌اید که کاهش وزن موجب تضعیف استخوان‌هایتان می‌شود؟ کاهش وزن با از دست دادن حجم استخوان‌ها همراه است اما فقط در شرایطی که رژیمی ناسالم بگیرید، یا به‌طور غیرمتعارفی بخواهید وزن کم کنید. کاهش وزن درست و با برنامه مزایایی نیز برای فرد به همراه دارد. وزن اضافی شاید استخوان‌ها را قوی‌تر کند آن‌هم چون مجبور به تحمل وزن بیشتری هستند اما به مفاصل آسیب می‌رساند. بنابراین کاهش وزن، به کاهش علائم آرتروز نیز کمک می‌کند.

برنامه لاغری با قیمت مناسب

طبق آمار افرادی که وزن طبیعی دارند هزینه‌های کم‌تری را نسبت به افراد دارای اضافه‌وزن صرف مراقبت‌های مربوط به سلامت‌شان می‌کنند. بیشتر این پول صرف هزینه نسخه‌ها و راه‌های درمان بیماری‌های مزمن می‌شود. پژوهش‌ها نیز نشان دادند که طی یک‌سال هزینه‌های درمانی یک فرد فوق‌العاده چاق ۹۰ درصد بیشتر از سایرین است که وزن طبیعی دارند. هم چنین در گزارشی تاسف‌بار اما واقعی آمده است که رفتار پزشکان با افرادی که وزن طبیعی دارند بهتر است (البته تنها در بعضی موارد).

حال خوب در محیط کار

البته این فقط دکترها نیستند که با داشتن تناسب اندام رفتار بهتری با شما خواهند داشت، کارفرمایتان نیز شاید رفتارش عوض شود. اخیرا نتایج پژوهش‌ها ثابت کرد که لاغرها به خصوص بانوان در کسب‌وکارشان موفق‌تر هستند. ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و بهتر می‌تواند یکی از فواید لاغری به شمار بیاید.

تاثیر کاهش وزن در سلامتی

حفظ وزن مناسب، افراد را از ابتلا به دیابت یا بیماری‌های قلبی محافظت می‌کند. هرچند کاهش وزن به‌تنهایی یک نوع درمان قطعی برای این نوع بیماری‌ها محسوب نمی‌شود اما تاثیر چشم‌گیر آن در تسریع بهبودی و کاهش داروهای مصرفی امری بدیهی و ثابت‌شده است. برای مثال کم‌تر از داروهای چربی و فشارخون استفاده می‌کنید و یاد می‌گیرید دیابت نوع دو را بدون تزریق روزانه و پیاده‌روی کنترل کنید. همچنین پژوهش‌ها بیانگر این است که کاهش وزن باعث می‌شد بیماری‌های مزمن مثل آسم و سوزش معده را بدون دارو (یا با داروی کم‌تر) کنترل کنید.

بهبود کیفیت خواب با کاهش وزن

افرادی که در طول شش ماه ۵ درصد کاهش وزن داشته باشند حدود ۲۲ دقیقه بیش‌تر از قبل می‌توانند بخوابند. اخیرا پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که وزن کمتر منجر به بهبود خواب می‌شود. داشتن وزن نرمال سبب می‌شود در خواب راحت‌تر نفس بکشید و بافت‌های نرم کمتری راه تنفس را سد می‌کنند. خواب بهتر از این جهت که به چربی‌سوزی موثر کمک می‌کند یکی از فواید لاغری است.

بارداری آسان با کاهش وزن

اگر وزن شما زیاد است و تصمیم به بارداری دارید کاهش چند کیلو مهم است. پژوهشگران در سال۲۰۰۹ به این نتیجه رسیدند که چاقی خانم‌ها با ناباروری و سندرم تخمدان پلی کیستیک در ارتباط است. همچنین مشخص شد یک خانم چاق هرچه جوان‌تر باشد باردارشدن برایش سخت‌تر است.

از فواید وزن نرمال این است که بارداری لذت‌بخشی را تجربه کنید و کودکی سالم داشته باشید، چراکه وزن مادر در طول بارداری (و حتی پیش از آن) با انواع شاخص‌های سلامت کودک در ارتباط است.

تقویت بینایی

برخی از رژیم‌های ناسالم به دلیل محدودیت کالری و یا کمبود تغذیه ممکن است باعث آسیب چشم‌ها شود. اما چشمان افرادی که طی یک روند اصولی اقدام به کاهش وزن می‌کنند از آسیب‌های ناشی از چاقی که شامل آسیب حاصل از دیابت نوع دو است در امان می‌مانند.

طبق پژوهش‌های انجام شده درصد بالایی از چربی بدن با سطح پایین آنتی اکسیدان لوتئین و زئاگزانتین در بافت شبکیه مرتبط است. بنابراین چاقی ممکن است شبکیه چشم را نیز تحت‌تاثیر قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !