دسته‌ها
ارایشی

خرید صابون ضد جوش لدورا

خرید صابون ضد جوش لدورا

سلام دوستان عزیزم همیشگی ما.

ما در این پست سایت حبیبی گروپ درباره “خرید صابون ضد جوش لدورا” صحبت خواهیم کرد.

فروشگاه حبیبی جی پی در تلاش هست تا بهترین ها را برای شما و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

“اینجا پیداش می‌کنی! و با ما یک خرید واقعی را تجربه کنید.”

  • برای خرید این صابون با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

09397497165

  1. صابون تریاک 21250
  2. پماد خشخاش 15000
  3. صابون صندل 14000
  4. صابون مکس لیدی 13500
  5. کرم گلدن کویین 75000
  6. شیاف ماریانا 15000 تومان
  7. شامپو سبغ 15000 تومان
  8. پودر جلبک بلوبری 10000 تومان
  9. شامپو تریاک دکتر اسکین 65000 تومان
  10. شامپو تریاک دیسار 60000 تومان
  11. خرید کرم کوشن 58000 تومان
  12. خرید کرم شیر گاو42000 تومان
  13. خرید ضد افتاب لانسون 35000 تومان
  14. خرید سرم طلا 45000 تومان
  15. خرید کرم پاستور 35000 تومان اصل شنی
  16. خرید کرم ویکتوریا 70000 تومان
  17. خرید ریکا سیاه 8000 تومان
  18. خرید کرم مغربی 68000 تومان
  19. خرید کوکتل پدیکور 4500 تومان
  20. خرید ماسک ستاره دریایی 20000 تومان
  21. خرید کرم کراتینه 15000 تومان
  22. خرید صابون شیر الاغ 22000 تومان
  • و یک مزیت خوب فروشگاه ما به این صورت است که ما محصولاتمان به صورت عمده می توانید خریداری کنید.

 می‌دانید صابون زردچوبه علاج از تکه‌های زردچوبه در درون خود صابون استفاده شده است. در حالی که صابونهای دیگر فقط عصاره زردچوبه دارند.

صابون گیاهی حاوی عصاره‌ کاج وگیاه مریم‌گلی لدورا

“لیست محصولات دیگر فروشگاه حبیبی جی پی

صابون گیاهی حاوی عصاره‌ کاج و گیاه مریم‌گلی لدورا با ترکیبات منحصر به فرد و مؤثر خود و به علت دارا بودن روغن اسانس کاج ،گیاه مریم گلی و روغن­های خالص زیتون، نارگیل، کنجد و کرچک علاوه بر تمیز کردن پوست، نرم ­کننده، شفاف ­کننده، لیفت ­کننده وکنترل­ کننده مناسبی برای چربی پوست است.

همچنین خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی صابون لدورا به بهبود مشکلات پوستی از جمله جوش، خارش­ها، حساسیت­های پوستی و اگزما کمک می­کند. این محصول ضد تعریق است و باعث رفع بوی نامطبوع بدن می­شود.

صابون گیاهی کاج ومریم گلی لدورا

صابون کاج وگیاه مریم‌گلی لدورا هربال 70 گرمی L’DORA Herbal Soap with Pine Extract and Salvia, 70 g توضیحات روش مصرف صابون گیاهی حاوی عصاره‌ کاج و گیاه مریم‌گلی لدورا با ترکیبات منحصر به فرد و مؤثر خود و به علت دارا بودن روغن اسانس کاج ،گیاه مریم گلی و روغن­های خالص زیتون، نارگیل، کنجد و کرچک علاوه بر تمیز کردن پوست، نرم ­کننده، شفاف ­کننده، لیفت ­کننده وکنترل­ کننده مناسبی برای چربی پوست است.

همچنین خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی صابون لدورا به بهبود مشکلات پوستی از جمله جوش، خارش­ها، حساسیت­های پوستی و اگزما کمک می­کند. این محصول ضد تعریق است و باعث رفع بوی نامطبوع بدن می­شود.

خرید صابون ضد جوش لدورا
خرید صابون ضد جوش لدورا

نوع جامدمناسب برای انواع پوست حجم/وزن70gنوع محفظه نگهدارنده کیسه جنس محفظه نگه دارنده کنفی گروه سنی12سال به بالاترکیبات موثرروغن زیتون، روغن نارگیل، روغن کنجد، روغن کرچک، روغن اسانس کاج، گیاه مریم گلی ویژگی هاآنتی باکتریال، ضد التهاب، کنترل کننده چربی پوست، نرم کننده و شفاف کننده.

صابون گیاهی لدورا – پن مریم گلی و کاج و پن اسطوخودوس

صابون گیاهی لدورا در سه نوع مریم گلی و کاج، اسطوخودوس و زعفران و عسل تولید می شود. پن گیاهی لدورا یک شوینده ی غیرصابونی (pH قلیایی ندارد) و گیاهی، بدون مواد شیمایی مضر و مخریب پوست می باشد. صابون گیاهی لدورا دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد التهاب است.

پن های گیاهی لدورا علاوه بر تمیز کردن پوست به بهترین شکل، نرم ­کننده، شفاف ­کننده، لیفت ­کننده وکنترل­ کننده مناسبی برای چربی پوست است.

همچنین خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی صابون لدورا به بهبود مشکلات پوستی از جمله جوش، خارش­ها، حساسیت­های پوستی و اگزما کمک می­کند. این محصول ضد تعریق است و باعث رفع بوی نامطبوع بدن می­شود.

پن چیست؟

پن ها نوعی شوینده صورت هستند که قیافه ظاهریشان شبیه صابون است اما PH آنها با صابون فرق میکند. صابون ها PH بالا (قلیایی) دارند و برای پوست صورت مناسب نیستند و به پوست آسیب میرسانند. اما پن ها نسل جدیدتر صابون ها هستند که برای شستشوی صورت ساخته شده اند PH آنها متناسب پوست هست و در محدوده ی pH طبیعی پوست صورت انسان می باشد.شوینده گیاهی لدورا، یک نوع پن گیاهی به شمار می آید اما اشتباها به آن صابون گیاهی لدورا هم می گویند. اما در واقع این محصول یک شوینده ی غیرصابونی و پن گیاهی است.

کاربرد پن چیست؟

پن های گیاهی یک نوع شوینده مناسب پوست هستند که همانطور که گفته شد، این محصول نسل جدید شوینده ها و صابون ها هستند. پن های گیاهی بهترین جایگزین صابون های شیمیایی و شامپو بچه می باشند.

کدام پن گیاهی بهتر است؟

پن های گیاهی لدورا دارای خواص مشترکی از جمله ی داشتن خواص آنتی باکتریالی، ضد عفونی کنندگی و میکروب کشی و قارچ کشی می باشد.

پن گیاهی مریم گلی و کاج
پن گیاهی مریم گلی و کاج

پن های گیاهی لدورا  علاوه بر تمیز کردن و شست و شو پوست، اثرات درمانی دارند و جایگزین مناسبی برای صابون های شیمیایی هستن، صابون های گیاهی لدورا سازگار با پوست صورت انسان می باشند و مانند صابون های شیمیایی به پوست آسیب نمی رسانند.

پایه اصلی این پن ها، روغن زیتون، نارگیل، کنجد و کرچک هستش و گیاهانی مثل اسطوخودوس(لوندر)، زعفران، مریم گلی، کاج و … بر حسب مورد به آن ها اضافه می شود که هر یک ویژگی منحصر به فرد خودش را دارد.
که همه اینا علاوه بر حفظ لطافت و پاکیزگی، مشکلات پوستی از قبیل آکنه، خشکی، اگزما، لک و…را  کاهش داده و تعادل پی اچ پوست را حفظ می کند.

انواع پن گیاهی لدورا

صابون های گیاهی L’DORA در سه نوع عسل و زعفران،اسطوخودوس و مریم گلی به بازار عرضه می شود
که هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارد.

خواص مشترک پن های گیاهی لدورا

  • خواص پن گیاهی لدورا
  •  ضد لک و اکنه
  • ترمیم کننده ی پوست
  • روشن کنندهپوست
  • ابرسانی پوست
  • دارای خاصیت کلاژنسازی
  • بازسازی پوست

صابون عسل و زعفران لدورا

مرطوب کننده ،نرم کننده،شفاف کننده،بهبود جوش و آکنه. صابون زعفران و عسل برای پوست های خشک و حساس توصیه می شود. کسانی که به گرمی و زعفران حساسیت دارند، بهتر است از نوع دیگر پن گیاهی لدورا استفاده کنند.

پن گیاهی اسطوخودس لدورا

ضد التهاب ،ضد حساسیت،لایه بردار و بهبود لک های پوستی، بهترین انتخاب برای پوست های نرمال صابون اسطوخودوس

لدوراست که علاوه بر شست و شو پوست صورت، آن را شفاف و روشن می کند. این صابون دارای رایحه ی اصطوخودوس یا همان گل های لوندر است.

صابون مریم گلی و کاج لدورا

کنترل کننده چربی پویست،بهبود و رفع جوش صورت، از بین برنده ی خارش حساسیت و اگزما، صابون مریم گلی ضد تعریق است و باعث رفع بوی نامطبوع می شود. پن گیاهی مریم گلی و کاج بهترین انتخاب برای پوست های چرب و پوست هایی که به علت چربی بالا جوش دارند، می باشد.

خرید صابون ضد جوش لدورا
خرید صابون ضد جوش لدورا

ضرر استفاده از صابون شیمایی و صابون های دست ساز گیاهی

  • تغییر pH پوست انسان و ایجاد مشکلات عدیده از جمله فراهم کردن شرایط رشد قارچ و باکتری
  • از بین بردن آب میان بافتی پوست و دهیتراته شدن آن
  • به وجود آمدن لک های پوستی
  • خشکی پوست
  • ایجاد چین و چروک در اثر بین رفتن چربی های مفید روی پوست

پرطرفدار ترین پن گیاهی

صابون مریم گلی و کاج یکی از محبوب ترین پن های گیاهی است که در ادامه این محصول را بررسی خواهیم کرد.

یکی از خواص دانه کاج و خواص تخم کتان این است که سرشار از آنتی اکسیدان می باشند.

این ترکیبات خاصیت ضد سرطانی و ضد پیری داشته و از آسیب رساندن رادیکال های آراد به سلول های بدن و در نتیجه سرطانی شدن و یا پیر شدن آن ها جلوگیری می کند،از روغن درخت کاج برای کنترل و کاهش علائم بیماری‌های خطرناک پوستی استفاده می‌شود.

همچنین از این روغن برای تخفیف اگزمای پوستی استفاده می‌شود. متخصصان پوست، استفاده از روغن درخت کاج را در بازسازی لایه‌های آسیب‌دیده پوست، نرمی و درخشندگی آن مؤثر می‌دانند،علائم بیماری‌های التهابی پوست مانند آکنه، اگزما را کاهش می دهد.

عصاره گیاه مریم گلی

در درمان جوش و آکنه صورت و بدن بسیار مؤثر است. جوش و آکنه بیماری شایع پوستی است که اغلب بین نوجوانان و جوانان شایع بوده و شدت آن در افراد مختلف متفاوت است. تغییرات هورمونی در زمان بلوغ، زمینه ژنتیکی، رژیم غذایی نامناسب، عفونت، افزایش تولید چربی در پوست و مشکلات روانی از علل ایجاد کننده آکنه به شمار می روند.

همچنین آثار ناشی از آکنه بر چهره، اغلب موجب مختل شدن فعالیت های اجتماعی افراد شده و در موارد شدید ممکن است به ایجاد اضطراب و افسردگی منجر شود. استفاده از عصاره گیاه مریم گلی برای پوست، از گذشته برای درمان جوشهای دوران نوجوانی بسیار مفید بوده، ابن سینا نیز در کتاب خود به آن اشاره کرده است. در حقیقت مـواد مؤثر موجود در عصاره گیاه مریم گلی به دلیل داشتن اثرات ضـد التهابی و مهار فعالـیت غدد چـربی ساز پوست به بهبـود سـریع تر ضایعات آکـنه کـمک می نمایند. به این منظور روزانـه 2 بار پس از شستن و خشـک کردن محل جوش ها، پنبه‌ای را به عصاره گیاه مریم گلی آغشته کرده و در محل جوش ها قرار داده و به آرامی ماساژ دهید.

صابون گیاهی حاوی عصاره‌ کاج و گیاه مریم‌گلی لدورا با ترکیبات منحصر به فرد و مؤثر خود و به علت دارا بودن روغن اسانس کاج ،گیاه مریم گلی و روغن های خالص زیتون، نارگیل، کنجد و کرچک علاوه بر تمیز کردن پوست،نرم کننده،شفاف کننده، لیفت کننده وکنترل کننده مناسبی برای چربی پوست است.

همچنین خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی صابون لدورا به بهبود مشکلات پوستی از جمله جوش، خارش ها، حساسیت های پوستی و اگزما کمک می کند. این محصول ضدتعریق نیز هست.

خواص صابون گیاهی  کاج و مریم گلی

  • بهترین انتخاب برای کسانی که میخواهند جوش نداشته باشند و جای جوش و لکشان با کمترین هزینه برطرف شود
  • کنترل کننده چربی پوست و بسیار عالی برای پوست های چرب و معمولی
  •  مناسب کسانی که  حساسیت پوستی و یا خارش پوستی دارند
  • شاداب کننده و شفاف سازی پوست
  • لیفت کننده و رفع شل بودن پوست
  • شوینده ی حرفه ای برای آرایش
خرید صابون ضد جوش لدورا
خرید صابون ضد جوش لدورا

“لیست محصولات دیگر فروشگاه حبیبی جی پی

صابون

صابون به تعریف علم شیمی، نمک یک اسید چرب است. صابون عمدتاً برای شست‌وشو، حمام‌کردن و پاکیزگی استفاده می‌شود، ولی در ریسیدن پارچه هم از صابون استفاده می‌گردد .

منبع: ویکی پدیا

خرید شامپو تریاک دکتر اسکین عمده

خرید عمده شامپو تریاک دکتر اسکین

خرید کرم برغ اصل

خرید کرم برغ عمده

خرید عمده کرم گلدن کویین

نماینده کرم گلدن کویین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !