دسته‌ها
ارایشی

خرید صابون گوگرد برای جوش

خرید صابون گوگرد برای جوش

سلام دوستان عزیزم همیشگی ما.

ما در این پست سایت حبیبی گروپ درباره “خرید صابون گوگرد برای جوش” صحبت خواهیم کرد.

فروشگاه حبیبی جی پی در تلاش هست تا بهترین ها را برای شما و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

“اینجا پیداش می‌کنی! و با ما یک خرید واقعی را تجربه کنید.”

  • برای خرید این صابون با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

09397497165

 

 می‌دانید صابون زردچوبه علاج از تکه‌های زردچوبه در درون خود صابون استفاده شده است. در حالی که صابونهای دیگر فقط عصاره زردچوبه دارند.

خرید صابون گوگرد برای جوش
خرید صابون گوگرد برای جوش

صابون ضد جوش علاج مدل گوگرد

گوگرد اثر میکروب‌کش، قارچ‌کش، ضد انگل و کراتولیتیک دارد. فعالیت ضد میکروبی صابون گوگرد کمک به درمان جوشهای صورت و آکنه، درماتیت سبورئیک، عفونتهای قارچی و انگلی موضعی پوست و همچنین درمان اگزما می گردد.

صابون ها و شامپو های گیاهی با برند علاج محصول شرکت تولیدی طراوت است که محصولات خود را با تکیه بر طب سنتی – گیاهی و به کارگیری علم نوین داروسازی با آخرین استانداردها و فرمولاسیون روز دنیا تولید می شود .

این محصولات از عصاره های 100 درصد طبیعی استفاده می شود .

صابون گوگرد 10 درصد گل سیتو

صابون گوگرد گل سیتو یکی از محبوب‌ترین انواع صابون‌ها است که اثرات ضدعفونی‌کننده داشته و می‌تواند در درمان بیماری‌های پوستی چون جوش، آکنه و درماتیت سبورئیک بسیار موثر باشد. این صابون علاوه بر خاصیت آنتی سپتیک (ضدعفونی‌کننده) دارای اثرات کراتولیتیک (لایه‌برداری) نیز هست.

معرفی صابون گوگرد 10 درصد گل سیتو

به نظر شما در انتخاب یک صابون مناسب تا چه حد باید نسبت به جنس پوست توجه داشت؟

صابون گوگرد چه تأثیری در پاکسازی پوست و رفع مشکلات پوستی دارد؟

پوست یکی از مهم‌ترین اجزای بدن است که حفظ سلامت و زیبایی آن نیازمند توجه به مسائل مختلف از جمله انتخاب کرم و محصولات بهداشتی و شوینده‌ مناسب می‌باشد. جنس پوست در افراد مختلف، متفاوت است و برای انتخاب یک شوینده با کیفیت باید حتماً فاکتور جنس پوست را مدنظر قرار داد.

بسیاری از مردم از صابون برای پاکسازی پوست خود از آلودگی‌ها استفاده می‌کنند اما برخی صابون‌ها به پوست آسیب می‌زنند. کسانی که دارای پوست چرب و آکنه‌ای هستند باید صابونی را انتخاب کنند.

که دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ باشد و بتواند جوش و آکنه‌های موجود بر روی پوست آن‌ها را برطرف کند.

صابون گوگرد گل سیتو از چنین ویژگی برخوردار است و قابلیت فوق‌العاده‌ای در درمان جوش و آکنه دارد. استفاده از صابون گوگرد می‌تواند به بهبود پوسته‌ریزی که با نام درماتیت سبورئیک هم شناخته می‌شود، کمک کند.

صابون گوگرد آکنه گل سیتو دارای اثر آنتی سپتیک (ضد عفونی کننده) و کراتولیتیک (نازک کردن ضایعات پوستی) می‌باشد و به واسطه‌ی داشتن 10 درصد گوگرد، در بهبود عفونت‌های قارچی پوست، جوش، آکنه و کهیر بسیار مفید و موثر می‌باشد.

فواید و خواص صابون گوگرد گل سیتو

  • موثر در بهبود جوش و آکنه
  • کمک به رفع درماتیت سبورئیک
  • مناسب برای پوست های چرب و آکنه‌ای
  • برخورداری از اثر ضد عفونی کننده و کراتولیتیک

ترکیبات صابون گوگرد آکنه گل سیتو

گوگرد، ماده اصلی تشکیل دهنده این صابون محسوب می‌شود که یکی از عناصر مهم جدول تناوبی است و طبیعت گرم و خشک دارد، گوگرد با عدد اتمی 16 و نماد S، یک نافلز چند ظرفیتی است که عموماً به صورت بلورهای زرد رنگ مشاهده می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم عنصر گوگرد، برخورداری از اثر ضد میکروب است و به همین دلیل می‌تواند در رفع آکنه و مشکلات پوستی موثر باشد.

در حقیقت گوگرد، قابلیت فوق‌العاده‌ای در مقابله با باکتری‌های مولد آکنه دارد و علاوه بر این در برداشتن لایه‌های مرده خارجی‌ترین سطح پوست نیز موثر می‌باشد که به آن اثر کراتولیتیک می‌گویند.

گوگرد مانند اسید سالیسیلیک می‌تواند موجب خشک شدن جوش‌ها شود و همچنین با تنظیم چربی پوست (سبوم) از تولید بیش از حد آن جلوگیری نماید.

خرید صابون گوگرد برای جوش
خرید صابون گوگرد برای جوش

گوگرد

آثار درمانی دیگری نیز درد که از میان آن‌ها می‌تواند به کمک به رفع شوره سر، درمان گال، بثورات، کهیر، عفونت‌های قارچی پوست و کشتن انگل‌ها اشاره کرد. گوگرد در ساختار بسیاری از مواد آلی به ویژه پروتئین‌ها نقش مهمی دارد به طوری که وجود آن استحکام پروتئین را افزایش می‌دهد.

پوست، مو و ناخن که بافت‌های حفاظتی بدن محسوب می‎‌شوند برای استحکام بیشتر، از کراتینین بهره‌ می‌گیرند که نوعی پروتئین حاوی گوگرد است.

با بالا رفتن مقدار گوگرد، استحکام کراتینین و در نتیجه استحکام مو و ناخن‌ها افزایش می‌یابد و در نتیجه احتمال بروز مشکلاتی همچون جوش، ریزش مو و شکستن ناخن‌ها افت می‌کند. صابون گوگرد گل سیتو، حاوی 10 درصد گوگرد است.

صابون گوگرد برای چیست؟

شرکت گل پخش آوند با اتکا به دانش متخصصین زبده ایرانی اقدام به تولید صابون گوگرد ده درصد گل سیتو نموده است که در رفع جوش‌ها و آکنه‌های صورت اثر فوق‌العاده‌ای دارد و یک گزینه عالی برای پوست‌های چرب و آکنه‌ای محسوب می‌شود.

گوگرد به طور طبیعی به دلیل برخورداری از خواص ضد باکتری و میکروب، در رفع جوش‌ و آکنه بسیار موثر است و عمده‌ی تأثیر آن بر روی جوش‌های تشکیل شده از ترکیب سبوم (چربی پوست) اضافی با سلول‌های مرده می‌باشد.

جوش‎‌های سر سفید و سر سیاه جزو این دسته محسوب می‌شوند که حالت خفیف‌تر با التهاب کمتر آکنه هستند.

در حقیقت گوگرد با هدف قرار دادن عناصر تشکیل دهنده جوش یعنی سبوم و سلول‌های مرده پوستی موجب رفع جوش‌های سرسفید و سرسیاه می‌شود. از این رو می‌توان اذعان داشت که صابون گوگرد برای جوش سر سیاه و سفید و بهبود آن یک انتخاب عالی به شمار می‌رود.

صابون گوگرد برای جای جوش نیز مناسب است و این به واسطه‌ی اثر کراتولیتیک گوگرد می‌باشد که سلول‌های مرده پوست را خشک و نابود می‌کند (لایه برداری). صابون گوگرد برای چربی صورت و کنترل آن موثر است و گوگرد در تنظیم چربی و کاهش آن در پوست‌های چرب و آکنه‌ای اثر بسیار مفیدی دارد.

آیا صابون گوگرد برای شپش مناسب است؟

گوگرد برای گال و انگل موثر می‌باشد.

آیا صابون گوگرد برای جای جوش مفید است؟

بله، این صابون دارای اثر لایه بردار یا کراتولیتیک می‌باشد و مانند اسید سالیسیلیک می‌تواند موجب نازک‌تر شدن ضایعه پوستی و ریختن لایه‌ی بیرونی پوست گردد.

آیا صابون گوگرد برای چربی صورت و کنترل آن موثر می‌باشد؟

گوگرد قابلیت تنظیم چربی پوست را دارد و از تولید بیش از آن جلوگیری می‌کند.

خرید صابون گوگرد برای جوش
خرید صابون گوگرد برای جوش

آیا صابون گوگرد برای مو مفید است؟

گوگرد خاصیت ضد قارچ دارد اما در شکل صابون نمی تواند به رفع پوسته ریزی و بیماری درماتیت سبورئیک پوست سر کمک نماید.

 

گوگرد

یک نافلز بدبو، بدمزه[۵] و چند ظرفیتی است که بیشتر به شکل بلورهای زرد رنگ موجود است. رد ازبین برنده کک و و برای کود و کشاورزی مفید است.  عنصری مهم برای همهٔ موجودات زنده است؛ برای نمونه می‌توان به حضور  در ساختار اسید آمینوها و پروتئین‌ها اشاره کرد. این عنصر به صورت اولیه در کودها استفاده می‌شود؛ ولی به صورت گسترده‌تر در باروت، ملیّن‌ها، کبریت‌ها و حشره‌کش‌ها نیز به کار گرفته می‌شود.

منبع: ویکی پدیا

صابون گوگرد سپیدک

صابون گوگرد سپیدک تاثیر زیادی در درمان اختلالات پوست و مو دارند. معمولاً ۱۰ درصد از صابون‌های گوگرد‌‌دار را گوگرد تشکیل می‌دهد.

خرید صابون گوگرد برای جوش
خرید صابون گوگرد برای جوش

و ۹۰ درصد بقیه آن را نیز شوینده‌های خنثی و عطر تشکیل می‌دهد. عطر به کار برده شده برای پوشش دهی بوی ناخوشایند گوگرد است.

خرید شامپو تریاک دکتر اسکین عمده

خرید عمده شامپو تریاک دکتر اسکین

خرید کرم برغ اصل

خرید کرم برغ عمده

خرید عمده کرم گلدن کویین

نماینده کرم گلدن کویین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !