دسته‌ها
ارایشی

خرید کرم معجزه گیاهی

خرید کرم معجزه گیاهی

حبیبی جی پی بزرگترین پخش کننده بهترین و رند ترین محصولات رند بازار در زمینه ارایشی و بهداشتی می باشد

سعی ما همواره بر این بوده است تا بهترین و رندترین محصولات بازار روز دنیا و ایران را در یک مجموعه جمع اوری نماییم تا پخش کنندگان و مصرف کنندگان بدون نیاز به بررسی چندین سایت یا فروشگاه های مختلف بهترین کیفیت را در یک مجموعه با صرف کمترین زمان بیابند ارسال ما به نقطه نقطه ایران بزرگ و حتی ارسال به کشورهای اروپایی و امریکایی گواه کیفیت بالای محصولات بوده و است

کرم معجزه گیاهی حبیبی جی پی با دارا بودن بهترین مواد کاملا طبیعی و معدنی باعث می شود صورت شما مانند یک ایینه صاف و یکدشت شود و این اغراق نیست با ما همراه باشید

ترکیبات کرم معجزه گیاهی اصل حبیبی جی پی

ترکیبات کرم معجزه گیاهی
ترکیبات کرم معجزه گیاهی خرید کرم معجزه گیاهی
 

محتویات کرم معجزه

روغن ارگان روغن هسته انار موم عسل عصاره شیرین بیان ویتامین های گروه های E، C وB
خواص کرم معجزه
  •  : ضد لک
  •  : جلوگیری از پیری پوست
  •  : روشن کننده
  •  : ضد منافذ
  • ضد جوش
مناسب برای برای همه پوست ها

لیست محصولات

برای سفارش با شماره 09397497165 تماس حاصل فرمایید یا در برنامه روبیکا پیام بگذارید.

  1. پماد خشخاش 15000
  2. صابون صندل 14000
  3. صابون مکس لیدی 13500
  4. کرم گلدن کویین 75000
  5. شیاف ماریانا 15000 تومان
  6. شامپو سبغ 15000 تومان
  7. پودر جلبک بلوبری 10000 تومان
  8. شامپو تریاک دکتر اسکین 65000 تومان
  9. شامپو تریاک دیسار 60000 تومان
  10. خرید کرم کوشن 58000 تومان
  11. خرید کرم شیر گاو42000 تومان
  12. خرید ضد افتاب لانسون 35000 تومان
  13. خرید سرم طلا 45000 تومان
  14. خرید کرم پاستور 35000 تومان اصل شنی
  15. خرید کرم ویکتوریا 70000 تومان
  16. خرید ریکا سیاه 8000 تومان
  17. خرید کرم مغربی 68000 تومان
  18. خرید کوکتل پدیکور 4500 تومان
  19. خرید ماسک ستاره دریایی 20000 تومان
  20. خرید کرم کراتینه 15000 تومان
  21. خرید صابون شیر الاغ 22000 تومان
  22. خرید الفا اسلیم 230000 تومان
  23. خرید پودر عرقگیر عربی 8000 تومان
  24. خرید پودر سفید کننده دندان 8500 تومان
  25. خرید بی بی لاو 69000 تومان
  26. خرید سرم ویتامین سی 50000 تومان
  27. خرید پودر جلبک 12000 تومان
  28. خرید کرم گونه گذار مروارید فلور 80000 تومان
  29. کرم گونه گذار مروارید فلور 80000 تومان
  30. خرید شامپو فری سولفات 95000 تومان
  31. خرید لوازم ارایشی عمده
  32. قرص جینسینگ  30000 تومان
  33. قرص جینسینگ گوزن 3000 تومان
  34. خرید مداد سرمه 8000 تومان
  35. خرید کرم یونیک  135000 تومان
  36. خرید پودر شپش 4500 تومان
  37. خرید پودر زعفران 4500 تومان
  38. خرید شیاف چهل گیاه 12000 تومان
  39. خرید کرم کوشن 58000 تومان
  40. کرم کوشن 58000 تومان
  41. کرم شیر گاو 42000 تومان
  42. خرید کرم شیر گاو 42000 تومان
  43. ضد افتاب لانسون 38000 تومان
  44. خرید ضد افتاب لانسون 38000 تومان
  45. خرید ریمل اسنس 85000 تومان
  46. کرم معجزه شب اصل
  47. نمایندگی کرم معجزه اصل
  48. خرید کرم وایت رز 
  49. خرید ضد افتاب وکالی
  50. خرید کرم معجزه از دیجی کالا
  51. خرید صابون تریاک عمده
  52. خرید کرم معجزه شیراز
  53. خرید کرم فائزه
  54. خرید قرص بلغم زدا ارامیس
  55. خرید قرص بلغم زدا
  56. خرید صابون شراب
  57. خرید کرم معجزه گیاهی

توضیحات کرم معجزه گیاهی مدل چند کاره

اگر شما به تازگی سری به فروشگاه های محصولات بهداشتی و آرایشی زده باشید و یا در سایت های مختلف نگاهی کوتاه به این محصولات بهداشتی کرده باشید حتما متوجه شده اید که اکثریت آنها از درصد کمی از مواد شیمیایی در محصولات خود استفاده می کنند که شاید این درصد کم در آینده باعث بروز مشکلاتی در پوست شود و پوست را دچار چین و چروک و دیگر ضایعات کند اما ما یک محصول کاملا گیاهی و با فرمولاسیون ارگانیک و غنی یعنی کرم معجزه گیاهی مدل چند کاره را به شما پیشنهاد می کنیم که سرشار از مواد مغذی و مقوی بوده که می تواند تمامی مشکلات پوستی را به خوبی از بین برده و باعث جوانسازی و زیبایی پوست صورت و بدن شود.

کرم معجزه گیاهی

کرم معجزه گیاهی
کرم معجزه گیاهی خرید کرم معجزه گیاهی

با ترکیبی از آلوئه ورا، روغن جوجوبا و عصاره‌ی گیاهان دیگر تهیه می‌شود. این کرم با داشتن خواص آنتی‌اکسیدانی، ضد التهابی، ضدعفونی کننده و ترمیم کننده‌ی پوست، می‌تواند بهبود در بیماری‌های پوستی مانند آکنه، جوش، خشکی و التهاب پوست، ایجاد کند. همچنین این کرم می‌تواند موجب جوان شدن پوست و حفظ سلامتی آن شود.

کرم معجزه با مواد طبیعی

 

با توجه به مزایای فراوان کرم معجزه گیاهی، استفاده از این محصول به عنوان یک روش طبیعی و موثر برای بهبود و سلامت پوست، پیشنهاد می‌شود. برای استفاده از این کرم، پوست را به دقت تمیز کنید و پس از خشک کردن آن، کرم را به طور مساوی روی پوست بمالید. برای بهترین نتیجه، از این کرم در مراحل صبح و شب استفاده کنید

تداخل کرم معجزه با سایر کرم ها یا داروهای ضد لک

در نهایت، استفاده از کرم معجزه گیاهی به عنوان یک روش طبیعی و بدون عوارض جانبی، برای بهبود و سلامت پوست، توصیه می‌شود. اما برای اطمینان از عدم وجود حساسیت یا تداخل با محصولات دیگر، پیش از استفاده از این کرم، بهتر است با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید. همچنین بهتر است کرم معجزه گیاهی را از منابع معتبر و با کیفیت تهیه کنید تا بهره‌ی بیشتری از خواص آن ببرید.

حفظ زیبایی با کرم معجزه دگیاهی

استفاده از کرم معجزه گیاهی به عنوان یک روش طبیعی و بدون عوارض جانبی، برای بهبود و سلامت پوست، توصیه می‌شود. این کرم با استفاده از مواد گیاهی طبیعی، می‌تواند به رطوبت رسانی پوست، تغذیه سلول‌های پوستی، جلوگیری از آسیب‌های پوستی، حفظ زیبایی و سلامت پوست، کمک کند.

نحوه ی تشخیص کرم معجزه ی اصل و تقلبی

برای نحوه ی تشخیص کرم معجزه ی اصل و تقلبی باید حتما آن را تست کنیم و نکته ی مهم اینکه کرم های معجزه ی اصل بسیار سبک هستند و با استفاده کردن از آن ها در طول روز احساس خستگی و سنگینی ا بر روی پوست خود احساس نمی کنیم بافت بسیار نرم و لطیفی دارند که پوست صورت را به صورت یکپارچه نرم پوشش می دهد و بسیار مشاهده شده است که افراد بسیاری با استفاده از ترفند های فراوان با افراد مشهور و شناخته شده جامعه مانند ورزشکاران .

 

روش استفاده از کرم معجزه گیاهی

روش استفاده از کرم معجزه گیاهی
روش استفاده از کرم معجزه گیاهی خرید کرم معجزه گیاهی

شب ها پیش از خواب و پس از پاکسازی پوست صورت، مقدار مناسبی از کرم معجزه گیاهی مدل چند کاره را به پوست خود زده و به خوبی پخش کنید تا جذب پوست شود.

صبح صورت خود را صابون یا فوم های طبیعی بشویید در صورت عدم این محصولات میتوانید از طریق روبیکا با ما در تماسس باشید

در طول روز حتما از ضد افتاب های استاندارد استفاده نمایید

چه عواملی سبب ایجاد لکه های پوستی می‌شوند؟

شرایط متعددی می توانند باعث ایجاد لکه های پوستی شوند‌. در اینجا فهرستی از ۱۸ علت احتمالی آورده شده است:

 رادیوتراپی

این لکه های پوستی فقط در افرادی دیده می شود که قبلا رادیوتراپی شده اند. تاول، خشکی، خارش و شوره پوست از جمله عوارض درمان با رادیوتراپی هستند. ریزش مو نیز یکی دیگر از عارضه‌های رادیوتراپی می‌باشد.

 آفتاب سوختگی

آفتاب سوختگی عبارت است از سوزش سطحی خارجی‌ترین لایه پوست در اثر نور خورشید. قرمزی، درد، تورم، پوسته ریزی و خشکی پوست از جمله عوارض آفتاب سوختگی می باشند. در حالات شدید و پس از قرارگیری طولانی مدت در معرض نور خورشید، ممکن است تاول نیز در پوست ایجاد شود.

کاندیدیازیس

این عارضه معمولا در محل هایی که پوست دچار چین خوردگی می شود (نظیر حفر زیر بغل، کشاله ران، زیر سینه و بین انگشتان دست و پا) بوجود می‌آید.

این حالت با خارش، سوزش و لکه های پوستی قرمز که سوزشی هستند، شروع می شود. این ضایعات ظاهر مرطوبی دارند و لبه های آنها خشک و دچار پوسته ریزی می باشد. در موارد پیشرفته، ضایعات باعث ترک خوردگی و ایجاد تاول و زخم در پوست می شوند. در چنین شرایطی پوست فرد مستعد عفونت باکتریایی است.

 روزاسه

یک بیماری مزمن پوستی است که به صورت دوره‌ای تشدید شده و سپس بهبود پیدا می کند. عود ضایعات با غذاهای تند، مشروبات الکلی، تماس با نور خورشید، استرس و باکتری دستگاه گوارش (هلیکوباکترپیلوری) اتفاق می افتد.

چهار گونه مختلف روزاسه وجود دارند که هر یک از آنها با طیفی از علائم همراه هستند. علایم شایع این بیماری عبارتند از:

گرگرفتگی صورت
برجستگی های بزرگ و قرمز رنگ
قرمزی صورت
خشکی و حساسیت پوست.

سوختگی

سوختگی یک حالت اورژانسی در پزشکی محسوب می‌شود. شدت سوختگی با توجه به عمق و اندازه آن تعیین می شود:

سوختگی درجه ۱

در این نوع سوختگی‌ها پوست دچار تورم، خشکی و قرمزی است. همچنین فرد درد اندکی را در نواحی سوخته حس می‌کند. به نحوی که با وارد کردن فشار، رنگ آن قسمت به رنگ سفید تغییر می کند.

سوختگی درجه ۲

این نوع سوختگی‌ها بسیار دردناک می باشند. همچنین تاول های شفاف و ترشحی در پوست بوجود می آیند. در این نوع سوختگی بر روی پوست لکه‌هایی به رنگ قرمز یا دیگر رنگ ها ظاهر می شوند.

 

رنگ ضایعات ناشی از این نوع سوختگی ها سفید و قهوه ای تیره یا برنزه می باشد. این نوع سوختگی ظاهری شبیه چرم دارد و نسبت به لمس حساسیتی نشان نمی دهند‌.

تینه آ ورسیکالر

در این حالت نقاط سفید، برنزه، قهوه ای، صورتی یا قرمز در پوست ایجاد می شوند که رشد کندی دارند و می توانند تیره تر یا روشن تر از پوست طبیعی باشند. پوست خشک، ورقه ورقه، خارش خفیف و عدم برنزه بودن بخش هایی از پوست از علائم تینه آ ورسیکالر هستند‌. همچنین ممکن است ضایعات بوجود آمده در هوای سرد از بین رفته و در فصل بهار و تابستان مجددا ظاهر شوند.

 درماتیت تماسی

این لکه های پوستی پس از تماس مداوم (ساعت ها تا روزها) با مواد آلرژن اتفاق می افتد. لکه های درماتیت تماسی دارای لبه های قابل رویت بوده و در اثر سایش مداوم پوست و یا تحریک آن با ماده حساسیت زا بوجود می آیند.

خال های همانژیومی (Strawberry nevus)

این خال ها به دلیل ظاهر خاصی که دارند، خال توت فرنگی نیز نامیده می شوند. در این حالت ضایعات قرمز یا بنفش رنگ در بخش هایی نظیر صورت، اسکالپ (پوست سر)، کمر و قفسه سینه بوجود می آیند. خال توت فرنگی اغلب در نوزادان دیده می شود و معمولا با بزرگتر شدن نوزاد کوچک تر شده و یا نهایتا ناپدید می شود.

اگزما

این لکه های پوستی ضایعات سفید یا زرد رنگی هستند که دچار پوسته ریزی می شوند. نواحی درگیر ممکن است دچار قرمزی، خارش و حالت چرب یا روغنی شوند. ریزش مو در نواحی درگیر نیز از علائم اگزما می باشد.

خونریزی پوستی

این حالت به عنوان یک حالت اورژانسی در پزشکی محسوب می‌شود و نیازمند اقدامات درمانی فوری است. خونریزی پوستی زمانی بوجود می آید که عروق خونی زیر پوست پاره شده و خون وارد فضای زیر پوست می شود.

بهتر است در صورت وجود هرگونه خونریزی پوستی غیرطبیعی (که علت واضحی ندارد) یا درد و ورم بیش از حد پوست به بهترین دکتر فوق متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ورود به کانال روبیکا کلیک کنید
کلیک کنید !